Каталог
Ніч, що забрала світло, шепоче, гарчить та реве голосами мертвих. В повітрі відчувається солодкуватий, з ноткою заліза сморід від якого вивертає. Нерозумні хижаки з порожніми очима, ласі до людської плоті, вийшли на полювання. Світ занурився в хаос, потонув у відчайдушних криках, захлинаючись в чорних загустілих хвилях крові. Та армія голодних мерців — не єдина загроза. Живі збиваються в зграї, які не приймають чужинців.
Мені не пощастило залишитись на самоті. Я не спав і не їв вже декілька діб. Ну хоча б була фляга з водою, але й та вже скінчилася. Зі зброї тільки ніж та мій табельний пістолет з кількома патронами в магазині. Я маю десь знайти машину та втекти з цього проклятого міста. Не знаю що там за обрієм, та в моєму стиснутому рукою жаху серці, жевріє іскра надії. Я спробую знайти притулок, щоб перечекати лихо.
Чи побачу я ще схід сонця у своєму житті...
Тип: стратегія, блеф, дедукція, зомбіОзнайомитися з правилами настільної гри Зима Мерців: Гра перехресть можна тут
Зима Мерців: Гра перехресть (Dead of Winter: A Crossroads Game) — це кооперативна настільна гра, яка розрахована на 2-5 гравців віком від 13 років.
Це кризовий та неймовірно атмосферна настільна гра на виживання, в якому ви берете на себе ролі людей, що намагаються вижити в зомбі-апокаліпсисі. Ви знайшли сховище та колонію, яка вас прийняла до себе, адже виживати разом простіше. Захищайтеся від зомбі, шукайте провізію, ліки та зброю, будуйте барикади та приймайте зважені рішення, бо від них залежить доля усієї колонії.
Але будьте обачні, найближчі друзі можуть виявитися зрадниками. Вони мають особисті цілі, які геть не мають нічого спільного з виживанням та збереженням колонії!
Підготуйте ігрові локації та стоси карт предметів для пошуків. Усі учасники обирають персонажів та отримують таємні особисті цілі. Вони можуть бути як на користь колонії, так і навпаки, зрадницькі. Цей момент можна регулювати. Якщо хочеться повного кооперативу, просто приберіть з колоди цілей зрадників, та й по всьому. А якщо бажаєте напруги, то залиште їх в колоді. То не факт, що вони комусь трапляться, але незалежно від того, атмосфера параної буде панувати та лоскотати нерви усім учасникам без виключення доволі довго.
Гра поділяється на дві фази:
1. Фаза живих:
Дії: кожен гравець по черзі кидає кубики та розподіляє їх між своїми персонажами, щоб виконати різні дії: пошук їжі та ресурсів, будівництво барикад, дослідження, створення шуму, боротьба з зомбі. Під час дій можна також переміщуватися з локації в локацію. Кожен раз, коли персонаж переміщується, гравець кидає кубик подій, щоб дізнатися наслідки своєї вилазки. Він може отримати обмороження, його можуть вкусити і тоді він ризикує заразити всю колонію, його можуть зжерти, або ж йому пощастить і він дістанеться пункту призначення цілим та неушкодженим.
Перевірка навичок: при виконанні дій кидаються кубики, результат яких залежить від навичок персонажа.
Події: витягуються карти подій (перехресть), які кидають виклик колонії, наприклад, напади зомбі, погіршення погоди або моральні дилеми.
2. Фаза колонії:
Перемога та поразка:
Зима Мерців: Гра перехресть (Dead of Winter: A Crossroads Game) надзвичайно атмосферна рольова гра з неабияким рівнем напруги. Наполегливо рекомендується всім прихильникам жанру та фанатам науково-фантастичного роману «Я — легенда».
Віталій (22-08-2025 | 22:18)
Гра унікальна.
Марія (26-07-2025 | 10:20)Добре грається на 4/5 гравців.
Але
Із такими правилами можна гарно зіграти і в двох))
ДИЛЕМА
Варіант гри для двох гравців:
Дотримуйтесь схеми для кооперативноі гри для двох гравців, як зазначено в правилах.
Використовуйте сторону «Хардкор» карти головноі мети.
Гравців не можна вигнати.
Під час підготовки видаліть з гри кожну карту із символом некооперативної гри в правому нижньому куті.
Дайте кожному гравцеві 7 карт початкових предметів замість 5 і кожен гравець отримає 4 вижили та залишить собі 3 із них замість 2.
Роздайте обом гравцям
1 випадкове секретне завдання (не зі зрадою) та
1 випадкове секретне завдання (зі зрадою).
Гра може закінчитися трьома способами:
1) Головне завдання виконано. + Якщо один (або обидва) гравці виконали своє секретне завдання (не зі зрадою), вони виграють.
Якщо жоден з гравців не виконав своє секретне завдання (не зі зрадою) і гра закінчується таким чином, обидва гравці програють.
