Над містом знову сходить сонце, торкаючись золотом шпилів, дахів, парканів. Ранкову тишу потроху переривають поодинокі звуки побуту ранніх пташок, а за годину-другу вона вже зовсім розчиняється в гомоні квітучого краю. Гравійні доріжки, якими колись ходили лише пастухи, тепер межуються з кам’яними мостами й ведуть до величних фортець, нових поселень й торгових майданчиків. А подалі, серед пагорбів, піднімаються нові замки — твердині гордих володарів, що прагнуть увічнити пам’ять про свій рід у дереві й каменю.
Тип: доповнення до гри «Каркасон»
Видавець: Feelindigo (Україна), Hans im Glück
Кількість гравців: 2-6
Час гри: 45+
Вік: 7+
Мова: українська
Ознайомитися з правилами доповнення Замки та мости можна тут
Замки та мости (Castles & Bridges) — це восьме контентне доповнення до знаменитої містобудівної стратегії, що урізноманітнює класичний ігролад свіжими тайлами місцевості, унікальними будівлями й новими механіками. Відтепер можна самому прокладати шлях через поля за допомогою мостів, отримувати бонуси за маленькі міста завдяки замкам, зводити комори для селян для додаткових балів та причаровувати лицарів за допомогою панночок.
1) Замки. Щойно ви завершуєте будівництво міста, що складається з двох тайлів, можете накрити його плиткою замку з запасу. Якщо в місті вже стояв звичайний лицар, він перетворюється на панночку. За саме місто під замком ви не отримуєте очок, однак панночка відкриває іншу можливість заробітку: якщо під час свого ходу ви не розмістили підданця і не повернули абата, можете забрати одну зі своїх панночок з будь-якого замку. Ви отримуєте 1 бал за цю панночку плюс по 1 балу за кожного лицаря й кожну панночку будь-якого кольору на ігровому полі.
2) Мости. Коли ви викладаєте плитку, на двох протилежних краях якої зображено лише поле, ви можете з'єднати її з відкритою дорогою, розмістивши на цій плитці міст із загального запасу. Міст стає прямим продовженням дороги, не розділяючи поле. Коли така дорога завершується, ви отримуєте 1 бал за кожну плитку дороги і 3 бали за кожен міст на ній. Міст з незавершеної дороги дає лише 1 бал.
3) Комори. Щоби збудувати комору, потрібно виконати 3 умови:
Коли всі умови виконані, ви кладете плитку комори в центральну точку, де зійшлися кути, і негайно переміщуєте одного зі своїх селян з цього поля в комору. За це ви отримуєте по 1 балу за кожного селянина (будь-якого кольору) на ігровому полі, включно з селянами в коморах. Міпл у коморі залишається селянином і братиме участь у фінальному підрахунку як зазвичай, отримуючи по 3 бали за кожне місто і замок, що межує з його полем.
Ігромаг радить придбати доповнення Замки та мости всім, хто шукає свіжих тактичних можливостей без надмірного ускладнення правил класичного Каркасону. Доповнення вдало опрацьовує особливості оригіналу: мости дають більше гнучкості в плануванні доріг, замки винагороджують за маленькі міста, а комори нарешті роблять селян активними юнітами гри протягом всієї партії, а не лише в фіналі!
У цього товару немає відгуків. Станьте першим, хто залишив відгук про цей товар!