Каталог
Тип: постапокаліпсис, кооперативна, психологічна
Видавництво: Z-Man Games (США)
Час гри: від 60 до 120 хвилин
Кількість гравців: від 2 до 5 гравців
Вік: від 16 років
Мова: англійська
Dead of Winter: The Long Night – продовження одного з найзахоплюючих психологічних триллерів ігрового світу. «Довгу ніч» можна змішувати з базовим «Мертвим Сезоном», або використовувати як самостійну гру.
Про що гра? «Dead of Winter: The Long Night» дуже багатогранна. У ній кожному учасникові належить стати на чолі невеликої групи людей, та розділити колонію з іншими гравцями. У грі є певна мета, спільна для усіх учасників (або більшої частини). Та у вас, як і у решти партнерів по грі, буде власна таємна ціль. Вона може навіть йти на перекір основному завданню та призвести до руйнування колонії. Це гра про взаємовідносини людей у дуже складних умовах життя. Тут не буває абсолютно вірних рішень, а отже доведеться шукати компроміс між тим, що наблизить перемогу та власною совістю. А ще робити дуже багато складних та жорстоких вчинків. Та варто ще переконати решту учасників, що ви дієте на благо колонії, інакше вас просто виженуть звідти.
Що нового? У грі «Dead of Winter: The Long Night» є декілька додаткових модулів, що роблять партію більш атмосферною та живою. Наприклад, ви можете облаштовувати колонію, роблячи її трошечки комфортнішою. Звісно у межах, про які може йти річ в пост апокаліптичному майбутньому. Ще можна додати бандитів. Це така сама група живих, як і ваша. Відносно нешкідливі сусіди, котрі будуть додавати багато клопоту, відбирати у вас ресурси, їжу, та приваблювати додаткових зомбі. А ще є модуль секретної лабораторії, в котрій і відкрили ящик Пандори. Він додає зомбі-мутантів, ліки з неймовірною дією та дуже багато інших потужних штучок. Також у наборі «Dead of Winter: The Long Night» є нові персонажі, нові предмети і, звісно ж, нові перехрестя.
До складу настільної гри «Dead of Winter: The Long Night (Мертвий Сезон: Довга ніч)» входить:
– 353 карти
– 144 жетони
– 20 фішок персонажів
– 30 фішок зомбі
– 29 фішок бандитів
– 2 маркера треків
– 25 жетонів поранень
– 9 тайлів локацій
– 5 листів-підказок
– поле колонії
– 90 підставок
– 30 кубиків дій
– кубик контакту
– правила гри
Andrew (20-03-2018 | 20:41)
Как владелец обоих версий, отвечу на популярный вопрос: "что взять первой, Crossroads или The Long Night?". Поиграв 10 раз в первую, и 2 раза во вторую, могу сказать следующее.
+ В TLN значительно сильнее персонажи, мощнее оружие, и в то же время гораздо больше способов и шансов умереть - как от бандитов и Рэксона, так и от сюжетов в перекрёстках. Динамика и непредсказуемость DOW:TLN сменила рутинное (хотя и напряжённое) выживание DOW:CR, и скорее всего подойдёт тем, кто хочет больше плюшек в одной коробке. Хотя миссии и стали короче, сэкономленное время вы потратите на внимание к модулям, потому ход фазы колонии будет немного длиннее.
- Я бы с радостью посоветовал всем TLN в качестве первой (единственной) DOW. Но есть одно "но". В TLN очень мало персонажей! Уже на второй игре на 3 чел. я почувствовал что большинство выживших повторяются. Впятером вы раздадите всю колоду из 20 карт, и вся "имба" со старта будет в любой игре. Именно этот replayability-фактор заставляет рекомендовать DOW:Crossroads в качестве первой игры.
Аndrew, спасибо вам за взвешенный и обстоятельный разбор полетов. Атмосферных вам партий!