Чотири ворожі клани у охопленій громадянською війною Японії. На захист своєї честі кожен клан висуває свого самурая, що повинен зійтися у двобої з супротивником. Тепер від вас залежить честь дайміо. Використайте всі свої вміння, щоб саме ваш самурай залишився живим на полі бою та здобув перемогу.Тип: дуельна військова стратегія
Видавець: Geekach Games (Україна), Stone Sword Games
К-сть гравців: від 1 до 4 гравців
Час гри: від 15 до 20 хвилин
Вік: від 14 років
Мова: українська
Ознайомитися з правилами можна тут
Сенджюцу: Битва за Японію – скірміш з мініатюрами, що перенесе гравців у феодальну Японію в розпал громадянської війни. Вам належить обрати свого персонажа-самурая та розвинути його вміння так щоб саме ваш самурай вийшов переможцем у двобої зі своїм противником.


Самураїв у грі пропонується обрати з чотирьох можливих:
Для розвитку вашого персонажа пропонується колода з 40 карт здібностей (окрема для кожного гравця). Мета гри: залишитись останнім живим самураєм, завдавши щонайменше п’ять поранень своїм супротивникам. Робити це ви будете, витягуючи з колоди карти здібностей та відтворюючи рухи, атаки та блоки. Проте, коли карти в колоді закінчаться, замість того, щоб продовжувати боротьбу, ваш самурай отримуватиме лише поранення, що швидко приведе вас до поразки.

Перебіг гри
Вся битва складатиметься з серії ходів. Спочатку гравець обирає карту уміння з колоди та докладає її в свою «руку». Потім обирає одну карту з тієї ж «руки» та викладає долілиць перед собою. Коли всі учасники виклали обрані карти, вони перевертаються та оплачуються жетонами зосередження.
Надалі викладені карти розігруються в порядку зменшення значення ініціативи, як і ефекти карт вмінь. За допомогою ефектів гравець може переміщуватися, повертатися чи атакувати. Часом до атаки може додатися ефект відштовхування, притягування чи розвертання персонажа. Також можна блокувати чи контратакувати у відповідь.

Поранення та поразка
Важливо стежити за пораненнями свого персонажа. Вони можуть бути звичайні – тоді гравець бере карту поранення та кладе її в свою ігрову зону. А якщо поранення було тяжким – зі своєї колоди доведеться скидати верхню карту і робити це кожен хід.
Якщо кількість поранень персонажа перевищила ліміт можливих, або хоча б зрівнялася з ним, гравець зазнав поразки. Учасник, самурай якого залишився останнім з живих на полі, стає переможцем.

Підсумок
Сенджюцу: Битва за Японію – чудово збалансована колодобудівна стратегія. Інтуїтивно зрозуміла система використання карт дозволяє швидко розібратися з правилами та влитися в гру. Потрібно витягнути карту, розкрити, розіграти, повторити… Просто? Але за цими простими кроками ховається багато тактики та стратегії. Окремо варто згадати чудові високодеталізовані мініатюри, а також ілюстровані картки. Чи варто спробувати зіграти? Однозначно «ТАК»!

