Чарівниця повільно наближалася до привида. В її руках палала вогняна куля. Переливаючись яскраво помаранчевими язиками полум'я, вона ставала все більшою і яскравішою. Здійснюючи руками магічні паси, чародійка шепотіла стародавні слова руйнівного заклинання, вплітаючи в вогонь неймовірну лють і міць. Привид обернувся. Він витав у повітрі примарним напівпрозорим силуетом, тримаючи в руках магічний меч, витканий з яскравих променів. Видихнувши крижане повітря, привид замахнувся мечем і метнувся до чарівниці, однак та, зробивши крок в сторону, дозволила вогню в її руках зірватися з пальців. Палаюча куля, з гучним шумом, немов блискавка, полетіла до привида, освітлюючи обліплені мохом стіни древнього склепу. Пролунав гучний вибух, і привид, впустивши меч на кам'яну підлогу, зник, залишивши після себе пил, який переливався в мерехтливих відблисках смолоскипу, осідаючи на підлогу...Тип: рольова, пригоди
Видавництво: Hobby World
Час гри: 60-120
Кiлькiсть гравцiв: 1-4
Вiк: 12+
Мова: роcійська
Ознайомитися з правилами можна тут
«
Похмура гавань» – це рольова фентезійна настільна гра для 1-4 гравців, що пропонує учасникам поринути в середньовічний світ, повний могутньої магії, захоплюючих пригод, небезпечних боїв і незвичайних поворотів сюжету!

З першого ж погляду на гру, ви будете зачаровані! У величезній коробці, яка, між іншим, важить близько 10 кг, вмістилися близько 1700! карт, гори мініатюр, жетонів, токенів, секретні конверти і коробочки з компонентами, які стають доступними по мірі проходження сюжетної кампанії.

Власне, гра є данжен кроулером, а це вже практично окремий, і вельми популярний жанр ігор. Щоправда в Похмурій гавані, упор зроблено не стільки на дослідження підземель, як на тактичні битви. І в цьому плані гра пропонує широке різноманіття вибору героїв і монстрів.

До Ваших послуг цілих 17 класів героїв (6 з яких доступні з самого початку), серед яких ви знайдете чарівника, воїна, варвара, ткача заклинань, лучника і багатьох інших. Кожен з героїв є унікальним не тільки за рахунок свого класу, але багато в чому за рахунок власної колоди карт дій, за допомогою яких гравці будуть пересуватися по підземеллям, бити ворогів, та вчиняти інші дії. Кожен раунд гравці будуть взакриту розігрувати дві карти, які визначать як ініціативу героя, так і дії або вміння, які будуть використані під час ходу. У цій простій на перший погляд механіці полягає величезний тактичний і стратегічний елемент, адже комбінуючи карти тим чи іншим чином, можна не просто битися з монстром, а й наприклад стати невидимим, або перестрибнути його.

І якщо на початку, Вашому герою доступні всі карти, то в міру просування по сюжету місії, карт в руці стає все менше. Цей елемент чудово відображає втому вашого героя, коли з кожним ходом він може застосовувати все менше різних умінь. В кінці кожного ходу можна відпочити, замішавши відбій карт дій у колоду, але такий відпочинок відбирає одну випадкову карту з вашої колоди. А можна зробити привал, так званий довгий відпочинок. В такому випадку ви не тільки самі вибираєте карту, яку слід скинути, а й відновлюєте 2 очка здоров'я. Будьте уважні, адже якщо відпочивати занадто часто, ваша колода карт швидко виснажиться, і ви програєте. Потрібно прораховувати свої ходи наперед, і грати відповідні дії, відтягуючи момент відпочинку по максимуму.

Ну і звичайно ж монстри. Проти Вас виступлять близько 47 типів різних ворогів, що володіють безліччю умінь, і ефектів, а керують усіма цими монстрами карти штучного інтелекту. Їх, до речі, в грі, цілих 30 окремих колод.
На початку кожного ходу карти дій монстрів розкриваються одночасно з картами героїв, і у Вас є можливість вчасно відреагувати і змінити дії ваших альтер его, підлаштовуючись під дії ворога.

