Дорогі друзі! Ми шукаємо у свою команду менеджера магазину, бухгалтера, маркетолога, менеджера з гуртових продажів і завідувача складу. Можливо, одна з цих вакансій саме для вас.

   А тепер трохи докладніше.

   Менеджер магазину
   Основні обов’язки:
• консультування щодо настолок і замовлень у магазині та по телефону.

   Основні вимоги:
• відкрита та товариська людина віком від 18 років;
• знання та щира любов до настільних ігор;
• вільне володіння українською мовою (знання англійської, російської, французської тощо вітається);
• охайний зовнішній вигляд, вміння підтримувати чистоту та порядок у роботі;
• бажання працювати та вчитися, особливо вивчати нові ігри;
• відсутність шкідливих звичок (це важливо!).

   Умови роботи:
• цікава сфера діяльності;
• веселий і молодий колектив однодумців;
• лояльне ставлення та допомога в досягненні результатів;
• корпоративні ігротеки;
• місце роботи – центр Києва (між ст. м. Золоті Ворота та Університет);
• робочий день з 10:00 до 20:00, ~20 змін за місяць – 4 через 2 (можна домовлятися з колегами);
• офіційне працевлаштування;
• оплата за результатами роботи (ставка + %);
• безкоштовне відвідування клубу настільних ігор «Ігромаг».

   Бухгалтер
   Основні обов’язки:
• ведення бухгалтерського, кадрового та податкового обліку компанії;
• проведення операцій в 1С;
• ведення первинної документації.

   Основні вимоги:
• досвід роботи бухгалтером і вміння працювати в програмі 1С УТП;
• відповідальність, старанність, позитив і відвертість;
• відсутність шкідливих звичок;
• вік від 25 до 45 років.

   Умови роботи:
• цікава сфера діяльності;
• дуже приємний і дружній колектив;
• лояльне ставлення та допомога в досягненні результатів;
• корпоративні ігротеки;
• комфортний офіс недалеко від ст. м. Вокзальна;
• графік роботи Пн-Пт, з 10:00 до 19:00;
• офіційне працевлаштування;
• конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою (все узгоджується, залежить від досвіду та компетенції).

   Маркетолог
   Основні обов’язки:
• складання і впровадження стратегії розвитку та просування продуктів;
• участь у написанні текстів для розсилок і рекламних матеріалів;
• організація запуску email-розсилок, публікацій у соцмережах;
• робота з командою: дизайнер, SMM, менеджери;
• написання ТЗ, контроль виконання поставлених завдань у заплановані терміни;
• маркетинговий аналіз ринку, конкурентів, відстеження новинок;
• звітність за результатами проведення акцій і заходів, аналіз результатів.

   Основні вимоги:
• вища освіта (маркетинг, реклама);
• відповідальність, креативність, грамотність, комунікабельність;
• почуття гумору і позитивний настрій;
• відсутність шкідливих звичок (це важливо!).

   Умови роботи:
• цікава сфера діяльності у молодій компанії, що розвивається;
• дуже приємний і дружній колектив;
• лояльне ставлення та допомога в досягненні результатів;
• корпоративні ігротеки;
• комфортний офіс недалеко від ст. м. Вокзальна;
• графік роботи Пн-Пт, з 10:00 до 19:00;
• офіційне працевлаштування;
• конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою.

   Менеджер з гуртових продажів
   Основні обов’язки:
• активний пошук нових клієнтів;
• складання пропозиції і прайсів;
• проведення презентацій;
• робота з торгівельними мережами;
• здійснення попереднього прорахунку і складання супутніх документів.

   Основні вимоги:
• досвід роботи в активних продажах;
• вільне володіння українською мовою (знання англійської, російської, французської тощо вітається);
• знання і щира любов до настільних ігор дуже вітається;
• комунікабельність, уміння вести переговори;
• позитивний настрій, енергійність, бадьорість і готовність брати нові висоти;
• відсутність шкідливих звичок (це важливо!).

   Умови роботи:
• цікава сфера діяльності;
• дуже приємний і дружній колектив;
• лояльне ставлення та допомога в досягненні результатів;
• корпоративні ігротеки;
• комфортний офіс недалеко від ст. м. Вокзальна;
• графік роботи Пн-Пт, з 10:00 до 19:00;
• офіційне працевлаштування;
• оплата за результатами роботи (ставка +%).

   Завідувач складу
   Основні обов’язки:
• прийом всіх постачань на складі та їхнє оптимальне розміщення;
• облік та збереження товарів;
• ведення документообігу з постачань, постійна взаємодія з бухгалтерією;
• регулярна інвентаризація;
• контроль за чистотою та порядком на складі;
• організація та підтримка ефективної роботи складу.

   Основні вимоги:
• досвід роботи у сфері управління запасами;
• знання принципів складського обліку;
• знання правил зберігання та складування товарно-матеріальних цінностей;
• високі адміністративні навички: уважність до деталей, точність, багатозадачність та організаторські здібності;
• хазяйновитість;
• відсутність шкідливих звичок (це важливо!).

   Умови роботи:
• цікава сфера діяльності;
• дуже приємний і дружній колектив;
• лояльне ставлення та допомога в досягненні результатів;
• корпоративні ігротеки;
• місце роботи недалеко від ст. м. Вокзальна;
• графік роботи Пн-Пт, з 10:00 до 19:00;
• офіційне працевлаштування;
• конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою.

   Якщо вас зацікавила одна з цих вакансій, надсилайте своє резюме та невеличкого мотиваційного листа на електронну скриньку hr@igromag.ua.

*зверніть увагу, що місце роботи – м. Київ.

RU | UA

ВакансіїКлубМоє замовленняДисконтна програмаБлогФорумІгри ГУРТОМПостачальникамОплата і доставкаОбмін та повернення товаруКонтактиАктивація картки

Мій кабінетCписок бажань

м. Київ, вул. Івана Франка, 12(095) 589-03-97(067) 589-03-97(093) 589-03-97 Пн-Пт: 10:00-20:00 | Сб-Нд: 12:00-18:00