Запис у щоденнику: 17 серпня 1924 року. Аркгем, Массачусетс.Дуже дивні речі кояться навколо. Мене запросили для розслідування простої справи, але чим більше я заглиблююсь у матеріали слідства, тим більш загадковим воно стає. Я стикаюся з речами і подіями, які неможливо уявити в реальному світі. І ось зараз, пізно вночі, я сиджу у себе в кабінеті, намагаючись розібратися в показах і мені ввижаються дивні звуки, наче величезне чудовисько шкребе стіни будинку довгими, кігтистими лапами. Можливо я перепрацював, можливо мені варто відпочити... Але... Що ж це таке ?! Двері! Тут же були двері! Ні, я в своєму розумі, я впевнений що кілька хвилин тому тут були двері, а тепер їх немає! Що ж це коїться? Як мені звідси вибратися...
Тип: карткова, пригоди, жахи
Видавець: Ігромаг (Україна), Fantasy Flight Games (США)
Час гри: від 60 до 90
К-сть гравців: від 1 до 2
Вік: від 14
Мова: українська
Ознайомитися з
правилами можна
тут Настільна Жива Карткова Гра (ЖКГ)
«Жах Аркгема. Карткова гра» продовжує досить успішну лінійку карткових пригодницьких ігор від всесвітньо відомої компанії
«Fantasy Flight Games».
Кілька років тому вони вже робили спробу створити ЖКГ в світі Г.Ф. Лавкрафта, під назвою «The Call of Cthulhu», яка, до слова сказати, була вельми успішним проектом, хоч і з трохи іншою ігровою концепцією. Цього разу, враховуючи досвід попередніх ігор, а особливо ЖКГ «Lord of the Rings The Card Game», FFG випустила приголомшливо цікаву нову гру, яку нам кортить запропонувати вам.
Отже, багатостраждальне містечко Аркгем. Скільки пробуджень древніх бачило воно в своїй історії... Скільки культистів, монстрів і катаклізмів шматували його вулиці, будинки і околиці. І знову ми повертаємося сюди, щоб раз і назавжди кинути виклик древньому злу.
Кожен гравець бере на себе роль певного персонажа. Їх в базовій версії гри - п'ятеро. Тут і колишній бандит, і федерал, і бібліотекар. Загалом звичайні люди, які волею долі зіткнулися з неймовірним жахом.
Кожен гравець отримує власну колоду карт, токени здоров'я, розуму, а також токени ресурсів. Відповідно, здоров'я і розум відображають фізичну і ментальну здатність персонажів протистояти монстрам. Якщо в будь-який момент гри один з цих параметрів впаде до нуля, гравець програє партію. Токени ресурсів використовуються для оплати розіграшу карт.
Ігровий процес простий по суті. Але дуже різноманітний і цікавий. Гравцям належить подорожувати по локаціях, шукати докази, битися з монстрами. У грі цікавим чином реалізовані перевірки навичок, на яких зав'язана левова частка ігрової механіки. Перевірка навичок потрібна для пошуку доказів, битв і багато чого іншого. Для цього існують спеціальні жетони хаоса, з різними модифікаторами. На початку гри, в залежності від обраної складності, певні жетони кладуться в непрозорий мішечок. При перевірці навички гравець, не дивлячись, тягне з мішечка жетон, і з огляду на модифікатор, визначає наскільки успішною була перевірка.
У базову версію гри входять три пригоди об'єднані в кампанію. Пов'язані між собою сюжетно, хоча кожна з них унікальна. Складність зростає по мірі проходження, тому відчуття легкої прогулянки не буде. Втім, як і надзвичайної складності теж. Гра переповнена сюжетним текстом, вставками і коментарями, створюючи густу і насичену атмосферу навколо гравців.
Грати можна як чотирьом дослідникам, так і соло. Хоча, для комфортної гри вчотирьох вам знадобиться дві коробки базової гри. Хочемо зазначити, що варіант одиночної гри був дуже ретельно продуманий геймдизайнерами, і грати одному так само цікаво як і в компанії. Коли не хочеться розкладати «Жах Аркгема» або «Древній Жах», які займають багато сил і часу, можна всістися за стіл, налити чашечку чаю, або кави і зануритися в розслідування таємничих і загадкових пригод в картковій версії Жаху Аркгема. Ігрова партія триває всього близько години, а підготовка до гри займе лічені хвилини.
До гри випущено вже кілька доповнень, які пропонують гравцям нові кампанії, пригоди, і багато багато карт для декбілдингу.
Деякі карти можна використовувати кількома різними способами, що вносить величезний елемент стратегічності у планування будівництва своєї колоди. І це не нудний підбір карт. Складати свою колоду вкрай цікаво, адже коли в грі спрацьовує задумана вами комбінація, це ні з чим не порівнянне задоволення. Коли величезне чудовисько притягнуте дивним шумом повзе до дивного ящику, а поранений герой з останніх сил підіймає револьвер, і, прицілившись, стріляє в цей ящик, лунає вибух, монстра поглинає полум'я і дим, ви й справді відчуваєте себе рятівниками всього світу!