Елемент випадковості в бій вносить спеціальна колода модифікаторів, покликана замінити звичайний в таких випадках кубик. Після визначення кількості ушкоджень, з цієї колоди розкривається верхня карта і її модифікатор враховується при загальному підрахунку нанесених ушкоджень. Аналогічна колода модифікаторів є також і у монстрів.


Про саму кампанію можна говорити окремо. Адже це не просто 10-15 квестів, це 90 пригод, пов'язаних між собою не тільки сюжетом, а й впливом одна на другу. Адже якщо, наприклад, гравці знищили монстра, що тероризує округу, в подальших пригодах тут буде мирно і спокійно. А ось якщо по шляху в місто буде знищений торговець, то і нові товари в селищі не з'являться. Як бачите, автори гри продумали навіть такі дрібниці, які, в кінцевому підсумку, створюють справжнє відчуття живого фентезійного світу, мінливого кожен ігровий день. Після кожної пригоди гравці мають можливість відвідати місто, відпочити, на зароблені золоті монети купити покращені предмети екіпіровки і артефакти, а також витратити накопичений досвід на покращення умінь свого героя.


Також хочеться згадати про популярні нині Legacy елементи, завдяки яким в процесі гри будуть розкриватися нові конверти і коробочки, включаючи в гру нові класи героїв, предмети і багато чого іншого.


