Каталог
Уявіть, на дворі 1620 рік, 21 листопада. Ваші ноги першими стають на землю після довгих та виснажливих 10 тижнів подорожі океаном. Ви – один з перших 102 людей, які прибули з міста Плімут в Англії в пошуках нової долі. Ви сходите з човна, озираєтесь навкруги та бачите незайманий ліс, який через багато років нащадки називатимуть містом Плімут у штаті Массачусетс і гратимуть про вас в круту настільну економічну гру! А поки, найближчим часом, тут навкруги буде вирувати робота – зведення будівель та селищ, залучення нових мешканців, створення робочих місць, рубання дерев, видобуток заліза та золота. Попереду багато випробувань, проте воно того варте – це буде дім вільних, завдяки хоробрим.
Тип: економічна, стратегія, містобудівна, розміщення робітників
Видавець: Woodcat (Україна), HUCH! & friends, R&D Games
Кількість гравців: 2-6
Час гри: 90
Вік: 12+
Мова: українська, мовонезалежна
Ознайомитися з правилами настільної гри Keyflower можна тут
Настільна гра Keyflower надає неповторний досвід перших європейських поселенців у Новій Англії, які припливли на судні Mayflower у 1620 році. Це економічна стратегія з механіками розміщення тайлів, робітників та ресурсів, аукціону тайлів і таємними цілями.
На початку в розпорядженні гравця-поселенця буде:
Гра складається із 4 раундів (весна, літо, осінь, зима) та починається з весни (бо саме 21 березня 1621 року усі поселенці зійшли на сушу і це вважається початком Плімутської колонії). Кожен сезон має свої доступні тайли будівель для аукціону. В усі сезони, окрім зими, тайли мають різні властивості для розвитку та покращення виробництва. А зимові тайли, навпаки допоможуть отримати переможні бали за накопичене та побудоване раніше (бо літо запасає, а зима з'їдає).
У новому поселенні звичайні нам міпли мають назву «кіпли» та використовуються декількома варіантами:
Тайли мають різні можливості для покращення селища:
Можливі варіанти дій під час ходу гравця:
Якщо гравець хоче збільшити своє селище, то варто поборотись за нові вигідні тайли будівель на аукціоні з іншими гравцями. Гравець обирає у себе за ширмою скільки кіплів він хоче поставити як ставку за відповідний тайл. В аукціоні за кожен тайл можуть брати участь кіпли лише одного кольору, та в кількості не більше 6. Інші гравці підвищують свої ставки, виставляючи більшу кількість кіплів обраного першим гравцем кольору на цей тайл зі своєї сторони. Перебиту ставку гравець переносить на інший тайл, але не повертає собі за ширму до кінця торгів.
Майте на увазі! В кінці сезону кіпли, що виграли ставку, не повертаються до ширми гравця, а йдуть у загальний мішечок.
В кінці кожного сезону гравці:
Переможцем стає той гравець, що після довгої зими створив селище із робітниками, які приносять найбільшу кількість переможних балів.
Рекомендуємо гру Keyflower поціновувачам якісних економічних стратегій. Багато механік, які тісно переплітаються та доповнюють одна одну. Майже відсутній вплив випадковості робить цю гру максимально стратегічною, а велика кількість різноманітних унікальних тайлів в коробці – вельми реграбельною.
Якщо вас зацікавила механіка аукціону, то рекомендуємо також спробувати гру За Короля (і за Мене).
Комплектація настільної гри «Keyflower (UA)»:
Максим (11-05-2025 | 23:10)
З першого погляду Keyflower взагалі не ясно, що тут відбувається. Всі щось викладають, виставляють міплів різних кольорів, торгують, апгрейдять плитки… але щойно розберешся — гра просто вибухає варіантами. Це така собі економічна євро-головоломка, де ти будеш і аукціони вигравати, і своє село розвивати, і ресурси возити на кораблях. І все це — з однією простою механікою розміщення міплів.
Ігор (30-04-2025 | 14:08)Найбільший кайф у тому, що все настільки відкрито і тактичне — нема кубиків, нема випадкових карт. Усе залежить тільки від того, наскільки ти бачиш кілька ходів наперед і наскільки уважно стежиш за діями інших.
+ - Глибока і стратегічна, але без надто складних правил.
- Дуже цікава система аукціонів — треба ще й вгадати, хто який колір міплів має.
- Кожна партія зовсім інша завдяки рандомним тайлам сезонів.
- - Першу партію граєш в “що відбувається?”, і вона може трохи затягнутись.
- Не всім заходить “суха” тематика та мінімум взаємодії.
- Іноді важко контролювати потік кольорових міплів.
Доброго дня, Максиме!
Дякуємо за ваш живий та крутий відгук на цю надвідому економічну стратегію, яку без сумніву повинні спробувати усі поціновувачів жанру та різнокольорових міплів! Бажаємо вам мирного неба та побільше корисних інструментів)
Чудове стратегічне євро, яке вже можна вважати класичним! Гра виглядає як каркасон, але грається набагато складніше. Тут треба багато за чим слідкувати, адже є пряма взаємодія з суперниками. Ми можемо будувати та покращувати свої локації. Відправляти своїх міплів супернику за бонусами, а також ставити ставки. Це ще один представник старої школи який класно грається і зараз!
СергейАрнаутов (29-04-2025 | 14:44)+ - Ігролад
- Комплексність
- Взаємодія
Доброго дня, Ігоре!
Дякуємо за чудовий відгук на цю легендарну євростратегію, що вже давно тішить гравців з усього світу своєю варіативністю, багатогранністю та елегантністю!
Бажаємо вам завжди мати доступ до золотої шахти)
Ожидал что будет намного сложнее, но на деле этотоказалось нет так. Очень захватывающая игра из-за ощущения свободы действий и при этом "живого взаимодействия моих мозгов" с противниками - а именно, постоянно прикидываешь что задумал противник и на что нацелился. Замечательно когда в игре не просто механическое просчитывание схем и комбинаций, а есть весомый фактор неизвестности как поступит противник. Очень комфортная игра. Пусть и на свежих эмоциях но оцениваю как 9 из 10.
Доброго дня, Сергію!
Дякуємо за ваш живий та цікавий відгук на цей легендарний єврогейм, що нарешті вийшов українською, і точно не лишить байдужими справжніх поціновувачів жанру!
Бажаємо вам побільше унікальних містян та інструментів!