2) Якщо моральний дух дорівнює О і один гравець виконав своє секретне завдання (зі зрадою). У цьому випадку перемагає єдиний зрадник.
3) Якщо моральний дух дорівнює О і обидва гравці виконали своє таємне завдання зради. У цьому випадку обидва гравці програють.
Доброго дня!
Дуже дякуємо, що поділилися своїм варіантом правил!
Справді цікаво виглядає адаптація під двох — особливо з балансуванням через додаткові стартові карти та використанням «Хардкор»-сторони головної мети.
Це чудова ідея для тих, хто хоче зіграти вдвох і все ж зберегти атмосферу інтриги та вибору.


Георгій (04-02-2025 | 14:59)Дуже класно виглядає на столі, через що занурює. Спробували першу партію на двох - ніби й легко, але викликає моментами емоції як в пандемії - ніби все тримаєш під контролем, а потім виявляється, що ні. Дуже сподобалось, але варто брати органайзер, бо дуже багато карт і елементів :)
+ - дизайн
- правила легкі
- якість
- - без органайзера буде важко
Доброго дня, Маріє!
Дякуємо за відгук! Раді чути, що Зима Мерців справила на вас враження — вона й справді вміє затягнути. Так, ілюзія контролю — це один із найсолодших моментів у цій грі: все ніби під контролем… аж раптом — зомбі, зрада чи просто поганий кидок кубика!
Щодо органайзера — згодні на всі 100%. Компонентів справді багато, і хороший органайзер значно спрощує підготовку та зберігання. Тому закликаємо вас обов'язково придбати до гри зручний органайзер від TowerRex!
Бажаємо ще багато напружених, атмосферних і переможних партій! І нехай колонія тримається!
Дуже тематична та захоплива гра, якщо не відлякують доволі важкі історії з моральним вибором. У "Зима мерців" ви станете частиною невеликої групи людей, які шукають притулку та намагаються вижити у світі зомбі. Кожен гравець отримує унікального персонажа зі своїми особливими навичками та таємною метою. Ваша мета – спільно виконувати завдання, шукати ресурси, захищатися від зомбі і, що найцікавіше, розкривати зради серед своїх ніби-то друзів по нещастю. Гра з дуже високим рівнем напруги та непередбачуваності. Ситуація постійно змінюється, а рішення, які ви приймаєте, мають далекосяжні наслідки. У вас буде купа драматичних моментів, коли доводиться обирати між особистими інтересами, важким моральним вибором та благом групи. Якщо подобаються кризисні настільні ігри з тематикою виживання та можливого зрадника - беріть однозначно. Але врахуйте наявність важких історій, які в сучасних реаліях дуже важко відгукуються у серцях українців
Денис (13-12-2024 | 09:25)+ Тематична гра на виживання у зомбі-світі, кризисний менеджмент, повне занурення в атмосферу
- Немає соло-режиму, важкі тематичні історії
Доброго дня, Георгію!
Щиро дякуємо вам за такий атмосферний та корисний відгук на цю неймовірну гру, що з головою занурює гравців в справжній зомбі-апокаліпсис, де кожен ваш крок може вплинути на долю усієї колонії)
Мирного вам неба та гарного дня!
Dead of Winter — це справжній витвір мистецтва в індустрії настільних ігор. Гра настільки захоплююча, що відчуваєш себе ніби в кіно, але з елементом боротьби та стратегії, які характерні для настільних ігор. Гра дуже захоплююча!
Артур (28-06-2024 | 23:25)+ Сеттінг та механіки
- Некомплект. Більше двох тижнів очікую на рішення від магазину про некомплект.
Доброго дня, Денисе!
Так, ми повністю з вами погоджуємося - це шедевр, що й приніс світу цікавезну та атмосферну механіку "перехресть"!
Бажаємо вашій колонії процвітання!
Гра створена для того, щоб бути в центрі уваги, окрасою столу для вечора ігор. Перехрестя - найкращий механізм, який можна придумати для подібної гри, адже історії, що пов'язані з кожним окремим конкретним персонажем надають йому цінності, примушують вас прив'язатися до нього та боятися створити зайвий шум, який збільшить шанси втратити персонажа, з яким ви разом вже стільки пройшли. Коробочка наповнена різними компонентами, модулями, картками, що додає й атмосфері, й реграбельності. Правила будуть зрозумілі всім, хто грав у комп'ютерні ігри. Наявність зрадника призводить до дуже цікавої взаємодії за столом, де тобі доведеться знайти виправдання тому чи справді ризик був того вартий, чи не був це свідомий саботаж для того, щоб влаштувати катастрофу на базі
+ Комплектація
Сеттинг
Баланс соціальної дедукції та кооператива проти гри
- Даунтайм
Доброго дня, Артуре!
Дякуємо за цікавезний досвід! Ця новиночка вже підкорила поціновувачів кризових кооперативів та продовжує захоплювати гравців, як мерці захоплюють світ у цій грі:)
Нехай мерці обходять вас стороною!