Наш світ занадто тісний для усіх. Одні народи зникають, поступово згасають і залишаються лише в пам’яті тих, хто живе достатньо довго. Але потім і спогади про них губляться назавжди. На їх місці з’являються нові жителі, зовсім інші та абсолютно не схожі на своїх попередників. Вони бурно розвиваються, дружать та воюють, вступають у союзи та зраджують. А потім згасають, щоб звільнити місце наступним. Такий життєвий цикл нашого маленького світу. Тип: агресивна економічна стратегія
Видавництво: Days of Wonder (Франция)
Час гри: від 40 до 90 хвилин
Кількість гравців: від 2 до 5
Вік: від 8 років
Мова: англійськаОзнайомитися з правилами можна тут
Small World – чудова стратегія на контроль території. На перший погляд здається, що нічого особливого у цій грі немає. Але достатньо хоча б раз зануритись у вир подій цього незвичайного світу, і він захопить вас назавжди.
Що за звір? Настільна гра
«Small World» надзвичайно мінлива. Одні раси починають свій розвиток, інші згасають та зникають з карти світу. Особливості цивілізацій комбінуються зі спеціальними властивостями і відкривають своїм господарям неймовірні можливості. Важливо вчасно побачити оптимальне рішення і використати його. Але навіть найуспішніша цивілізація втрачає свою могутність після Золотого Віку, деколи простіше дати їй зникнути, аніж намагатися витиснути з неї ще трошечки. Пам’ятайте, на кожну дію є своя протидія. Гра неймовірно збалансована, і навряд чи вдасться знайти безпрограшну комбінацію.
Тісний світ. Не дивлячись на прості та інтуїтивно зрозумілі правила, настільна гра
«Small World» змушує добряче подумати, добре обмірковувати свої ходи та швидко реагувати на зміну ситуації. Комбінацій рас та властивостей у грі величезна кількість, тому кожна партія гратиметься по новому. Але світ занадто тісний, щоб вмістити усіх. За місце під сонцем доведеться серйозно боротися.
До складу настільної гри «Small World (Маленький Світ)» входить:
- 2 двосторонніх поля
- 14 вигаданих рас з комплектами знамен та жетонів для них
- 20 знаків Особливих Властивостей
- 10 Тролятників, 9 Гір, 6 фортець, 5 Стоянок, 2 Земляні Нори, 1 жетон ходу
- 2 героя та 1 дракон
- 109 монет
- 6 пам’яток
- 1 кубик
- номер доступу в Days of Wonder Online
- правила гри
Світлана (25-12-2023 | 14:25)
Тетяна (01-09-2023 | 11:36)Гра для будь якої компанії. Ми грали з дітьми, друзями, родиною і кожен раз отримували купу задоволення. Правила досить прості, грається легко і швидко. Гра красива і компоненти чудові, тут все продумано, навіть органайзер в коробці вже є))
+ Легкі правила
Доброго дня, Світлано!
Дякуємо вам за такий позитивний та крутезний відгук!
Бажаємо вашим амазонкам літати)
Готуйтесь до епічних битв і сварок в цій грі! :) Гра на контроль територій, яких всім не вистачає і вам доведеться або домовлятися, або нещадно битися! Швидше за все - усе разом :)) Тут можлива і навіть потрібна взаємодія між гравцями, яка дозволяє створювати нові коаліції (і при потребі зраджувати один одного :)) Гра проходить весело і динамічно, але є конфліктною - треба це враховувати. Для тих, хто боїться англійської мови в грі: її зовсім мало. Трішки тексту на плашках героїв та їх властивостей (назви), решта - це правила та пам'ятка, переклад яких з легкістю можна знайти на тенетах Інтернету. Тобто вона практично мовонезалежна.
Георгій (15-04-2020 | 18:38)+ Цікава динамічна гра на контроль територій
- Не підійде для противників конфлікту та домовленостей
Доброго дня, Тетяно!
Ця гра є однією з найкращих для новачків, яка включає механіки контролю територій та завоювання земель.
Але все проходить дуже просто, весело й інколи конфліктно :)
Дякуємо за цікавий відгук та бажаємо зайняти якомога більше земель!
Возникает проблема при игре вдвоем. Выбирая особенность "Дипломат" Можно уничтожить оппонента не давая ему отбивать регионы. Захват региона-перемирие и так до бесконечности
Артем (18-07-2019 | 14:54)При игре вдвоем способность "Дипломат" выбирать нельзя ;)
Добрый день,
Татьяна (28-01-2019 | 13:27)Подскажите пожалуйста планируете ли вы завезти power pack #1 и power pack #2?
В ближайшее время не планировали.
Добрый день. У нас возник спор по поводу свойства "скаредные" : одна монета за регионы завоеванный именно на данном ходу или по монете за все занятые рассой регионы ? Спасибо.
Андрей (29-04-2017 | 23:39)в правилах сказано: Получите дополнительную монету за каждый непустой регион, занятый Вами в этот ход.
Здравствуйте. Есть вопрос по поводу пустого жетона способностей и знамя расы народа. Как придумывать своего персонажа? ... если какие то правила.... или возможно ограничения.... придумать то можно и +6 за каждую територию
Андрей (14-04-2017 | 16:59)Добрый день. Правил нет, Вы сами вправе решить какой народ и способность придумать. Главное самому ими поиграть и понять сбалансированы ли они.
Игра шикарная. если описать е' одним словом - баланс. Почему баланса? потому что она им пропитана "от" и "до"
Арт - он одновременно и "мультяшный" и при этом не детский, а выдержан в особой стилистике.
Правила - Легко начать, и сложнее стать мастером. Естественно чем больше допов, тем больше простора. В базовом вариенте, кап скилла достаточно низкий.
Кол-во механик и элементов - их одновременно и много, и в тоже время нем чувства что перекладываешь одно на другое с места на место.
Рекомендую как обязательную игру для колелкции.
+ - отличная игра в которую можно играть и в 2м, и в 6м...
- красочный арт, привлекает внимание.
- легкий вход.
- хороший органайзер
- куча дополнений, как банальных в виде разнообразия элементов, и вплоть до новых механик.
- Со временем базы уже не хватает, хочется разнообразия, благо допы.
в комплекте карта максимум ан 5 человек, на 6 - отдельным допом. но ы играем в 6м на карте для 5х - так веселее и "мяса больше"
- как и в большинстве игр - плохая компания=кингмейкинг.
Да, Андрей с вами полностью согласны! Она обязательно должна быть в домашней коллекции настольных игр у каждого настольщика.