Світ стрімко розвивається, технології не стоять на місці, діяти потайки стає все складніше. Комунікація між агентами як ніколи потребує постійного вдосконалення, адже у місті з’явились нові шпигуни! Хто з них союзник, а хто працює на інших замовників — нагальне питання, вирішення якого потребує вашої дедукції.Тип: карткова, на асоціації та дедукцію, для вечірок, поясни слово
Видавець: Feelindigo (Україна), Czech Games Edition (CGE)
Кількість гравців: 4-8+
Час гри: 15
Вік: 10+
Мова: українська
Ознайомитися з правилами настільної гри Кодові імена: гра слів можна тут
Кодові імена: гра слів 2025 (Codenames) — це оновлене видання популярної карткової гри для вечірок, де учасники у ролі шпигунів намагаються відшукати всіх своїх агентів у місті, які ховаються під своїми «кодовими іменами».
Що нового?
Кодові імена 2025 мають низку графічних, технічних та ігрових змін, серед яких:
- Оновлений дизайн коробки та компонентів.
 - Зручний органайзер в коробці для зберігання компонентів.
 - Оптимізовані правила та оновлені 20 слів у базовому наборі.
 - Новий екологічний матеріал для виготовлення підставки для карт — rewood.
 
Коротко про правила
Правила Кодові імена: гра слів залишились незмінними — оновились лише формулювання для кращого вербування нових шпигунів. 
Пошук агентів працює наступним чином:
- Всі учасники діляться на дві команди (сині та червоні), в яких вибирають по одному зв’язківцю, а решта стає шпигунами.
 - Зв’язківці отримують одну карту-ключ, що відображає місцезнаходження агентів їхнього кольору та визначає, яка команда ходить першою.
 - Задача зв’язківця — сформулювати підказку у форматі «Однослівна асоціація + кількість слів, об’єднаних цією асоціацією». Наприклад, підказка «Місто — 2» означає, що шпигунам потрібно серед усіх карток зі словами знайти два слова, що пов’язані з темою міста. Жодних інших підказок зв'язківець не надає.
 - Отримавши підказку, шпигуни у команді зв’язківця вказують почергово на картку зі словом, яка, на їх думку, відповідає підказці. Існує декілька варіантів ходу подій далі, залежно від обраної карти.
 - Якщо під обраною картою виявився агент їхнього кольору — зв’язківець накриває її відповідною картою агента. 
 - Під картою агент кольору опонентів — їхній хід закінчується, а карта накривається кольоровою картою агента опонентів.
 - Якщо ж карта приховувала мирного жителя — хід зупиняється та переходить до другої команди.
 - Найгірший варіант — якщо під картою виявився вбивця. В такому випадку гра одразу добігає кінця, й команда, що обрала цю карту — програє. На щастя, у полі завжди є лише одна карта вбивці.
 
Гра завершується, коли одна з команд першою знаходить всіх своїх агентів.
Якщо ви прагнете перевірити свої дедуктивні та асоціативні навички, тоді не втрачайте можливості додати Кодові імена (Codenames) до своєї колекції. Насолоджуйтесь оновленим дизайном та відточуйте свої шпигунські вміння!
Бажаєте вийти на новий рівень розвідки? Випробуйте себе у серії ігор «Кодові імена»!
    
    
   
  
У цього товару немає відгуків. Станьте першим, хто залишив відгук про цей товар!