І знову славнозвісний Лондон приголомшений жахливими злочинами. І знову Скотланд-Ярд потребує допомоги видатних детективів. Приміряйте на себе форму слідчих і вперед до розгадування таємниць!
Тип: сімейна, детективна Видавництво: Lelekan & Гамбіт (Україна), dV Giochi (Італія) Кiлькiсть гравцiв: від 2 до 6 гравців Час гри: від 30 хвилин Вiк: від 8 років Мова: українська
Увага! В описі тимчасово подано фото англомовної версії гри.
Тандем українських видавництв Lelekan & Гамбіт переносить нас до вікторіанського Лондону, де на цей раз детективи розгадуватимуть не чужі таємниці, а свої власні.
Приготування
Гравці, отримавши набір карт, що складатимуться з Особи, Локації, Зброї а та ще двох карт, отриманих випадковим чином з трьох вищезгаданих категорій, обирає три карти (по одній з кожної категорії) та передає гравцеві зліва так, щоб той не знав, які карти йому дісталися. Решта карт (їхня кількість визначається на початку в залежності від кількості гравців, вони можуть бути різного кольору) розкладається посередині столу і позначається жетонами букв. Це карти таємного інформатора.
Таким чином на початку гри перед кожним гравцем є ширма, на якій з внутрішнього боку в холдерах є 2 карти, з зовнішнього боку 3, з вказаними Особою, Локацією та Зброєю вбивства, жетон лупи, олівець та аркуш з книги справ. Завдання кожного гравця – визначити, які саме карти заховані з зовнішнього боку його ширми.
Розслідування злочину
Кожного ходу гравці будуть випитувати підказки в своїх сусідів. Для цього вони передають «свідку» жетон лупи та задають одне з двох запитань:
скільки він бачить карт підказок певного кольору
скільки він бачить карт підказок певної категорії.
Свідок має відповісти правду, виходячи з того, що він бачить на ширмах інших гравців.
Також можна звертатися до інформатора, таємно подивившись на одну з карт посередині столу. Після цього карта повертається на місце.
Обвинувачення
Таким чином, коли ви закреслите всі кольори, що не використовуються в грі та всі карти, видимі вам, 13 підказок які залишаться, допоможуть вирахувати, які саме карти у вас за ширмою, Чи то пак, перед ширмою. Гравці, звіривши вашу відповідь, повинні сказати «так» або «ні». Якщо ви вгадали – вітаємо, ви переможець. Та якщо ви помилилися бодай на одну карту, відповідь буде «ні», ви віддаєте свої жетони лупи і закінчуєте хід. І зважайте, адже ваша помилка буде підказкою для решти гравців!
13 підказок – це справді гра на дедукцію. Тут немає місця випадковостям. Всі партії проходитимуть в напруженні до самого кінця. Проте правила доволі прості, а реграбельність дуже велика. Тому ця гра припаде до смаку всім шанувальникам логічних та детективних ігор. А якщо вас цікавлять ігри на таку тематику – зверніть увагу на повний загадок «Містеріум».
У цього товару немає відгуків. Станьте першим, хто залишив відгук про цей товар!