Каталог
Один гравець — привид, інші — люди з екстрасенсорними здібностями. Останнім доведеться розібратися у непростому, але дуже цікавому питанні: чому жителям маєтка щоночі сняться жахіття.
Завдання екстрасенсів — дізнатися про те, що хоче привид розповісти через сновидіння жителям старовинного будинку, і відновити картину того, що сталося в минулому. Їм потрібно прикласти максимум зусиль, щоб дух залишився задоволеним виконаною роботою і покинув світ живих назавжди.
У вас є 7 днів, щоб отримати відповіді на всі питання. Так, рівно тиждень. І ні на хвилину більше!
Гравці | Рівень складності | |||
---|---|---|---|---|
Легкий | Середній | Складний | Дуже складний | |
2 | 4 | 5 | 6 | 7 |
3 | 5 | 6 | 7 | 8 |
4 | 6 | 7 | 8 | 9 |
5 | 7 | 8 | 9 | 10 |
6 | 8 | 9 | 10 | 11 |
7 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Предмети, локації, персонажі |
На практиці це виглядає так. Наприклад, за ігровим столом зібралося 6 гравців. І ви обрали легкий рівень складності. Значить, для початку гри вам знадобиться по 8 карт. Якщо грають лише 2 гравці і рівень обрано складний, тоді потрібно роздати по 6 карт.
Гадаємо, головний принцип зрозумілий. Але що ж робити далі?
СОН
Привид вказує на людей, на конкретні місця і заняття, а екстрасенси в свою чергу їх вгадують. Якщо персонаж залишився таємницею, до визначення локацій переходити забороняється. Якщо ж ви не знаєте нічого про місце злочину, не навіть не починайте вгадувати предмети.
Завдання привида — проаналізувати картки у комбінаціях і вибрати ту (або кілька), яка за асоціаціям підходить найбільше. Далі він викладає карти на стіл зворотною стороною вниз.
ВАЖЛИВО! При виборі карт снів не потрібно шукати в них те, що зі 100% вірогідністю покаже на персонажа, локацію або предмет. Краще, якщо там буде дрібна деталь-підказка або частина композиції. Чим більше карт в композиції, тим простіше буде знайти правильне рішення.
Варіацій насправді багато. Наприклад, піраміда вказує на археолога, посуд — на кухаря, нитки — на няню. Список можна продовжувати досить довго. Ваш вірний помічник у цій справі — розвинене асоціативне мислення.
Сформувавши сон одного гравця, привид переходить до іншого екстрасенса. Перед цим він з колоди добирає ту кількість карт, якої не вистачає до 7. З яким екстрасенсом працювати, привид вирішує сам — ніякої конкретної послідовності в цій справі немає. Вибирати можна хоч за кольором очей.
У привида є право позбавлятися від карт і брати нові. Умови змінюються в залежності від рівня складності гри:
Екстрасенс переходить в цю фазу після отримання карти снів. Йому потрібно зрозуміти чи здогадатися, що саме хотів сказати привид. Якщо одному впоратися із завданням не виходить, можна поміркувати колективно: запитати, порадитись, поділитись припущеннями.
Привид не має права підказувати гравцям — ні словами, ні жестами. Якщо правило порушено, гра закінчується. Щоб перейти до наступної фази, кожен екстрасенс повинен вибрати одну карту і розмістити на її поверхні магічну кулю.
При умові правильного розуміння того, що наснилося, і вірно обраного персонажа екстрасенс відкладає карту з-під магічної кулі до коробки. Карти снів, які отримував, повертає до колоди, а магічні кулі — власнику. Далі будуть видаватися карти локації і предмета.
Якщо персонаж не вгаданий, карти снів залишаються на руках. У наступний хід учаснику дістануться додаткові карти, що вказують на того ж персонажа. Можливо, це дозволить точніше визначити незнайомця. Із вгадуванням локації і предмета заходи повторюються.
Щоб почати новий хід, потрібно фішку на планшеті календаря пересунути з «понеділка» на «вівторок». Той гравець, який на першому етапі гри вгадує і персонажа, і локацію, і предмет, готується до переходу на наступний рівень: «Викриття справжнього злочинця». Якщо у нього є бажання допомогти друзям, будь ласка — перешкод на шляху немає ніяких.
Як тільки всі учасники ігрового процесу виконали своє завдання (вгадали карти), решта карт відразу видаляється зі столу. Гра переходить в нову стадію.
ЗАГАЛЬНИЙ СОН
За сценарієм привид сам визначає особистість злочинця і викладає на стіл 3 карти: одна — це персонаж, друга — локація, третя — предмет. Де яка карта гравці знати не повинні, і тут діє жорстка заборона на будь-які підказки з боку того, хто роздає карти.
Далі привид збирає жетони гравців і відкладає сорочкою вгору той із них, котрий, на його думку, є злочинцем. Зверніть увагу на те, що жетон злочинця завжди буде такого ж кольору, як і жетон, під яким лежить комбінація карт привида.
ТЛУМАЧЕННЯ СНУ
Усі гравці, крім привида, спільними зусиллями вираховують справжнього злочинця. Екстрасенси розміщують свої магічні кулі на тих персонажах, які ймовірно вчинили злочин. Це не просте заняття. Дискусія може тривати досить довго — до тих пір, доки хтось із персонажів не буде обраний більшістю.
Фаза «Тлумачення сну» закінчується лише в той момент, коли нарешті всі учасники виберуть єдиного кандидата на роль завзятого лиходія. Без дотримання такої умови не можна переходити до останнього етапу гри.
ВИКРИТТЯ ЗЛОЧИНЦЯ
Привид приймає остаточне рішення екстрасенсів і озвучує свій вердикт: правильно чи ні. Якщо все вийшло, значить це перемога. Якщо ви помилилися, комбінація карт «персонаж, локація, предмет» опиняється у коробці, а гра продовжується з попередньої фази — «Тлумачення сну». Але пам’ятайте, що потрібно перемістити фішку дня тижня на календарі.
Нові сни привид ніколи не додає. Спроб на визначення справжнього злочинця рівно стільки, скільки днів залишилося в запасі. Покваптеся!
Якщо всі спроби визначити злочинця провалилися, і на календарі вже неділя, значить сьогодні не ваш день. Як це не сумно, але гравці зазнають поразки, а господарю доведеться збирати іншу, більш професійну команду для вирішення свого нестандартного завдання.
Хоча, можливо, варто поговорити з ним і запропонувати свої послуги екстрасенсів знову. Думаємо, він погодиться, і ви подолаєте цей непростий і воістину захоплюючий шлях знову.
Хочете більш детально ознайомитися з правилами гри «Містеріум»? Просто перейдіть за посиланням.