Каталог
Двоє безшумно пересувалися по коридору. Два промені світла вихоплювали з темряви усі закуточки. Дивні ліхтарики випромінювали незвичне голубе світло. Їх учора знайшли в будівлі лабораторії, котра належала міністерству юстицій. Навіть швидкий огляд декількох найближчих до входу приміщень показав, що це місце не має жодного відношення до системи правосуддя. На нараді вирішили відправити на розвідку двох найдосвідченіших бійців та спорядити їх усім необхідним. Цілий ящик ліхтарів з акумуляторами, зарядів котрих вистачить на 50 років безперервної роботи вселяв чимало оптимізму. Варто ризикнути та спробувати знайти щось подібне. Хоча на нараді озвучили страшну думку, що з такими ресурсами лабораторія могла би триматися на самозабазпеченні до наших днів. Але там був лиш вітер. То ж вона могла пустувати не через звичайних зомбі, а з більш суттєвих причин. Можливо і сам кінець світу почався саме з цієї лабораторії. Але таке твердження вирішили не брати до уваги. Не тому, що вона була не правдоподібною, а скоріше навпаки.
Тип: постапокаліпсис, кооперативна, психологічна
Видавництво: Crowd Games
Час гри: від 60 до 120 хвилин
Кількість гравців: від 2 до 5 гравців
Вік: від 16 років
Мова: російська
Про що гра? «Мертвий Сезон: Довга ніч» дуже багатогранна. У ній кожному учасникові належить стати на чолі невеликої групи людей, та розділити колонію з іншими гравцями. У грі є певна мета, спільна для усіх учасників (або більшої частини). Та у вас, як і у решти партнерів по грі, буде власна таємна ціль. Вона може навіть йти на перекір основному завданню та призвести до руйнування колонії. Це гра про взаємовідносини людей у дуже складних умовах життя. Тут не буває абсолютно вірних рішень, а отже доведеться шукати компроміс між тим, що наблизить перемогу та власною совістю. А ще робити дуже багато складних та жорстоких вчинків. Та варто ще переконати решту учасників, що ви дієте на благо колонії, інакше вас просто виженуть звідти.
Що нового? У грі «Довга ніч» є декілька додаткових модулів, що роблять партію більш атмосферною та живою. Наприклад, ви можете облаштовувати колонію, роблячи її трошечки комфортнішою. Звісно у межах, про які може йти річ в пост апокаліптичному майбутньому. Ще можна додати бандитів. Це така сама група живих, як і ваша. Відносно нешкідливі сусіди, котрі будуть додавати багато клопоту, відбирати у вас ресурси, їжу, та приваблювати додаткових зомбі. А ще є модуль секретної лабораторії, в котрій і відкрили ящик Пандори. Він додає зомбі-мутантів, ліки з неймовірною дією та дуже багато інших потужних штучок. Також у наборі «Довга ніч» є нові персонажі, нові предмети і, звісно ж, нові перехрестя.
До складу настільної гри «Мертвий Сезон: Довга ніч» входить:
– 353 карти
– 144 жетони
– 20 фішок персонажів
– 30 фішок зомбі
– 29 фішок бандитів
– 2 маркера треків
– 25 жетонів поранень
– 9 тайлів локацій
– 5 листів-підказок
– поле колонії
– 90 підставок
– 30 кубиків дій
– кубик контакту
– правила гри
Дмитро (19-06-2024 | 15:48)
Сама по собі друга частина без модулів і доповнень виглядає блідішою ніж перша, але вся суть в тому, щоб використовувати існуючі сценарії і доповнення, на приклад сценарій "Мавпа і код" та модуль "Рексон". Ми "розгадали" код з останніх сил. Напруження було просто неймовірне. Стосовно модуля, який дозволяє будувати різні покращення - на мій погляд він трошки нуднуватий, тому що забирає увагу від основного сценарію, але з іншого боку, добре підходить для персонажів, які постійно сидять на базі. На відміну від "перехресть", ця гра має менше карточок з подіями, менше персонажів, але більш захопливі сюжети і механіки. Тут є нові типи зомбі з збільшеним запасом здоров'я.
Владислав (10-02-2023 | 09:07)Ця гра підійде завзятим настільникам, які люблять ризикувати.
+ Дуже висока якість компонентів. Цікаві сюжети. Нові механіки.
- Карт перехресть десь на половину менше ніж у частині "Перехрестя". Це дещо впливає на реіграбельність. Це кооперативна гра. Тут майже нема суперництва, але не зважаючи на це в ході гри визначаються очевидні лідери і аутсайдери. Не зважаючи на те, що вони грають за одну команду, починається суперництво. Мені здається авторам гри варто було б додати в гру щось накшталт "розкол" або "бунт", щоб колоністи могли розпастись на дві колонії.
Доброго дня, Дмитре!
Дякуємо вам за такий розлогий та цікавий коментар. дуже цікаво почути як проходять партії в наших гравців!
Сподіваємось що друга частина буде невдовзі теж локалізована:)
Чи буде версія гри на англійскій мові чи на укр?)
Виктор (18-10-2020 | 00:20)Вітаємо, Владиславе!
Поки не очікуємо цю гру жодною з мов :)
Гарних вам партій!
Добрый день. Когда ожидаете? Интересно, смогу ли купить ее себе на день рождения 28 октября
Олег (05-10-2017 | 16:40)В цьому місяці не очікуємо, Вікторе.
Тоже думал, что лучше взять "Перекрестки" или "Долгую Ночь", в итоге взял вторую и ни разу не пожалел. Да, героев не хватает, хотелось бы побольше, но тут дополнительные модули, которые увеличивают разнообразие и интерес к игре. Скажу честно, после 5 партий в Долгую ночь, складывается впечатления, что в Перекрёстки было бы скучно играть без доп. модулей. Модуль Рексон можно не использовать, он так себе и не слишком сбалансирован, но с бандитами и строительством плюшек в колонии намного интереснее, да и карты предметов в "Долгой ночи" переработаны и стали универсальнее.
Ксения (28-09-2017 | 22:51)Благодарим вас за отличный отзыв!
Для Александра: как владелец двух частей, советую подождать "Перекрестки". В первой части игра более разнообразна за счет большего количества персонажей и сценариев, а отсутствие супер-оружия из Рэксона и зомби-мутантов только помогают нормально разобраться в игре. Я бы сказала первая часть более сбалансирована. А уж когда в ней все будет изучено есть смысл обновить любимую игру покупкой второй части.
Александр (28-09-2017 | 20:49)Спасибо, Ксения) мы с вами согласны.
Тоже сидим и думаем...брать ее или ждать перекрестков. Новые зомби и локации, меньше вариативность, но сюжет.
Вадим (27-01-2017 | 11:28)Ответили выше.
Доброго дня! Є сенс купувати першу частину і другу? Чи краще купити 2?
Вадим, для початку краще купувати першу версію гри. Вона краще підходить для освоєння, в ній більше сценарієв, тобто вона більш варіативна. Коли ви вже награєтесь в неї, тоді буде сенс купити другу частину, вона додасть нових сценарієв та більше можливостей.