Запис у щоденнику: 17 серпня 1924 року. Аркхем, Массачусетс. Дуже дивні речі кояться навколо. Мене запросили для розслідування простої справи, але чим більше я заглиблююсь у матеріали слідства, тим більш загадковим воно стає. Я стикаюся з речами і подіями, які неможливо уявити в реальному світі. І ось зараз, пізно вночі я сиджу у себе в кабінеті, намагаючись розібратися в показах і мені ввижаються дивні звуки, наче величезне чудовисько шкребе стіни будинку довгими, кігтистими лапами. Можливо я перепрацював, можливо мені варто відпочити... Але... Що ж це таке ?! Двері! Тут же були двері! Ні, я в своєму розумі, я впевнений що кілька хвилин тому тут були двері, а тепер їх немає! Що ж це коїться? Як мені звідси вибратися... Тип: карткова, пригоди, жахи
Видавець: Hobby World
Час гри: від 60 до 90 хвилин
К-сть гравців: від 1 до 2 гравці
Вік: від 14 років
Мова: російськаОзнайомитися з правилами можна тут
Настільна Жива Карткова Гра (ЖКГ)
«Ужас Аркхэма. Карточная игра» продовжує досить успішну лінійку карткових пригодницьких ігор від всесвітньо відомої компанії
«Fantasy Flight Games».
Кілька років тому, вони вже робили спробу створити ЖКГ в світі Г.Ф. Лавкрафта, під назвою «The Call of Cthulhu», яка, до слова сказати, була вельми успішним проектом, хоч і з трохи іншою ігровою концепцією. Цього разу, враховуючи досвід попередніх ігор, а особливо ЖКГ «Lord of the Rings The Card Game», FFG випустила приголомшливо цікаву нову гру, яку нам не терпиться представити вам.
Отже, багатостраждальне містечко Аркхем. Скільки пробуджень древніх бачило воно в своїй історії. Скільки культистів, монстрів і катаклізмів шматували його вулиці, будинки і околиці. І знову, ми повертаємося сюди, щоб раз і назавжди кинути виклик древньому злу.

Кожен гравець отримує карту персонажа. Їх в базовій версії гри - п'ятеро. Тут і колишній бандит, і федерал, і бібліотекар. Загалом звичайні люди, які волею долі зіткнулися з неймовірним жахом.
Кожен гравець має власну колоду карт, очки здоров'я, розуму а також очки ресурсів. Відповідно здоров'я і розум відображають фізичну і ментальну здатність персонажів протистояти монстрам. Якщо в будь-який момент гри один з цих параметрів опуститься до нуля, гравець програє партію. Очки ресурсів використовуються для оплати розіграшу карт.


Ігровий процес простий по суті. Але дуже різноманітний і цікавий. Гравцям належить подорожувати по локаціях, шукати докази, битися з монстрами.
У грі цікавим чином реалізовані перевірки навичок, на яких зав'язана левова частка ігрової механіки. Перевірка навичок потрібна для пошуку доказів, битв і багато чого іншого. Для цього існують спеціальні жетони хаоса, з різними модифікаторами. На початку гри, в залежності від обраної складності, певні жетони кладуться в непрозорий мішечок. При перевірці навички гравець не дивлячись тягне з мішечка жетон, і з огляду на модифікатор, визначає наскільки успішною була перевірка.
У базову версію гри входять три пригоди об'єднані в кампанію. Пов'язані між собою сюжетно, хоча кожна з них унікальна. Складність зростає по мірі проходження, тому відчуття легкої прогулянки не буде. Втім як і надзвичайної складності теж. Гра переповнена сюжетним текстом, вставками і коментарями, створюючи густу і насичену атмосферу навколо гравців.



Грати можна як вчотирьох так і соло. Хоча для комфортної гри вчотирьох вам знадобиться дві коробки базової гри. Хочемо зазначити, що
варіант одиночної гри був дуже ретельно продуманий геймдизайнерами, і грати одному так само цікаво як і в компанії. Коли не хочеться розкладати
«Жах Аркхема
» або
«Древній Жах», які займають багато сил і часу, можна всістися за стіл, налити чашечку чаю, або кави і зануритися в розслідування таємничих і загадкових пригод в картковій версії Жаху Аркхема. Ігрова партія триває всього близько години, а підготовка до гри займе лічені хвилини.


До гри випущено вже кілька доповнень, які пропонують гравцям нові кампанії, пригоди, і багато багато карт для декбілдингу.
Деякі карти можна використовувати кількома різними способами, що вносить величезний елемент стратегічності у планування будівництва своєї колоди. І це не нудний підбір карт. Складати свою колоду вкрай цікаво, адже коли в грі спрацьовує задумана вами комбінація, це ні з чим не порівнянне задоволення. Коли величезне чудовисько притягнуте дивним шумом повзе до дивного ящику, а поранений герой з останніх сил піднімає револьвер, і прицілившись стріляє в ящик, лунає вибух, монстра поглинає полум'я і дим, ви й справді відчуєте себе рятівниками всього світу!


