Розвиваємо асоціативне мислення з грою «Кодові імена: Гра слів»
Настільна гра «Кодові імена: Гра слів» — це справжній бестселер у світі асоціацій і відгадування слів. Щоб почати грати, вам потрібно лише поділитися на дві команди і вибрати капітанів. Капітани сідають з одного боку столу, і вони підказують, решта учасників — з іншого боку, і вони відгадують.
25 випадково обраних карт з кодовими іменами викладаються на столі у п’ять ліній по 5 карт. В результаті утворюється прямокутна сітка розміром 5х5. Врахуйте, що в грі є 8 карток червоних агентів, стільки ж карток синіх агентів, є один подвійний агент, один вбивця (ця карта найнебезпечніша!) і сім мирних жителів. У кожної з них — своє конкретне завдання. А яке саме, читайте в детальних правилах.
Як же все відбувається

Капітани команд проінформовані про те, хто є хто із 25 агентів. Вони дають підказки гравцям, які вгадують кодові слова. Яка команда першою розкриє всіх своїх агентів, та й перемагає. Щоб з кожним разом ставати все більш успішним у цій грі, радимо звернути увагу на наступні моменти:
- Підказки. Найкраще вигадувати таке ключове слово, яке одночасно пояснює два і більше кодових імен. Підказка не повинна супроводжуватися різними натяками, жестами, мімікою і розмовами.
- Встановлення контакту. Капітани не мають права реагувати на обговорення за ігровим столом і видавати свої емоції. Думати можна, скільки завгодно, але при оголошенні остаточного рішення один з гравців повинен обов'язково доторкнутися до обраного кодового слова.
- Кількість відгадок. Завдання команди — дати хоча б одну відповідь. Якщо ви помиляєтеся, хід передається опонентам. Також учасники мають на одну відгадку більше, ніж число, озвучене капітаном.
Гра «Кодові імена: Гра слів» добігає кінця у тому випадку, коли одна з команд вгадала всіх своїх агентів. Якщо якийсь гравець зустрінеться з вбивцею, це призведе до поразки його команди.
Деякі тонкощі і секрети
У грі діють певні покарання. Які? Наприклад, команда моментально втрачає право на відгадування слів, якщо капітан дав завідомо неправильну або некоректну підказку. Заборонено стріляти очима в капітана і чекати від нього додаткових натяків. Захиститися від занадто довгих роздумів з боку противників можна за допомогою звичайного пісочного годинника, секундоміра або спеціального додатка з таймером.
Дуже багато, як ви вже зрозуміли, залежить саме від адекватності підказки. Тому на цьому питанні зупинимося більш детально:

- не можна давати підказки з використанням частини кодового слова або такого ж слова, але у зміненій формі;
- заборонені омофони (слова різні за значенням і написанням, але схожі за звучанням) і омоніми (слова, які ідентично пишуться, але мають різне значення);
- при необхідності слова можна і потрібно вимовляти окремими літерами — це допоможе уникнути непорозумінь і грати в більш комфортних умовах, якщо навколо шумно;
- допускається використання складних слів типу «птахофабрика», але фантазувати і придумувати неіснуючі слова не можна;
- якщо хочете, застосовуйте власні імена, абревіатури, рими, але про це бажано домовитися заздалегідь;
- ще є дві просунуті підказки — це «Нуль» і «Необмежений»; вони дозволяють відгадувати стільки кодових імен, скільки хочеться.
Сіли за ігровий стіл удвох? Не біда! Ви будете грати в одній команді, а вашим суперником стане сама гра. Якщо вас троє, то два гравці можуть бути капітанами, а третій учасник — представником і першої, і другої команди. Він стане універсальним бійцем, і так навіть цікавіше.