Похмура гавань – це справжнісінька перлина в світі настільних ігор. Величезна кількість пригод, захоплюючий і незвичайний сюжет, чудові тактичні битви, різноманітність монстрів і героїв, шикарні ілюстрації, красиві, якісні компоненти, і приголомшлива атмосфера піднімають Похмуру гавань на Олімп настільних ігор! Ви любите фентезі, пригоди, красиві і епічні рольові ігри? Тоді не баріться і мерщій замовляйте цю гру, адже перше її видання розібрали практично в перші ж дні. А ігри такого рангу виходять рідко, і звичайно ж приносять купу задоволення гравцям!
До складу настільної гри «Похмура гавань» входить:
- Ігрове поле
- 30 фрагментів поля
- 18 фігурок персонажів
- 17 планшетів персонажів
- Планшет заряду стихій
- Маркер раунда
- 1744 карти
- 450 жетонів
- 4 лічильники здоров'я/досвіду
- 240 фішок монстрів
- 24 пластикові підставки
- 6 конвертів характеристик
- 18 блокнотів
- 35 коробочок персонажів
- 6 дерев'яних фішок
- 3 запечатані конверти
- 4 листи з наклейками
- Правила гри
- Книга сценаріїв
- Книга «Міський архів»
- Розмір коробки: 44,2×30,2×13,8 см
- Розмір карт: 63×89 мм, 44×67 мм, 101×101 мм
- Вага: 8,8 кг
Якщо Вам до вподоби пригоди і небезпеки і ви жадайте випробувань і хороших сюжетних поворотів, ми рекомендуємо поглянути на такі настільні світи як: «
Володар Перснів: Мандри Середзем'ям», а також на «
Спаплюжений Грааль: Занепад Авалону».
Також можемо порадити Вам такі ігрові системи як: «
Dungeons & Dragons» та «
Pathfinder». Вони допоможуть Вам придумати і навіть зіграти в Вашу власну історію! Хто знає, може Вам сподобається. ;)
Георгій (09-06-2024 | 22:21)
Я полюбив цю гру!!! Ті хто створив цю гру велика подяка. Грав я в неї до війни і отримав велике задоволення. Для мене ця гра унікальна тим що вона відрізняється від таких ігор як"Descent", "Мороком пітьми", "Mice and Mystics" або "Зомбіцідом" тим що у там НЕМА КУБІВ!!!! Замість цього картки навичок персонажів. Так тут механіка колодобудування, але ви з однією колодою не пройдете усі сценарії. У вас будуть картки які будуть у вас постійні, але сценарії у цій гру різні, рівень важкості гри та рівень монстрів змушує вашу колоду постійно змінювати. Персонажі гри зовсім відрізняються від звичного нам фентезі всесвіту таких як звичний лор зі всесвіту Толкіна. Так класи можуть бути схожими, але раси унікальні де для тих хто полюбляє сюжет він унікальний. Стосовно персонажів. Ви починаєте грати лише з 6 базових персонажів. Але ви цими персонажами до кінця гри не дійдете. Бо у кожного персонажа буде власна ціль, яка після виконання персонаж уходить на покой і замість нього відкривається новий персонаж зі своїми властивостями та колодою навичок. До речі відкривати деяких нових персонажів ви можете відкрити не тільки за виконання власних цілей персонажів, а ще і за розвиток міста, або за карти зустрічей, або за рейтинг вашої команди. Стосовно сценарію. Люди 100 сценаріїв місій(якщо не брати невелике доповнення). Вони не послідовні, бо у вас у кінці місії можуть відкривається варіант вибору які відкривають нові локації і в залежності від того що ваша команда обрала сюжет гри може змінитись. Боси тут не надто легкі, як і монстри. Картки монстрів та босів теж унікальні як по лору та і по бою. Стосовно повторного перепроходження. Друзі ця гра має для себе механіку напівспадчини. Бо у вас на початку гри є стартова карта на яку ви будете ставити наліпки прогресу та розвитку. Що після повного закінчення гри у вас карта буде вся заклеїна наліпками. Цю карту ви потім можете зробити як картину та повісити її на стелю). Але для повторної можливості пограти треба докупити невелике конверт з чистою картою та новими наліпками. На жаль ціна на цю гру дуже кусає. Але вона того вартує. Я дуже сподіваюсь що буде локалізація українською 2-е видання як і льодяної гавані
Виталий (13-04-2020 | 13:06)+ Гра велика. Унікальні персонажі та монстри. Добре пропрацьований сюжет. Динамічні поля. Заміна персонажів у процесі гри.
- Велика коробка. Із-за того що поля динамічни у вас гральне поле може займати як пів стола, так і весь простір на столі. Дуже багато компонентів, одразу треба купувати органайзера, бо без органайзера ви затратите на підготовку не меньше ніж пів години.
Доброго дня, Георгію!
Ми так само сподіваємося, що такі культові ігри невдовзі з'являться українською:)
Дякуємо вам за такий крутий відгук! Бажаємо успішного проходження кампанії!
Отличная игра, не зря занимает первое место в рейтинге boardgamegeek.com.
Валерій (01-11-2019 | 11:32)Для соло режима советую скачать Gloomhaven Helper (PC, IOS, Android) трекает боевую ситуацию на поле, здоровье, статусы, опыт, инициативу и действия монстров, модификаторы освобождая место на столе и уменьшая манипуляции с жетонами. И Gloomhaven campaign tracker(IOS, android) - позволяет полностью трекать прогресс компании и персонажей, там есть все - от опыта и процветания города до карт дорожных и городских событий которые можно добавлять/удалять/сохранять. Для соло режима рекомендую, единственное там нет русского языка.
Органайзер взял для английской версии, чтобы все поместилось пришлось убрать закрытых персонажей и их фигурки и все равно немного не закрывается. Но совсем без органайзера много времени будет уходит на начальную расстановку. С органайзером занимает 15-20 минут.
+ - Интересная боевая механика игры
- Очень много компонентов
- Многочасовая кампания
- Не все открыто с начала игры, стимул играть и узнать
- Интересно играть как одному так и с друзьми
- - Очень много компонентов :)
- органайзер обязателен
- на один сценарий уходит 3-4 часа (пока сыграл 2 сценария в соло)
Благодарим за отзыв!
Чудова атмосферна гра в оригінальному фентезійному світі!
Максим (14-08-2019 | 07:35)+ -Нестандартний підхід для проходження деяких місій
-Унікальні ігрові персонажі і раси
-Цікавий сюжет
-Багато годин на проходження=)
Дякуємо за відгук!
Когда поставка ????
Сергей (14-12-2018 | 16:39)Добрый день, Максим! В ближайшее время не ожидаем - ждем новый тираж.
Есть хотя бы ориентировочные сроки, когда будет у нас?
Сегрей, к сожалению Мир Хобби не предоставляет нам такую информацию.