Каталог
Тип: варгейм, на блеф, дипломатія, стратегія
Видавництво: Rozum(Україна), CMON Global Limited
Кількість гравців: від 3 до 5 гравців
Час гри: 90-120 хвилин
Вік: 14+
Мова: українська
Ознайомитись з правилами можна тут
Вранішнє сонце — настільна гра, яка занурює вас у часи феодальної Японії, яка потерпає від вогнів громадянської війни. П'ять наймогутніших домів будь-якими методами намагаються встановити владу над усією Японією. Для цього даймьо, а так називають великих лідерів цих домів, використовують усі доступні методи, починаючи від дипломатії, закінчуючи військовою справою. Проте ніхто не забуває і про честь, адже вона також грає важливу роль у встановлені влади над островом. Вранішнє сонце — багатогранна гра, яка комбінує безліч аспектів хорошого варгейму: дипломатичні хитрощі, цікава бойова система, великий простір для блефу й різних стратегій, а до верху усе це приправляється красивим дизайном та якісними мініатюрами.
Ігролад настільної гри Вранішнє сонце комплексний, проте неймовірно цікавий. Партія у цю настілку триває 4 раунди, які у грі називаються сезонами. Гравці починають з весни, а закінчують зимою. Кожен сезон своєю чергою поділяється на фази:
Початок пори року — підготовча фаза, у якій гравці змінюють пору року та виконують усі відповідні приготування.
Чайна церемонія — фаза дипломатії, під час якої гравці формують альянси на цю пору року. Альянси з минулої пори року втрачають силу, тож гравці забирають свої жетони альянсів, щоб сформувати нові. Альянс дає деякі бонуси, але це не єдиний прояв дипломатії в настільній грі Вранішнє сонце.
Фаза політики — у цій фазі гравці по черзі розігрують політичні накази. Саме ця фаза дає гравцям підготуватись до фази війни та застосувати усі свої стратегічні уміння.
Фаза війни — у цій фазі гравці вступають у бої за спірні території.
Усі ці фази будуть повторюватись, проте ще однією важливою складовою є дипломатія. На відміну від утворення альянсів, звичайну дипломатію ви можете використовувати у будь-який момент. Крім того, встановлені домовленості можна легко порушувати, адже це просто домовленість на словах. Цей аспект дозволяє створити неймовірну атмосферу інтриг та хитрощів й відкриває велике поле для блефу.
Честь для великих домів також є неймовірно важливою складовою гри. Крім того, що це важливий атмосферний аспект, вона також відіграє велику ігроладну роль, адже усі нічиї вирішуються на користь гравця з більшою честю. Честь можна отримати різними шляхами, починаючи від самогубства(сепуку) воїнів під час битви, закінчуючи оспівами полеглих бійців.
Вранішнє сонце це неймовірно цікава і багатогранна гра, механіки якої неможливо описати в одному огляді. Гра пропонує дуже великий арсенал цікавих механік і неймовірний дизайн ігрових елементів. Якісні різноманітні мініатюри здивують навіть найбільш поціновувачів НРІ та варгеймів. Вранішнє сонце — це скарб для усіх фанатів дипломатичних ігор та варгеймів.
Георгій (04-03-2025 | 20:39)
Цікава і атмосферна гра про феодальну Японію. Тут кожен гравець очолює один з п'яти кланів, які ведуть між собою боротьбу за владу та вплив. "Вранішнє cонце" поєднує в собі елементи дипломатії, стратегії, битв та навіть блефу. Причому дипломатія відіграє важливу роль, дозволяючи гравцям укладати союзи та домовлятися про співпрацю. Але будьте обережні, бо союзи можуть бути порушені, довіра – зраджена, а друзі - можуть перестати ними бути… Дуже якісні компоненти і крутезні деталізовані мініатюрки кланів та монстрів. Щодо геймплею, то він насичений, якщо в компанії згодні на битви, союзи та їх зради. Але зайде точно не усім, тому найкращий вибір - пограти десь у клубі, причому декілька разів, або хоча б подивитися летсплеї та оцінити власну компанію друзів, чи буде їм цікавий такий сеттинг, так як ціна доволі висока
Максим (21-11-2024 | 17:41)+ Якісні компоненти, неймовірні мініатюрки, атмосфера Японії, асиметрична стратегія
- Не підійде ненависникам дипломатичних інтриг, краще грається повним складом, потрібен органайзер
Доброго дня, Георгію!
Дякуємо за ваш відгук, досвід та поради на цю епічну стратегію в сетінгу Японського феодалізму та міфології, що точно стане в пригоді гостям нашого сайту та любителям тактичних ігор)
Мирного вам неба та захоплюючих партій!