Комплектація настільної гри «Сенджюцу: Битва за Японію»: - 16 деталізованих пластикових фігурок
- 2 двосторонні поля бою
- 324 ігрові карти
- 18 жетонів зосередження
- 3 жетони трупа/каменя
- 2 тайли підпалений віз/човен
- 3 жетони пасток
- 9 картонних фігурок бота
- 6 кольорових підставок
- 6 кілець камае
- 6 жетонів переваги
- трек манери бою бота/трек переваг
- картонні фрагменти місцевості (бамбук, святилище, торії, сакура)
- 2 книжки кампаній для соло- та кооперативної гри
- 1 книжка правил
Андрій (14-09-2025 | 12:19)
Шикарна тактична дуелька, в якій рандом зведений до мінімуму і все вирішує тільки як ти продумав стратегію на декілька ходів вперед. І в ній є гарний продуманий соло режим.Чомусь багато хто скаржиться на складність правил, але вони дуже прості і гарно розписані. Їх можна зрозуміти навіть в ході гри. Самий кайф зібрати колоду саме під себе, обрати свій малюнок бою. Механіка боя містить багато нюансів і можливостей, тому хто звик до карткошльопних дуелей - вам буде складно, бо тут треба думати і прораховувати навіть навколишнє середовище. Окремо хочу зазначити атмосферність гри і її регравальність.
Артем (28-05-2025 | 17:49)+ Візуал, атмосферність, механіка бою.
- Важко знайти доповнення з новими героями
Доброго дня!
Дякуємо за розгорнутий відгук!
Дуже приємно читати, що ви оцінили і глибину тактики, і атмосферність гри. Повністю погоджуємось — саме можливість будувати власну стратегію та продумувати кожен крок робить цю дуельку особливою
Найочікуваніша гра виявилась прикрим розчаруванням. На картинках все виглядає дуже круто, і це частково так, є органайзер, є картки, є картонні елементи, є фігурки, але трішки є таке відчуття, що картон обрали найдешевший, який тільки могли знайти. На геймплей це ніяким чином не впливає, просто ось це треба побачити і потрогати. Пробачте за критику в бажанні отримати бонус за цей відгук, але в це просто неможливо грати через незрозумілі правила. Підіть на сторінку гри офіційного видавця і побачите скільки питань у людей по правилам по цій настілці. 2/10
Максим (03-06-2024 | 20:27)+ + Класний дизайн, продакшн гри середній, все красиво но нічо не панятно
+ Прикольно що відразу є асиметричність, всі самураї мають різні колоди та особливості
- - Найбільший мінус цієї гри, і це дуже серйозний мінус - правила. Це не проблема видавця, це проблема авторів. Як можна робити гру, коли нормально не пояснено як в неї грати? Це одні з найгірших правил в моєму житті, при цьому це серйозна локалізація, а не якісь там монополії чи світ громад (лол). Багато чого пояснюється, але коли діло доходить до нюансів - думай сам. Жодного нормального прикладу, дуже не структуровано написані правила, а гра насправді прям важка, бойовка тут це найголовніша механіка гри, і вона так погано розписана, що просто немає бажання в це грати
- Компоненти - норм, але картон відчувається дешево
- Соло кампанія - навіть не пробував, і не раджу)
Доброго дня, Артеме!
Дякуємо за вашу думку і рецензію на цю тематичну гру!
Ви праві, написання правил - це окремий вид мистецтва, і не так багато настолочок дійсно можуть похвалитися лаконічними, зрозумілими та гарно структурованими правилами!
Бажаємо вам все ж розкрити потенціал цієї гри та з головою зануритись в самурайські протистояння!
+



Краля (22-01-2024 | 18:34)Доброго дня)
39 сторінка правил: збір колоди Учня, картка "змах катаною" вказана під номером [071], насправді ця картка під номером [070]. Шестикутні підставки під картонні фігурки є повністю гладкими і глянцевими та не мають позначки, що вказує лицевий бік (як сказано у книзі правил, на фото)
+ Дуже цікава та захоплююча гра, що вимагає багато уваги, зосередженості та спокою. Багато різних декорацій, фігурок та мініатюр
- На жаль, коробка не з переплетеного картону, тому її легко подряпати. Новачкам, мабуть, не зайде і видасться заскладною.
Доброго дня, Максиме!
Дякуємо вам за уважність та соколине око)
Дійсно, іноді, особливо в першому тиражу бувають хибодруки, про що ви можете сповістити локалізатора цієї атмосферної гри - Geekach Games, щоб вони виправили усі можливі помилки з наступним тиражем)
Відносно підставок, іноді виробник трошки змінює концепт деталей, лишаючи при цьому їх функціонал, проте забуваючи виправити візуальну складову в правилах гри
Бажаємо вам відмінних тактичних баталій та цікавих опонентів!
"приголомшливі ілюстрації на картах" - ви серьозно? майже більшіть це текст іконки.
Олександр (18-01-2024 | 11:08)Доброго дня, Кралю!
Погоджуємося, на картках багацько іконографіки, зображень не так і багато. Але ілюстрації воїнів та тваринок дуже гарні й тематичні, як і мініатюрки:)
Дякуємо за відгук та бажаємо гарного настрою!
Вітання. А які протектори потрібні для карток?)
Доброго дня, Олександре!
Для цієї гри потрібно 3 пачки протекторів 63,5 х 88 мм:)
Дякуємо за звернення та бажаємо славетної битви за Японію!