FAQ (часті запитання): Промокоди



Що таке промокоди?
Це унікальні коди з 16 цифр (зазвичай). Вони з'являються в FacebookTelegram та Instagram раз на декілька тижнів. Якщо ввести їх під час оформлення замовлення на сайті igromag.ua в спеціальне поле, можна отримати знижку від 11% до 14% на все замовлення. Виглядає пост із промокодами зазвичай так:



Як часто вони з'являються?
Промокоди викладаються в соціальні мережі від 1 до 3 разів на місяць. Ніхто з наших менеджерів не підкаже вам, коли саме з'являться промокоди хоча б з тієї причини, що вони просто не знають цього. Підпишіться на наші спільноти в FacebookTelegram та Instagram, щоб не пропустити їх.

Як  використати промокод?
1. Оберіть на сайті igromag.ua одну чи декілька ігор і додайте їх у кошик.
2. Скопіюйте один код (зазвичай 16 цифр з дефісами) і вставте його в спеціально відведене поле.
3. Натисніть кнопку «Застосувати».
4. Якщо промокод уже використали до Вас – справа з'явиться напис «Промокод вже активований».
5. Якщо промокод ще не встигли активувати, то ціна зміниться в меншу сторону, стара ціна буде перекреслена.
6. Натисніть кнопку «Оформити замовлення».
7. Зробіть репост (поділитися з друзями) допису з промокодами (якщо брали промокод у Facebook).
8. Заповніть всі необхідні поля (номер телефону, ПІБ) на сайті магазину. В коментарі до замовлення вкажіть посилання на свою сторінку, щоб ми пересвідчилися, що Ви зробили репост.
9. Натисніть кнопку «Відправити замовлення».
10. Насолоджуйтеся чудовими іграми, придбаними з хорошою знижкою.



Чи можна активувати промокод і використати його пізніше?
Ні. Адже Ви ніяк не можете закріпити за собою знижку на довгий період часу. Знижка стає вашою лише після повного оформлення замовлення. До цього моменту промокодом може скористатися будь-який інший покупець.

Протягом якого часу можна використовувати коди?
Що швидше – то краще, адже якщо Ви не скористаєтеся знижкою, нею точно скористається хтось інший.

Всі промокоди зі знижкою 14%?
Бувають різні промокоди зі знижкою від 11% до 14%.

Як дізнатися, яку знижку я отримав?
Ви можете обчислити це математично після того, як активуєте промокод, або уточнити у менеджера, адже він обов'язково зателефонує Вам для підтвердження замовлення.

А репост робити обов'язково?
Це одна з умов використання промокоду в Facebook. До того ж, роблячи репост, Ви даєте своїм друзям можливість дізнатися про знижки та скористатися вигідною пропозицією.

Навіщо люди пишуть «Я забрав собі код хххх-хххх-хххх-хххх» у соціальних мережах?
Для того, щоб полегшити пошуки іншим покупцям, адже їм не доведеться перебирати всі промокоди в пошуках неактивованого.

Чи додається промокод до інших знижок?
Ні, він не додається до дисконтної програми, знижки для студентів, за день народження або будь-яких акційних пропозицій.

Як зрозуміти, який промокод ще не використали?
Подивіться коментарі під постом – зазвичай люди пишуть там, що використали якийсь промокод. Спробуйте використати ті коди, які ще не згадувалися.

Я перебрав(ла) всі промокоди й обрав(ла) з найбільшою знижкою, оформив(ла) замовлення, але знижку мені не зарахували. Чому?
Цілком можлива ситуація, що доки Ви перебирали знижки, хтось встиг навмання обрати код і повністю оформити замовлення.

Я активував(ла) код, але зараз є не весь потрібний мені товар. Можна залишити товар у кошику, дочекатися потрібної гри і тоді придбати все зі знижкою?
Ні, промокод краще використовувати одразу, адже інакше його може перехопити хтось інший. Знижка за промокодом не діє на ігри, яких немає в наявності, й акційні товари.

Що робити, якщо я оформив(ла) замовлення з промокодом і хочу додати до нього ще одну гру?
Зачекайте, доки з Вами зв'яжуться наші менеджери для підтвердження замовлення, і попросіть додати до замовлення ще одну або декілька ігор. Також, Ви можете самостійно зателефонувати в магазин за одним із цих номерів: (095) 589-03-97, (067) 589-03-97, (093) 589-03-97.

Чи можна використати промокод для ігор "на замовлення"?
Ні. Ігри "на замовлення" – це ігри, яких зараз немає в наявності і які ми можемо привезти спеціально для Вас.

Як дізнатися, що ще є не активовані промокоди?
Перегляньте коментарі до посту в соцмережах, якщо там перераховані не всі промокоди, то Вам варто спробувати активувати котрийсь із них. Якщо перший вже був активований – спробуйте наступний і т.д. З іншого боку, коли промокоди закінчуються, адміністратор групи повідомляє про це.

Чому використаних промокодів іноді буває більше, ніж репостів?
Тому що деякі видаляють репости, після того як ми порахуємо їм знижку, або забувають зробити репост, але в такому разі знижка їм не зараховується.

Що робити, якщо я забув(ла) вказати в коментарі до замовлення посилання на свою стотрінку?
Зачекайте, доки з Вами зв'яжуться наші менеджери для уточнення деталей замовлення, і скажіть їм, в якій соцмережі Ви зробили репост, а також під яким ім'ям або ніком ви там зареєстровані.

Дякуємо за увагу. Ловіть промокоди або користуйтеся іншими знижками, що постійно діють в нашому магазині.

   UA | RU

Програма лояльностіМоє замовленняСтатуси проєктівХочу локалізаціюКлуб ІгромагПартнерамОплата і доставкаОбмін та повернення товаруКонтакти

Мій кабінетCписок бажань

м. Київ, вул. Івана Франка, 12(095) 589-03-97(067) 589-03-97(093) 589-03-97 Пн-Пт: 10:00-20:00 | Сб-Нд: 12:00-18:00
  
Знижка 10% на перше
замовлення при реєстраціїЗареєструватись