Настільна гра Keyflower (UA)

0    Відео
код: 9380
Настільна гра Keyflower (UA)
кількість гравців
2-6
вік
12+
час гри
90
Укр
ПЕРЕДЗАМОВЛЕННЯоплата частинами

Оформити передзамовлення
1 700 1 360 грн.

*Передзамовлення за поточною ціною діє до 19.11.2024
Доставка запланована на лютий 2025 р.

  • Google відгуки 4.8 (1036 відгуків про Ігромаг)
  • Магазин настільних ігор №1 в Україні.
  • Понад 15000 схвальних відгуків.
  • З вами з 2008 року.
  • Відкриваємо і показуємо ігри.
  • Граємо з вами.
  • Доставляємо вчасно.
  • Проблеми з грою? Вирішуємо швидко.
Доставка:
- Нова Пошта
- Укрпошта
- Самовивіз
- Доставка кур'єром
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
Оплата:
- Готівкою
- Visa/MasterCard
- післяплата
- оплата частинами
Уявіть, на дворі 1620 рік, 21 листопада. Ваші ноги першими стають на землю після довгих та виснажливих 10 тижнів подорожі океаном. Ви – один з перших 102 людей, які прибули з міста Плімут в Англії в пошуках нової долі. Ви сходите з човна, озираєтесь навкруги та бачите незайманий ліс, який через багато років нащадки називатимуть містом Плімут у штаті Массачусетс і гратимуть про вас в круту настільну економічну гру! 

А поки, найближчим часом, тут навкруги буде вирувати робота – зведення будівель та селищ, залучення нових мешканців, створення робочих місць, рубання дерев, видобуток заліза та золота. Попереду багато випробувань, проте воно того варте – це буде дім вільних, завдяки хоробрим.

Тип: економічна, стратегія, містобудівна, розміщення робітників
Видавець: Woodcat (Україна), HUCH! & friends, R&D Games
Кількість гравців: 2-6
Час гри: 90
Вік: 12+
Мова: українська, мовонезалежна

Ознайомитися з правилами настільної гри Keyflower можна тут

Настільна гра Keyflower надає неповторний досвід перших європейських поселенців у Новій Англії, які припливли на судні Mayflower у 1620 році. Це економічна стратегія з механіками розміщення тайлів, робітників та ресурсів, аукціону тайлів і таємними цілями.

На початку в розпорядженні гравця-поселенця буде:

  • домашній початковий тайл — серце вашого нового поселення;
  • 8 кіплів (робочих) довільних кольорів (сині, червоні, жовті);
  • унікальна ширма.

Гра складається із 4 раундів (весна, літо, осінь, зима) та починається з весни (бо саме 21 березня 1621 року усі поселенці зійшли на сушу і це вважається початком Плімутської колонії). Кожен сезон має свої доступні тайли будівель для аукціону. В усі сезони, окрім зими, тайли мають різні властивості для розвитку та покращення виробництва. А зимові тайли, навпаки допоможуть отримати переможні бали за накопичене та побудоване раніше (бо літо запасає, а зима з'їдає).

У новому поселенні звичайні нам міпли мають назву «кіпли» та використовуються декількома варіантами:

  • як голоси під час аукціону між гравцями за нові тайли в селище;
  • як робітники для виробництва ресурсів, умінь, нових кіплів на вже побудованих в селищі тайлах (причому не обовʼязково у своєму селищі!).

Тайли мають різні можливості для покращення селища:

  • переможні бали;
  • ресурси;
  • збільшення населення – нових кіплів;
  • можливість переміщувати ресурси між тайлами;
  • покращення можливостей тайла.

Можливі варіанти дій під час ходу гравця:

  • використання властивості будівлі (на загальному ринку, в своєму селищі, або в селищі сусіда);
  • транспортування видобутих ресурсів та поліпшення своїх будівель;
  • аукціон тайлів.


Робіть ваші ставки, панове!

 

Якщо гравець хоче збільшити своє селище, то варто поборотись за нові вигідні тайли будівель на аукціоні з іншими гравцями. Гравець обирає у себе за ширмою скільки кіплів він хоче поставити як ставку за відповідний тайл. В аукціоні за кожен тайл можуть брати участь кіпли лише одного кольору, та в кількості не більше 6. Інші гравці підвищують свої ставки, виставляючи більшу кількість кіплів обраного першим гравцем кольору на цей тайл зі своєї сторони. Перебиту ставку гравець переносить на інший тайл, але не повертає собі за ширму до кінця торгів.

Майте на увазі! В кінці сезону кіпли, що виграли ставку, не повертаються до ширми гравця, а йдуть у загальний мішечок.

В кінці кожного сезону гравці:

  • забирають виграні тайли на аукціоні;
  • повертають собі за ширму кіплів із перебитих ставок невиграних тайлів і зі свого селища;
  • отримують нових кіплів та жетони вмінь із новоприбулих човнів (якщо ще не настала зима) або розміщують човни у себе в селищах (якщо вже зимно і човни не ходять по океану). 

Переможцем стає той гравець, що після довгої зими створив селище із робітниками, які приносять найбільшу кількість переможних балів.


Враження від гри

 

Рекомендуємо гру Keyflower поціновувачам якісних економічних стратегій. Багато механік, які тісно переплітаються та доповнюють одна одну. Майже відсутній вплив випадковості робить цю гру максимально стратегічною, а велика кількість різноманітних унікальних тайлів в коробці – вельми реграбельною.

Якщо вас зацікавила механіка аукціону, то рекомендуємо також спробувати гру За Короля (і за Мене).

Комплектація настільної гри «Keyflower (UA)»:

  • 64 великі шестикутні плитки;
  • 48 жетонів умінь;
  • 120 дерев’яних фішок ресурсів;
  • 140 дерев’яних робітників;
  • 1 фіолетовий робітник першого гравця;
  • 6  ширм-будинків;
  • 1 тканинний мішечок;
  • 12 зіп-пакетів для зберігання компонентів;
  • правила гри
Додати відгук

У цього товару немає відгуків. Станьте першим, хто залишив відгук про цей товар!

   UA | RU

Програма лояльностіМоє замовленняСтатуси проєктівХочу локалізаціюКлуб ІгромагПартнерамОплата і доставкаОбмін та повернення товаруКонтакти

Мій кабінетCписок бажань

м. Київ, вул. Івана Франка, 12(095) 589-03-97(067) 589-03-97(093) 589-03-97 Пн-Пт: 10:00-20:00 | Сб-Нд: 12:00-18:00
  
Знижка 10% на перше
замовлення при реєстраціїЗареєструватись