Глибини, на перший погляд, спокійних південноафриканських вод, виявляється, приховують ще більше таємниць, ніж здавалося раніше. Протистояння акул та восьминогів триває тисячоліттями, і жоден із цих прекрасних видів досі не подумав поступитися своєму опонентові в еволюційних перегонах. Час іде, та всі організми, що долають певний етап природного добору, набувають певних умінь і навичок, що підвищують їх подальшу виживаність.Так і в цьому разі матінка-природа, невтомна у своїй винахідливості, обдарувала обидві сторони новими, досі незнаними формами поведінки. Захисні здібності восьминогів стали ще розвинутішими, а стратегії полювання акул – ще витонченішими. Отже, що переможе цього разу: блискавичні рефлекси акули чи неймовірна кмітливість восьминога?
Тип: доповнення до настільної гри «Kelp: Акула проти Восьминога»
Видавець: Ігромаг (Україна), Wonderbow Games
Кількість гравців: 2
Час гри: 45-60
Вік: 12+
Мова: українська
Ознайомитися з правилами доповнення «Блискавичні рефлекси» можна тут
Kelp. Набір мінідоповнень «Блискавичні рефлекси» (Kelp. Brilliant Behaviours Mini Expansion Set) – це доповнення для асиметричної дуельної гри Kelp: Акула проти Восьминога, що складається з 6 мінідоповнень, які урізноманітнять ваш звичний ігровий досвід новими стратегічними можливостями й несподіваними витівками. Еволюціонуйте та доведіть своє верховенство!
Що новенького в доповненні «Блискавичні рефлекси»?
Цей набір мінідоповнень до гри Kelp впроваджує у ваші дуелі 6 нових ігрових механік. Три з них здебільшого призначені для акули і три – для восьминога, однак деякі з них можуть стати в пригоді обом суперникам. Експериментуйте, додаючи їх до базової гри поодинці або комбінуючи на свій смак. Створюйте унікальні поєднання: полегшіть перші партії новачкам або загостріть протистояння для досвідчених гравців.

Як грати з набором мінідоповнень до гри Kelp?
Розглянемо особливості кожного з розширень окремо:
- Медуза. На старті гри восьминіг розміщує медузу на 1 з клітинок потоку, що прилягає до центральної області поля. Щоразу, коли восьминогу потрібно тягти карти, він може перемістити медузу на вільну клітинку течії навколо області центру. Також, коли восьминіг міняє блоки в сусідніх з медузою зонах, він платить на 1 менше від вартості розкриття картки переміщення. Гравець за акулу втрачає до 4 одиниць енергії при розкритті сусіднього до медузи блоку. На медузі не можна завершити рух, проте можна використовувати її як течію з будь-яким значенням.
- Скелі. Акула під час кроку «Шукати/Атакувати» може покласти жетон скелі в зону, де вона шукала чи атакувала цього ходу. У кожній зоні може бути лише 1 жетон скелі, що залишається до кінця гри. Жетони змінюють значення зони на 5+ та надають такі ефекти: пастки не працюють; блоки завжди розкриті; Восьминіг має розкрити додатковий блок, щоб перетасувати блок із цієї зони.
- Кокос. Коли Восьминіг перетасовує блоки, він може покласти жетон кокоса на один із них. Якщо блок із кокосом розкрито або переміщено, він прибирається в запас. Акула повинна витратити 6 для пошуку чи атаки блоку з кокосом.
- Сховки. Коли восьминіг переміщує акулу до сховку, 4 альтернативні тайли росту перетасовуються та, замість базових, кладуться у сховки по одному в кожен. Тепер їх можна заповнювати в будь-якому порядку, але перед тим, як класти куби на наступний тайл, попередній має бути повністю заповненим. Коли тайл буде повністю завершено, він перевертається, але ще не активується. Щоб зробити це, Акула має перебувати в цьому сховку під час кроку «Зростати», а після — перемістити цей тайл на трек росту.
- Морські їжаки. Коли восьминіг міняє місцями 2 блоки, він може розмістити морського їжака в одну з порожніх клітинок течії або в порожню з’єднану клітинку, однак їжаків заборонено розміщувати поруч один з одним. Тепер, аби переплисти через морського їжака, гравець за Акулу має покласти кубик течії зі значенням 5 або 6 на клітинку перед їжаком і використати його для перепливання через обидві клітинки. Він може застосувати додаткові кубики течії за їжаком, якщо їхні значення менші за попередні. Сам їжак не є течією, і після цього його потрібно прибрати з поля. Восьминіг зможе викласти його знову в одному з наступних ходів.
- Рефлекси. Перед партією гравець за Акулу заміняє тайл росту №2 на тайл «Рефлекси». Щойно такий тайл заповнюється, його перевертають і всі 3 кубики рефлексів додаються у торбинку акули. Синьо-жовтий є кубом течії чи пошуку, синьо-червоний – кубом течії або атаки, а жовто-червоний – це куб пошуку чи атаки. Правила для звичайних кубиків діють і на куби рефлексів.
Завдяки Kelp. Набір мінідоповнень «Блискавичні рефлекси» авторам вдалося удосконалити гру, додавши до її партій стратегічного розмаїття, цікавих ситуацій та чималої реграбельності. Ігромаг протестував «Блискавичні рефлекси» і з упевненістю може сказати, що це – справжній маст-хев для кожного шанувальника оригінальної гри!
Комплектація набору мінідоповнень «Блискавичні рефлекси (UA)» (Kelp: Brilliant Behaviours Mini Expansion Set):
- 6 мінідоповнень (Медуза, Скелі, Кокос, Сховки, Морські їжаки, Рефлекси)
Денис (27-02-2025 | 23:40)
Не обов'язкове, але цілком слушне доповнення щоб додати чогось новенького, коли награємось у базу. Містить 3 міні допи для восьменіга і відповідно 3 для акули. Можна додавати поступово по парі (по одному з кожної сторони) або усі разом.
Доброго дня, Денисе!
Дякуємо за вашу думку, відгук та пораду відносно цього міні комплекту доповнень до незрівнянного Келпа, що може привнести в гру аж 6 різноманітних доповнень!
Бажаємо вам мирного неба та чудового дня!