З перших хвилин ловлю напругу спільної оборони лісу: ми разом стримуємо машини, тримаємо зони на модульному полі і женемося до спільної мети. Фішка, що додає перцю: під час етапу організації кожен мовчки обирає, яким захисником піде в бій, і тільки потім у фазі дій відкривається, хто що задумав. Щоб виграти, треба збудувати всі табори і «відбити» фабрики, а програти можемо від токсичного колапсу, добудови ядра фабрики або якщо впадуть двоє захисників з одного середовища. Карти штовхають у комбо, а фракції Коло, Орден, Секта і Ковен відчутно різні, тому кожен підбирає свій темп і роль. Відчуття такі: тисне час, чистимо забруднення, ламаємо стіни, б’ємо мехів і постійно балансуємо ризик та безпеку. Також є нюанс в тому, що в кожен виходить з гри в різний момент і найважче тому хто залишається сам на полі проти мехів. Для моєї компанії гра доволі хардова, чимось нагадала Root + +Варіативність за рахунок модульної мапи і сильно асиметричних фракцій + Атмосферна тема тварини проти машин, кооператив відчувається чесним і напруженим - - На повному складі обговорення може розтягувати партію - Коли автома ворога підхоплює темп, сценарій інколи штормить і карає за кілька невдалих ходів підряд Доброго дня!
Дякуємо за відгук! Приємно, що гра передала атмосферу спільної боротьби та стратегічної напруги. Так, рівень складності справді відчутний — особливо у фінальних раундах.
Максим (29-10-2025 | 15:18)
З перших хвилин ловлю напругу спільної оборони лісу: ми разом стримуємо машини, тримаємо зони на модульному полі і женемося до спільної мети. Фішка, що додає перцю: під час етапу організації кожен мовчки обирає, яким захисником піде в бій, і тільки потім у фазі дій відкривається, хто що задумав. Щоб виграти, треба збудувати всі табори і «відбити» фабрики, а програти можемо від токсичного колапсу, добудови ядра фабрики або якщо впадуть двоє захисників з одного середовища. Карти штовхають у комбо, а фракції Коло, Орден, Секта і Ковен відчутно різні, тому кожен підбирає свій темп і роль. Відчуття такі: тисне час, чистимо забруднення, ламаємо стіни, б’ємо мехів і постійно балансуємо ризик та безпеку. Також є нюанс в тому, що в кожен виходить з гри в різний момент і найважче тому хто залишається сам на полі проти мехів. Для моєї компанії гра доволі хардова, чимось нагадала Root
+ +Варіативність за рахунок модульної мапи і сильно асиметричних фракцій
+ Атмосферна тема тварини проти машин, кооператив відчувається чесним і напруженим
- - На повному складі обговорення може розтягувати партію
- Коли автома ворога підхоплює темп, сценарій інколи штормить і карає за кілька невдалих ходів підряд
Доброго дня!
Дякуємо за відгук! Приємно, що гра передала атмосферу спільної боротьби та стратегічної напруги.
Так, рівень складності справді відчутний — особливо у фінальних раундах.