Оце гра, де ти відчуваєш себе справжнім босом феодальної Японії! Тут і альянси, і зрада, і такий треш, що друзі починають дивитися на тебе з підозрою. Арт — просто пушка, від мініатюр дух захоплює, а бойова система — це суцільний рандом, змішаний із тактикою. Після першої партії розумієш: тут або грай жорстко, або тебе з’їдять. Ідеально для тих, хто любить трошки хаосу і багато інтриг.
Павло (03-06-2024 | 02:18)+ - Атмосфера Японії на максимум.
- Круті мініатюри й оформлення.
- Соціальна взаємодія: інтриги, переговори, підстави.
- - Без компанії на 4 людей не розкривається як слід.
- Якщо хтось довго думає, гра може затягнутися.
Доброго дня, Максиме!
Вранішнє сонце захоплює своєю масштабністю, перед гравцями розгортається запекла битва, в якій їм буде потрібно привести свій клан до перемоги! Навіть боги та демони беруть участь в цій битві, а союзи будуть формуватись та розриватись!
Дякуємо за відгук та бажаємо вірних союзників ;)
Грали сьогодні дві партії в «це» в 5-ьох. Результат: 1 задоволений(власник), одному нормально(переможець), іншим - гра повний жах. Ми з дівчиною дуже любимо ігри на контроль території, але це вперше, що гра під кінець вже бісила. Головним мінусом я вважаю, що механіки натягнуті на глобус. Банально, ви не можете зробити сіпуку, бо у вас менше грошей ніж у іншого. Ви не можете просто здохнути, бо автор сказав ай-ай-ай плати за смерть грошима. Це постійно у нас всіх викликало питання, як так? Грошовий аукціон за те що випустити собі киші, це максимальне збочення автора. Гра дуже анбалансна, почав не так - будеш статистом на 2 години. Граєте в 5-х і почали 5-им, будете класти на одну карту політичних наказів менше, а перші дві пори всього 1, коли інші встигнуть по 2. Картки на ринку або нулячі або геймченджер. Шкала честі, яка вирішує насправді все, абсолютно не чесна, я вважаю її взагалі повним провалом в цій грі. Було багато моментів, щоб підняти собі честь, ти маєш мати вищу честь ніж у суперника, коло замкнулося))) Дипломатія така собі, до гри Престолів, як до неба рачки. Момент з будівництвом фортець де завгодно, мене взагалі вибісив. Як автор це взагалі уявляв: сидить феодал у провінції Едо всі йому служать, гроші несуть, і такий заснув, а вранці вже фортеця ворога стоїть за 1 день, хоча туди навіть люди не прийшли, по серед степу широкого на тобі, і починають звідтілля вилазити справжні бойовї волоцюги. Ніндзі на байдарках вночі приплили з колодами і бах=бах на тобі замок з частоколом. А розвідка, а саботаж будівництва, да банально навіть дипломатія - заплати за те, що может тут побудувати цю фортецю. Карта зради - це взагалі крах, замінити будь яких!!! вояк і де завгодно, хоча б механіку підкупу за гроші вписали. Роніни і скид монет… роніни чи то термінатори не вбиєні, чи то феодал так себе не поважає, що приймає назад зганблених ронінів. Механіка розіграшу ронінів, якась не логічна. Я розумію, що правилами пояснити все можна і поставити в рамки, але ну камон, де логіка? Ось вам ситуація. Ви хочете зробити самовбиство, бо бачете що програєте, хочете собі підняти честь і отримати 1 переможне очко, але що відбувається. Інші чуваки противника на полі бою такі, дістають мечі і ріжуть себе. Ви «а єм шокінг ю ноу» - перемога! Найн! Далі не зрозуміло ХТО вас бере в полон, духи певно чи сосна на лузі, а далі прибігають роніни суперника, як орда бах-бах і перемагають і він отримує плитку території не перебуваючи там. Ок… упустимо цей жах з полоном «прив’язали буші до сосни косами». Ви перемагаєте в іншому бою, там так само роніни суперника, але вони не
Альона (02-05-2024 | 18:47)+ дохнуть… вони типу прибігли на поле, такі подивилися «ну нахер» і повернулися до господарі в культурі де честь головне))) І такого дуже багато. Потім чому їх я маю скидати, якщо я вже їх наняв, нехай втрачав кожного битвах, і як вони встигають на всі битва по всіх островах? Духо-телепорт? Не вистачає графічних елементів для інтуітивного сприйнятя гри, або хоча б кожному гравцю бланку основних дій і пояснень карт. Складати цю гру назад в коробку - ще той квест, в трьох 25 хвилин пакували.
Я знаю, що автор гри розробив «Кров та Лють», одна з улюблених моїх ігор, де якраз у нього сам сенс, концепт, міфологію вдалося поєднати, воно все логічно, але тут таке враження, що «Кров та Лють» натягнули на «Битву за Рокуган», і пішло все не так.