Чудово промальовані ілюстрації, ретельно відточениий баланс, а також величезна і цікава пригода, які
FFG примудрилися втілити в карткову гру, перетворюють
«Жах Аркгема. Карткова гра» в одну з найкращих настільних ігор, проходити повз яку, ми вам категорично не радимо. Якщо Вас зацікавила ця гра, рекомендуємо звернути увагу на настільну гру
«Жах Аркгема 3».
Комплектація настільної гри «Жах Аркгема. Карткова гра»:
- 234 карти
- 5 міні карт
- 44 жетони хаосу
- 30 жетонів доказів
- 18 жетонів здорового глузду
- 27 жетонів здоров'я
- правила гри
- довідник до гри
Увага! Додатково для цієї гри в нашому магазині також можна придбати
органайзер від TowerRex, який дає змогу зберігати компоненти гри в посортованому вигляді і значно зменшити час, необхідний для підготовки до гри. Крім того, органайзер суттєво зміцнює конструкцію коробки, таким чином захищаючи компоненти і саму коробку від випадкових пошкоджень при транспортуванні:
Якщо Вам сподобалася гра, рекомендуємо звернути вашу увагу на «
Острів Духів», а також на «
Пандемія».
Ігор (14-12-2023 | 23:14)
А друкується тільки база? Без нових доповнень?
Катеріна (17-08-2023 | 10:03)Доброго дня, Ігоре!
Ви абсолютно праві. Наразі друкується лише база та буде продаватися з серією доповнень Спадщина Данвіча, що є в наявності наразі:)
Дякуємо за звернення та бажаємо налякати усі жахіття!
Доброго дня, чи плануються в найбліжчий час локалізації циклів Алі ключі та На краю землі? А також такі як Змова над Інсмутом та Ловець снів? І колоди одинічних дослідників?
Богдан (17-12-2022 | 11:44)Доброго дня, Катеріно!
Як ми знаємо, в цьому році не планується локалізація цих доповнень, але усе може змінитися в будь-який момент:)
Ми обов'язково сповістимо в наших соціальних мережах про зміни, тому слідкуйте.
Дякуємо за звернення та бажаємо мирного неба!
Доброго дня, є новини по надходженню? дуже би хотів купити укр версію
Олександр (12-10-2022 | 12:57)Доброго дня, Богдане!
Оновлена редакція карткового Жаху Аркгема буде в Україні вже наступного року!
Слідкуйте за нашими анонсами в соцмережах)
Добрий день! Чи є надія, що відновиться видавництво базавої версії?)
Тарас (14-01-2022 | 16:01)Доброго дня, Олександре!
Ми постійно працюємо над поповненням асортименту. Стежте за оновленнями в наших соцмережах та на сайті ;)
Гарних вам партій та мирного неба!
Тираж гри закінчився? якщо так, коли буде новий і чи плаується він взагалі?
Олексій (08-01-2022 | 18:42)Доброго дня, Тарасе!
Дякуємо за звернення, на жаль точної інформації наразі немає, але ще залишились комплекти з усіма доповненням.
Також радимо Вам натиснути "повідомте коли з'явиться" та слідкувати за нашими соцмережами, щоб не пропустити нової інформації про гру ;)
Бажаємо Вам гарного дня та переможних партій ;)
Юра (28-12-2021 | 18:46)Суттєва помилка!
У карті Роланда Бенкса написано лише 2 обов‘язкових карти колоди, а має бути 3!
Відсутня «замести сліди»
Доброго дня, Олексію!
Якщо вас були відсутні виправлені картки до гри, просимо у будь-який зручний для вас час підійти до нас в магазин і ми радо вам їх надамо, чи можемо вкласти їх до вашого наступного замовлення- просто вкажіть про це в коментарі при оформленні вашого замовлення!
Бажаємо триматись і бути пильним, адже підступність культистів Прадавніх іноді не знає меж!
Допоможіть з правилами! Хоч я і пройшов всі локалізовані доповнення, та залишилося відчуття невпевненості у розумінні правил)) Карта ніж має дію(стрілка) - атака. При використанні цієї карти мене монстри атакують на випередження? Так само в колоді магів?(фіолетова) є карта події, текст якої починається із Втеча. Тобто використовуючи таку карту мене також монстри не будуть атакувати на випередження, бо є таки втеча? І дякую за локалізацію !
Доброго дня, Юрію!
Стосовно карти "Ніж": коли ви використовуєте дію "атака" з цієї карти монстри не атакують на випередження, адже це рахується за звичайну атаку. Відносно фіолетової карти події - ви цілком праві, адже зі "втечею" діє те саме правило!
Бажаємо вам карколомних і захоплюючих пригод у штаті Массачусетс, і дякуємо, що обрали нашу локалізацію! ;)