Чудово промальовані ілюстрації, ретельно відточениий баланс, а також величезна і цікава пригода, які
FFG примудрилися засунути в карткову гру, перетворюють
«Ужас Аркхэма. Карточная игра» в одну з найкращих настільних ігор, проходити повз яку, ми вам категорично не радимо.
Комплектація настільної гри «Ужас Аркхэма. Карточная игра»:
- 234 карти
- 5 міні карт
- 44 жетона хаосу
- 30 жетонів доказів
- 18 жетонів розуму
- 27 жетонів здоров'я
- правила гри;
- довідник по грі
Якщо Вам сподобалася гра, рекомендуємо звернути вашу увагу на «Острів Духів», а також на «Пандемія».
Филипп (04-10-2022 | 15:32)
Русская локализация поступит в продажу?
Андрей (06-06-2021 | 13:42)Доброго дня!
Ми більше не постачаємо ігри з Росії. Зараз ми лише допродуємо залишки, а виручені кошти перераховуємо ЗСУ :)
Гарних вам партій!
Добрый день. Планирую купить основу и возможно один из циклов. Подскажите, связаны ли сюжеты "Наследие Данвича", "Путь в Каркозу" и "Забытая Эпоха"? Или циклы можно проходить в любом порядке, соблюдая порядок внутри цикла?
Павел (11-11-2020 | 13:42)Доброго дня, Андрію!
Ви можете починати грати з будь-якого циклу, дотримуючись порядку всередині самого циклу. Цикли між собою не пов'язані спільною історією.
Бажаємо Вам атмосферних партій і хтонічного жаху)

Олександр (25-07-2020 | 18:47)Добрый день. Купил игру, пока очень доволен, в процессе освоения)
Есть вопрос, к сожалению не могу найти в правилах. На всех активах под его стоимостью указаны обозначения навыков (сила, иснтеллект и т.д., иногда по несколько). Вопрос: нужно ли добавлять кол-во этих навыков с активированных карт активов к очкам во время проверки? Если нет, то вообще зачем они там указаны?
Добрый день! Цитируем страницу 8 правил игры: "Прежде всего, сыщик может добавить к проверке подходящие карты с руки. Подходящей считается такая карта, на которой есть один или несколько символов проверяемого навыка. Универсальный символ (?) считается любым навыком. За каждый символ проверяемого навыка на добавленных картах сыщик увеличивает на 1 значение этого навыка в данной проверке. Сыщик, который проходит проверку, может добавить с руки сколько угодно карт. Каждый другой сыщик в той же локации может добавить к проверке 1 карту с руки." Ответ: добавлять можно и даже нужно для облегчения прохождения проверок =) Но учтите, что сыгранные таким образом карты отправляются в стопку сброса.
Чудова гра. Дуже атмосферна і захоплююча.
Евгений (11-02-2020 | 11:22)Купив 2 бази укаїнською, щоб можна було грати до 4х гравців + пізніше складати власні колоди. Перекладачами була здійснена титанічна праця. А версія українською ще й дешевша.
Дмитро(26-04-2019) запитав про те чи отримають гравці пошкодження в разі провалу перевірки під час власної атаки.
І тут я не погоджусь з модераторами.
Є 2 ситуації:
1.Гравець атакує ворога з яким б'ється сам. Провалив перевірку, то ворог(якщо він не є задіяни) атакує у відповідь тільки якщо у нього на краті написано"месник". Тут мені не зрозуміло гравцю треба знову проходити перевірку цієї атаки у відповідь чи просто отримувати пошкодження? Якщо ж ворог не є месником, то гравці не отримують пошкоджень.
2.Гравець(г1) атакує ворога, з яким б'ється інший гравець(г2). У разі провалу, г1 наносить пошкодження г2.
Якщо я помиляюсь, зорієнтуйте де у правилах написано протил
+ атмосфера
захоплює
наратив
динамічне розкриття компанії
нелінійність
знижений кулдаун гравців і підвищена важливість здогадок у грі в порівнянні з класичним Аркхемом
різноманітність за рахунок різних сценаріїв, кожен зтяких має свої нюанси
порівняно компактна коробка
- для гри в 3-4х потрібно докупати ще одну коробку гри
достатньо високий поріг входження
Дякуємо за відгук і допомогу :)
Игра мне очень зашла. Отыграл с полдюжины сценариев с братом. Ощущение приключения в духе Лавкрафта не покидало ни на минуту. Несмотря на минусы игра очень захватывающая и интересная. Рекомендую сразу купить две базы, т.к. это позволит собирать более сильные колоды даже для игры вдвоем.
Николай (20-01-2020 | 12:44)+ - Отличный игровой процесс с интересными механиками как в Magic the Gathering и подобных ККИ.
- Ощущение приключений и погружение в сюжет.
- Реиграбельность засчет наличия нескольких исходов сценария, выбора других локаций и т.п.
- Неплохой кооператив в плане построения взаимной тактики игры.
- - Довольно высокий порог вхождения в игру. Правила тяжеловаты, гораздо сложнее чем Древнем Ужасе.
- Жуткий рандом из-за жетонов хаоса и незахода карт.
- Кооператив неполноценный в виду наличия активов и ролевых элементов, и это при отсутствии возможности обмена предметами и экипировкой (исправлено в дополнении).
Благодарим за отзыв!
Для "очень новичка" что лучше взять карточную или классическую ?
Надія (01-09-2019 | 04:37)Для "очень новичка" обе игры будут тяжеловаты) Но, если верить рейтингу сложности, то они обе на одном уровне.
Чудо, но факт, ми все таки чекаємо на українську локалізацію. Є якась свіжа інформація? пропоную створити відповідну сторінку з грою щоб бути вкурсі поточної інформації по даному проекту.
Надія, українська локалізація вже на фінішній прямій. Ближче до дати виходу на сайті з'явиться відповідна сторінка з грою.