З плюсів: сподобалась тема «поети імперії» - очки за померлих, так тут в’яжеться тема, що ти заплатив письменникам, щоб вони написали легенди про померлих воїнів. Концепція ряду політичних наказів, але реалізація на 5-х не дуже. Фігурки авже ж БАЛДЬОЖ
Доброго дня, Павло!
Дякуємо вам за такий вир емоцій та вражень!
На колір та смак товариш не всяк)
Радимо вам дати ще один шанс грі, яка за версією порталу BoardGameGeek майже увійшла в сотню кращих ігор світу та має рейтинг 7.8 з 10
Чи ви можете спробувати пограти з відвідувачами нашого клубу, де, можливо, вам відкриються нові нюанси та стратегії)
Бажаємо вам чудового дня та партій!
Японія. Пори року. Чайна церемонія, дипломатія та війна. Роніни і монстри. Це все про цю гру. Вона вражає. Вражає усім - ігрове поле, ігролад, компоненти, ширми, монети та фігурки воїнів. А найбільше приголомшують фігурки чудовиськ. Вони - це витвір мистецтва. Такі великі, шикарні, детальні, страшні і водночас гарні. Правила легкі і зрозумілі. На картах та плитках все детально розписано, тож звертатись до правил під час гри необхідності майже не було. Стіл потрібен великий, адже ігрове поле величезне. Підготовка до гри та збір після займають трошки часу. Але воно того варте. Органайзер для фігурок у коробці зручний.
Дмитрий (20-12-2023 | 00:28)Отже, розглянемо хід гри. Вона триває чотири раунди - пори року. Кожна пора року складається з наступних фаз - підготовка пори року, чайна церемонія, фази політики та війни, кінець пори року. В першій фазі ми готуємось до війни, отримуємо сезонний дохід, відпускаємо полонених, за що отримуємо додаткові монети. Під час проведення чайної церемонії ми формуємо (або ні) альянси на цю пору року, які дозволяють отримати певні бонуси. Під час фази політики ми розігруємо накази, які дозволяють розмістити війська у провінціях та підготуватися до війни. Під час фази війни ми беремо участь у битвах за спірні провінції. Коли приходить зима, гра добігає кінця.
І така ця гра крута, що однозначно потрапляє в топ наших улюблениць. Дипломатія, зради, битви... Кожен крок під час гри потребує хорошого планування. З ким вступити в альянс, який наказ зараз краще розіграти, коли і кого перемістити, де розмістити фортецю, а куди поставити щойно придбаного чудовиська. Війна також потребує гарної стратегії: на які ж воєнні переваги краще поставити, щоб гарантовано виграти, або хоча б отримати якийсь зиск. Спробувати узяти в полон супротивника, а чи зробити сеппуку, заробивши таким чином 1 ПО та 1 честь за кожного вбитого воїна. Чи, можливо, обрати якусь перевагу, що тобі нічого не дасть, проте цим ти перешкодиш противнику скористатись нею. Кожна битва - це азарт. Кожна партія - це унікальна суміш дружби та суперництва. Хіба може бути щось краще?
Доброго дня, Альоно!
Ми так раді, що ця відома стратегія на контроль території та активні перемовини сподобалась і вам!)
Бажаємо вам гарних альянсів)

Ігор (14-12-2023 | 13:55)Дуже цікава гра, де території треба не охороняти, а шукати нові=).
Іноді, краще зробити сепуку, а ніж полягти в нерівному бою. А тим часом, хтось співатиме пісні та складатиме вірші про полеглих у битві, та отримає чимало очок).
Тримати союз - це виклик! Іноді, краще бути насамоті або вчасно зрадити, будь то союзника чи ворога...
З великим задоволенням я повернуся в часи феодальної Японії, де святині Камі зовсім поруч з чудовиськами Оні....
Доброго дня, Дмитре!
Щиро дякуємо вам за такий чудовий відгук!
Бажаємо, щоб усі ваші мрії здійснились!)
Для тих хто вагається що до цієї гри коротко до чого потрібно бути готовим:
(Думка людини, із 5тьма зіграними сесіями)
Гра специфічна, кожен сам за себе, але деколи приходиться утворювати союз і в деяких випадках відчувається кривий баланс. У грі багато гарних фігурок, правила прості, но відчувається дечим пустою. (це мабуть тільки моє враження)
Коли друг придбав собі дану гру, я брав участь у її розпаковці. (це жах)
Зіп пакетів для карт/жетонів/плиток взагалі не має, усі одноразові, та і місця для їх розміщення дуже не має.
Розпаковуючи запамятовуйте процес бо зібрати потім буде проблематично.
При збиранні усе в коробку, бажання розкладати наново не виникає (збирати довше а ніж грати)
+ Гарні фігурки
- Потребує органайзера
Доброго дня, Ігоре!
Дякуємо за вашу думку, та хотіли б трошки допомогти:
щоб такі ігри швиденько та комфортно розкладались на столі та збирались назад у коробочку радимо використовувати доцільний органайзер ;)