Згідно з віруваннями древніх майя, верховний бог пантеону Іцамна створив календар та передав його мая. Згодом він набув декількох форм. Одним з таких календарів був Цольк’ін – «рахунок днів» циклом у 260 днів. Саме він став основою для розвитку цивілізації мая у настільній грі Цольк'ін: Календар Мая.Тип: економічна стратегія, розвиток цивілізацій
Видавництво: FEELINDIGO (Україна), Czech Games Edition (Чеська Республіка)
Кiлькiсть гравцiв: від 2 до 4 гравців
Час гри: ~ 90 хвилин
Вiк: від 13 років
Мова: українська
Ознайомитися з правилами можна тут
Цольк'ін: Календар Мая вже більше 10 років, починаючи від дати створення гри у 2012 році, вважається однією з найкращих ігор жанру. Незвична та цікава основна механіка, високий рівень взаємодії гравців та інші, безсумнівні переваги
Цольк'ін: Календар Мая, роблять гру фаворитом жанру.


Колесо часу
Під час гри учасники будуть керувати племенами мая протягом ігрового року. Відлік часу здійснюватиметься за допомогою великої шестерні, що символізує річний календар мая, який в свою чергу складається з 260 днів. Протягом цього часу гравці будуть збирати ресурси, поклонятися богам, споруджувати в їх честь монументи та храми, а також сприяти розвитку технологій.
Центр ігрового поля – велика шестірня з поділками та 5 інших шестерень, які приводить у рух головна. Перед партією доведеться трохи попрацювати, щоб скласти календар, проте воно того варте.

Сектори та бонуси
Під час свого ходу учасники будуть розміщувати та забирати своїх робочих з малих шестірень, які відповідають великим містам цивілізації мая. Забираючи робітника, гравець виконує дію сектора, звідки той був забраний. І обов’язково треба враховувати, що чим довше знаходився робітник на шестірні, тим більший бонус від сектора він отримає, коли його заберуть.
Оплатою за розміщення робітника служить кукурудза. Також вам треба буде годувати своїх робітників чотири рази протягом гри, в іншому випадку ви втратите переможні бали.
Зведені споруди та храми будуть приносити переможні бали. Будувати їх належить за видобуті ресурси: дерево, камінь та золото. А найдорогоціннішим з усіх ігрових ресурсів є кришталевий череп, який здатний переломити хід гри на користь свого власника. Ну а розвиток технологій дасть значну перевагу при виконанні певних умов.


Цольк'ін: Календар Мая – чудова стратегія, в якій учасникам треба буде намагатися наперед планувати свої ходи та уважно стежити за діями суперників. В неї буде однаково цікаво грати і в сімейному колі, з дітьми, і в компанії досвідчених настольщиків. А чудові, якісно зроблені компоненти лише додадуть атмосферності захоплюючій грі.
Комплектація настільної гри «Цольк'ін: Календар Мая »:
- ігрове поле з 6 частин
- 6 шестерень різних розмірів
- 1 лист з наліпками
- 6 фіксаторів
- 24 робітники в 4 кольорах (по 6 на гравця)
- 28 круглих маркерів у 4 кольорах (по 7 на гравця)
- 4 фішки підрахунку очок у 4 кольорах (по 1 на гравця)
- 65 дерев'яних кубиків ресурсів (деревина, камінь і золото)
- 13 кришталевих черепів (з пластику)
- 65 жетонів кукурудзи (номіналом 1 та 5)
- 28 плиток врожаю (16 плиток збору кукурудзи та 12 плиток заготівлі деревини)
- 21 плитка початкового багатства
- 13 монументів
- 32 будівлі
- двосторонні планшети гравців у 4 кольорах
- маркер першого гравця
- правила
Альона (02-08-2023 | 08:31)
Компоненти. Шестерні прям реально вав! Пластикові, кльові, гарний колір. Рухаються!!! ("І черепи", - підказує збоку дочка). Так, черепи теж прикольні, маленькі, миленькі. Дерев'яні елементи... Як же я люблю компоненти з дерева. Великі картонні компоненти теж непогані. Гарні зображення, дуже цікаві. Правила досить легкі. Хоча все одно поки що повертаємось до них для деяких уточнень. Підготовка до гри проста. Ігрове поле перед грою складається відносно швидко (якщо не враховувати найпершу збірку всіх колещаток). Сідаємо, граємо. Гра триває 26 маянських днів (що на наш час приблизно 1,5год). За цей час буває 4 дні їжі, коли мус годувати своїх робітників, тому треба не забувати заробляти і мати в запасі кукурудзу. Кожен день починається з відправки працівника на роботу або з повернення його з роботи. По дорозі додому робітник прихоплює із собою щось з тієї роботи, де він був -
Віталій (26-07-2023 | 22:05)+ кукурудзу, ресурси, можливість побудувати будівлю чи монумент, розвиток технологій або ж пожертву для котрогось з богів (і як результат підвищення на шкалі улюбленців бога). Іноді робітник може прискорити час на два дні. Або здобути переможні очки. Буває й таке, що повертається не сам, а з новим завербованим трудівником. І чим довше наш наймит залишається на одному місці роботи, тим кращі ніштяки він приносить.
Отже, підбиваючи підсумки. Так ми захопились грою, що не помітили, як минуло 26 днів. І зіграли 28 днів, перш ніж зрозуміли, що все, час завершувати і підбивати підсумки. Чесно, ми реально були приємно здивовані, оскільки не очікували, що гра настільки крута.
- Але є і неприємний момент. Багато "будівель" виймалось аж надто погано, верхній шар по кутках повідривався, тож довелось перед грою озброїтись клеєм, пензликом і добряче попрацювати
Доброго дня, Альоно!
Нічого собі! Красно дякуємо вам за такий неймовірний відгук!
Якщо раптом у вас трапляються якісь питання по якості - звертайтесь, будь ласка, до наших чарівників - ми вам неодмінно допоможемо!
Бажаємо розквіту вашій цивілізації!
Дуже зрадів як дізнався, що ця гра буде українською! Дивився на неї ще минулого десятиліття) Вона має дуже оригінальний механізм, привабливе оформлення і навіть атмосферу як для євро. Тут не вийде списати свою поразку на рандом, бо той майже відсутній. Раджу всім любителям продумувати на багато кроків наперед.
+ Оформлення, тема, є над чим подумати.
- Через майже повну відсутність рандому неочевидно, що спонукатиме грати партії порізному.
Доброго дня, Віталію!
Дякуємо за чудовий відгук про гру Цолькин. Вона дійсно являється однією з найцікавіших єврогеймів з неймовірною тематикою:)
Бажаємо гарних партій та мирного неба!