З питань власної долі слід звертатися до власного серця. Воно, мудре, стукає від першої нашої секунди до останньої - як досвідчений радист, посилаючи в ефір важливі зашифровані повідомлення.. Эльчин Сафарлі. Кут її круглого будинку.
Тип: для дружньої компанїї
Видавець: IELLO (США)
Час гри: 15-45
Кількість гравців: 3-8
ВІк: 12+
Мова: англійська
Ознайомитися з правилами можна тут
Зашифровані повідомлення насправді досить часто зустрічаються в житті. Чим краще ми вміємо розуміти натяки і знаки, тим більше вибору надає доля. Давайте перевіримо, чи вміємо ми
кодувати інформацію і розгадувати за зовні невинними словами таємні знаки?
Ви вже грали в «Діксіт», «Кодові імена» чи «Знахідка для Шпигуна»? Якщо так, нова гра «Decrypto» запропонує вам цікаву суміш ігрових механік і багате поле для розвитку уяви, асоціативного мислення, ну і просто дозволить весело і з користю провести час з друзями. А якщо ні - не біда! Вперед в невідоме!
Дві команди сідають за стіл одна навпроти іншої. Кому ти довіряєш в своїй команді? Хто поведе вас до виграшу? Виберіть ведучого-капітана на цей раунд - саме від нього буде залежати ігрова доля. Саме він повинен передати інформацію своїй команді так, щоб за 30 секунд партнери вірно розгадали шифр.
Ну і звичайно ж, які таємні зв'язківці і шпигуни без обладнання? Перед грою кожна з команд отримує «комп'ютер», при чому відразу з чотирма «екранами» - тут розміщуються ключові слова для команди. Капітан отримує «дискету», яка містить цифровий шифр і, використовуючи асоціації та натяки, змальовує ключові слова, які виставлено перед командою на моніторі. Завдання команди – вгадати ключові слова, і з цифр, якими вони позначені, скласти вірний цифровий код.
Час спливає струмком в пісочному годиннику. За 30 секунд супротивники першими називають код, який, як їм здається, зашифрував капітан іншої команди. А потім свої здогадки називає команда ведучого раунд. Якщо команда впоралася, а суперники ні - хід переходить до суперника. У випадку коли супротивник розшифрував ваш код правильно – він отримує жетон перехоплення. Ну а якщо своя команда не вгадала код, зашифрований своїм же капітаном - команда отримує жетон перешкод. Гра закінчується, коли одна з команд зібрала або 2 жетони перехоплення, або 2 жетони перешкод. Тепер ти розумієш, як важливо не давати занадто прямолінійних натяків і як важливо, щоб шифр не був занадто заплутаним!
Шифр повинен бути зрозумілий своїм і абсолютно не зрозумілий команді-супротивнику. Але не все так швидко і просто, як здається. Загалом, як ти розумієш, трьома раундами не обійдеться! Якщо жодна команда до кінця восьмого раунду не набрала потрібну кількість жетонів - потисніть одне одному руки - нічия! Звичайно, коли ти станеш асом дешифрування, ти все будеш зберігати в своїй пам'яті, як справдешній шпигун, не полишаючи доказів і зачіпок. Проте поки що кожному гравцеві буде потрібен
блокнот для нотаток і ручка - дуже корисний інструмент на складному шляху розгадування шифру противника. Вгадати цифри і побудувати логічний ланцюжок буде легше, якщо занотовувати інформацію, що накопичується під час раунду.
Грати буде цікавіше компанією до 8-ми людей, проте в правилах ти знайдеш і варіант гри втрьох. Гра відкриє тобі безмежний світ образів і способів мислення твоїх друзів, адже асоціації бувають часом разюче несподіваними і веселими, ну а якщо ваша компанія надає перевагу серйозним, логічним поєдинкам - гра і тут стане гідним аксесуаром цікавого вечора.
До складу настільної гри «Decrypto» входить:- 1 пісочний годинник на 30 секунд
- 2 комп'ютери
- 110 карток зі словами (440 слів)
- 48 карт-кодів
- 4 жетони перешкод
- 4 жетони перехоплення
- блокнот
- правила
У цього товару немає відгуків. Станьте першим, хто залишив відгук про цей товар!