Настільна гра GIPF / ГІПФ

0    Відео
код: 5078
У світі настільних розваг час від часу з’являються особливі проєкти, які своїм дебютом назавжди змінюють загальне уявлення про весь жанр. Одним із таких явищ став GIPF Project – серія з восьми абстрактних головоломок, започаткована бельгійським геймдизайнером Крісом Бурмом у 1997 році, де кожна гра, окрім першої, названа чотирма приголосними та однією голосною літерами: GIPF, TZAAR, ZÈRTZ, DVONN, YINSH і PÜNCT, LYNGK і MATRX. Вони являють собою не просто набір головоломок, а цілий всесвіт, де кожна гра, мов окрема планета, має власні закони й механіки, при цьому доповнюючи одна одну, створюючи тим самим складне павутиння взаємозв’язків. Всі вони об'єднані спільною філософією: прості правила породжують глибокі стратегії, і саме GIPF, перша гра серії, заклала цей фундамент.

Тип: абстрактна, сімейна, стратегія, на логіку
Видавець: Pakufuda (Україна), HUCH! & friends
Кількість гравців: 2
Час гри: 30-60
Вік: 13+
Мова: мовонезалежна, україномовні правила

Ознайомитися з правилами настільної гри GIPF можна тут

GIPF (ГІПФ) – це абстрактна стратегічна сімейна гра для двох гравців, яка є елегантним переосмисленням ідей такої настільної класики як шахи, шашки, Ґо тощо. Опоненти отримують по набору чорних або білих фішок та змагаються за верховенство на ігровому полі, що складається з точок та ліній, поступово виводячи на нього свої фігури, переміщуючи їх та захоплюючи фішки суперника, щоб зрештою залишити останнього без фігур у запасі.


Як грати в настільну гру GIPF?

 

Класичний варіант. Перед початком партії учасники вирішують, фішками якого кольору вони будуть грати, після чого отримують по 15 фігур білого чи чорного кольору (білі ходять першими). Ігрове поле розміщується між гравцями таким чином, щоб кожен з них міг легко вводити свої фішки з крайніх точок поля, та щоби точка «Е1» була навпроти білого гравця. Далі учасники по черзі розміщують по три фішки на крайніх точках поля та пересувають їх на сусідні позиції до середини ігрової зони.

Кожен хід складається з двох основних кроків:

  1. Розмістити фішку із запасу на одну з 24 крайніх точок поля.
  2. Перемістити цю фішку на точку в ігровій зоні поля. Фішка може бути пересунута на порожню точку або виштовхнути іншу фішку, якщо на обраному місці вже є інша фігура. 

Захоплення фішок відбувається, коли гравець утворює лінію з чотирьох або більше фішок свого кольору. У такому випадку гравець забирає ці фігури з поля і кладе їх у свій запас. Якщо серед фішок у ряді є фігури суперника, вони теж захоплюються, а суперник втрачає їх. Завдання полягає в тому, щоби не лише захищати свої фішки, але й намагатися змусити опонента захоплювати власні фігури, зменшуючи концентрацію його сил на полі. Перемогу здобуває той гравець, який зміг вичерпати запас фішок суперника або заблокувати його так, щоб він не міг зробити хід.


Висновок

 

GIPF є чудовим прикладом тієї гри, правилам якої можна навчитися менше ніж за хвилину, проте опанувати всі її тонкощі та підібрати переможні стратегії вийде тільки після багатьох зіграних партій.

Ігромаг радить придбати GIPF кожному шанувальнику жанру абстракції, оскільки вона здатна порадувати багатством тактичних можливостей та варіантів гри, а перспектива її комбінації з іншими іграми серії додає GIPF ще більше глибини та різноманіття ігроладу.

Комплектація настільної гри «GIPF»:

  • 1 ігрове поле
  • 18 білих фішок
  • 18 чорних фішок
  • 1 мішечок
  • правила гри
Додати відгук

У цього товару немає відгуків. Станьте першим, хто залишив відгук про цей товар!
1720грн.

   UA | RU

Програма лояльностіМоє замовленняСтатуси проєктівХочу локалізаціюКлуб ІгромагПартнерамОплата і доставкаОбмін та повернення товаруКонтакти

Мій кабінетCписок бажань

м. Київ, вул. Івана Франка, 12(095) 589-03-97(067) 589-03-97(093) 589-03-97 Пн-Пт: 10:00-20:00 | Сб-Нд: 12:00-18:00
  
Знижка 10% на перше
замовлення при реєстраціїЗареєструватись