Острів Арнак знову кличе дослідників у путь. Та цього разу маршрут пролягатиме не знайомими шляхами, а крізь нові, звивисті стежки, приховані в непрохідних чагарниках і кам’яних ущелинах. У тих місцях, які раніше навіть бувалі провідники відмічали як глухі хащі, поступово відкриваються маршрути, що ведуть у темніші й небезпечніші куточки острова. Втім, де є нові знахідки, чекайте й небачених загроз — таке вже життя пригодника.
Ознайомитися з правилами доповнення Звивисті стежки можна тут Гра Загублені руїни Арнаку. Звивисті стежки — це масштабне доповнення до пригодницької стратегії на побудову колоди й розміщення працівників для 1-4 гравців. «Стежки» приведуть вас до нових карток предметів і артефактів та двостороннього поля з двома храмами, що пропонують зовсім інший темп партій та унікальні ігрові механіки. Треки досліджень цього поля розроблені для гри з лідерами з доповнень «Лідери експедицій» та «Зникла експедиція». Проте грати можливо й без цих лідерів і навіть експериментувати, додаючи до «Стежок» додаткові треки.
Тип: доповнення до гри «Загублені руїни Арнаку»
Видавець: Lord of Boards (Україна), Czech Games Edition (Чеська Республіка)
Кiлькiсть гравцiв: 1-4
Час гри: 30-120
Вiк: 14+
Мова: українська
Центральним елементом храму Павука стають темні скрижалі — ресурс, який можна отримати в локаціях і на треку дослідження, і який відкриває доступ до вівтарів. Ті ж, своєю чергою, дозволяють користуватися властивостями артефактів. Гравець, чий дослідник знаходиться над відповідним вівтарем, може активувати його, поклавши в комірку темну скрижаль. Якщо вівтар порожній, до нього переміщують артефакт із ряду карт і одразу застосовують його ефект; якщо ж артефакт там уже є, його можна активувати знову до 3-х разів. Це потужний бонус, утім, і потенційна загроза, адже кожна скрижаль, залишена під вівтарем наприкінці гри, принесе серйозний штраф у балах.
Храм Сови працює зовсім інакше. На його треку дослідження з’являються таємні проходи — одноразові маршрути з цінними нагородами, які можна вивчити лише за допомогою лупи:
1) увійдіть у незайнятий таємний прохід, виконавши дію дослідження й оплативши її вартість;
2) покладіть у комірку свою лупу й отримайте особливу плитку або ідола;
3) лупу більше не можна чіпати до кінця гри. Натомість викладіть свій ліхтар на початок треку як її заміну.
Два уламки плиток, знайдених у храмі Сови, можна об’єднати для створення додаткової комірки для ідола й використовувати її з певними обмеженнями. Наприкінці партії гравці отримують переможні бали залежно від позицій їх лупи, ліхтаря та записника на треку дослідження.
Неспроста доповнення Звивисті стежки має таку назву, адже воно розраховане саме на тих пригодників, що вже напам’ять знають усі витівки відомих храмів Арнаку та жадають нових таємниць і гостріших відчуттів. Ігромаг цілком згоден з авторами й радить спробувати розширення Twisted Paths, оскільки те чудово освіжає базову гру, розширює варіативність та додає більшої стратегічної глибини.
У цього товару немає відгуків. Станьте першим, хто залишив відгук про цей товар!