Захистіть землі Авеля від навали пітьми, що насувається! Кооперативна настільна гра Хроніки замку Авель знайомить гравців із дивовижним світом, сповненим неймовірними істотами та мальовничими локаціями, де вдень та вночі видно десятки місяців, завдяки яким магія панує на тутешніх землях. Водночас наближається чорний місяць Куродар, який пробудив темну магію та небезпечних істот, які націлені здобути цінний скарб замку Авеля — кристал зцілення. Головна мета гравців — знищити усіх монстрів, зокрема могутнього Звіра, та запобігти владарюванню сил зла. Для цього їм потрібно здобути зброю і ресурси, знайти союзників, пройти через небезпечні локації та зіткнутись з низкою викликів на своєму шляху.Тип: кооперативна, сімейна, фентезі
Видавництво: Rozum (Україна), Rebel Sp. z o.o.
К-сть гравцiв: від 1 до 4 гравців
Час гри: від 60 до 90 хвилин
Вiк: від 8 років
Мова: мовонезалежна, укарїнська
Ознайомитися з правилами настільної гри Хроніки замку Авель можна тут
Гра
Хроніки замку Авель (Chronicles of Avel) складається з певної кількості раундів, яка залежить від кількості гравців. У кожному раунді початковим гравцем стає учасник, який тримає герб Авеля. Всі інші гравці ходять по черзі за годинниковою стрілкою. Коли останній гравець закінчує свій хід, раунд закінчується.

Під час свого ходу гравець може виконати будь-які дві наступні дії:
- Переміщення. Герой може переміщатись на прилеглі клітинки. Вони автоматично відкриваються, якщо були закритими. Символ лігва на них означає подальшу появу монстра. Також, дію переміщення можна використовувати, щоб пройти таємним шляхом між двома клітинками з телепортом.
- Битва. Герой може вступити у бій із монстром, зустрівши його на клітинці. Атака відбувається за допомогою кидка кубиків. Кількість кубиків монстра зображена на його жетоні. Герой кидає 2 зелених кубики та бонусні кубики залежно від свого спорядження чи еліксирів. По закінченню битви, у героя є вибір: або відступити, або перейти до двох додаткових протистоянь. У якості винагороди за переможеного монстра гравець може отримати монети, нове спорядження або можливість його покращити. Якщо після чергового зіткнення здоров'я героя знизилось до нуля, він мусить перейти на клітинку Замку, де він повністю відновлює своє здоров'я, сплативши всі свої монети та одне спорядження на свій вибір.
- Активація клітинки. Герой може скористатись ефектом клітинки, активувавши її, якщо він знаходиться на наступних локаціях: Кам'яні кола, Магазин, Кар'єр, Ельфійський табір, Озеро бажань, Пустеля, Покинуте село та Майстерня алхіміків.
- Відпочинок. Герой відпочиває та відновлює дві одиниці здоров'я.
Результат гри визначається досягненнями героїв та втілення
основної мети — подолання монстрів та страшного Звіра. На гравців очікує програш, якщо вони не встигають знищити усіх чудовиськ, або якщо хтось з цих потвор пробирається до замку.

Механіка та особливості гри
- Кооперативний режим. Гравці об'єднуються в одну команду задля досягнення спільної мети, тому що лише разом героям вдасться подолати темряву, що насувається, зокрема її наймогутнішого представника — Звіра.
- Захист вежі (центральної бази). Герої застосовують всі свої навички та ресурси, щоб захистити замок Авеля та не дати монстрам добратись до кристалу зцілення. Таким чином вони будують оборонні споруди, об'єднуються із союзниками та накладають магічні закляття.
- Битви та спритність. Процеси на кшталт атак, захисту та інших важливих бойових дій у грі визначаються результатом кидка кубиків. Гравцям потрібно застосовувати стратегічне мислення та спритність у прийнятті рішень для вдалого застосування результату кидка.
- Режими складності. Хроніки замку Авеля мають 3 режими складності, а також соло-режим для сміливців, які наважаться самотушки рятувати землі Авеля від монстрів.
- Вплив на хід подій. Нелінійність ігроладу та можливість вплинути на розвиток подій є головною перевагою гри. Будь-які рішення та дії гравців мають свої наслідки та вплив на подальший перебіг подій. У грі існують різноманітні шляхи та способи досягнення цілей, які визначають історію земель Авеля.
Настільний кооператив
Хроніки замку Авель розвиває стратегічне мислення, спритність прийняття рішень та зміцнює командний дух. Проявіть свій героїзм, озбройтесь закляттями й спорядженням та увійдіть в історію як славетні захисники краю Авеля.
Комплектація настільної гри «Хроніки Замку Авель (UA)» (Chronicles of Avel):
- 15 гексів ігрового поля
- місячний трек
- маркер астролябії
- 3 маркери стін
- герб Авеля
- 27 жетонів монет
- 3 жетони місячної печатки
- 3 жетони пасток
- 4 планшети персонажів
- 8 кубиків героя
- лічильник сили звіра
- 25 жетонів спорядження
- 31 фішка монстрів
- буклет із малюнками персонажів
- 4 фішки персонажів
- 3 жетони кратера
- альманах
- двостороння мапа сузір'я
- пам'ятка гравця
- 5 кубиків монстра
- 20 маркерів міцності
- 10 маркерів пошкоджень
- 4 жетони дій
- 12 маркерів використаного спорядження
- мішечок для спорядження
- правила гри
Виталий (22-04-2025 | 11:45)
Чудова гра, але доповнень не встиг купити.
Виталий (15-09-2024 | 00:40)Чи є якась інформація про доповнення?
Доброго дня, Віталію!
Поки що ми не чули від локалізатора новин відносно перекладу доповнення, проте разом з вами будемо тримати кулачки, щоб вони не забарилися)
Бажаємо вам крутезних пригод та чудового дня!
Ігромаг, ви найкращі. Ігри приїхали дуже швидко і дуже добре запаковані.
Юрій (15-03-2024 | 10:46)Грав з друзями, всім сподобалось. Кидання кубиків просто обожнюю, а тут щей за монстра потрібно кидати) Як би ще був такий же комплект кубиків, купив би точно, а може і більше) Чудова гра.
Якби ще з таких різних гексів, тай зробити здорове поле для гри, щоб ще було можливим виконувати різні завдання, Це було б дуже і дуже чудово, але це вже була б інша гра.)
+ - Бої на кубиках
- Арти
- Хороша якість
- Чудова і проста механіка
- Поле з гексів
- Куби
- - Якщо грати в 4-х, може не вистачить монет
- Хотілося б більше таких чудових кубів і гексів
- Мало великих монстрів
- Потрібно більше спорядження
- Можливо потрібно ще сильніші куби монстрів
Доброго дня, Віталію!
Ми щиро дякуємо вам за довіру, лояльність та ваш крутезний відгук!
А ми кажемо, що кращі - це ви, наші клієнти, адже ми дуже тішимось, що ви кожного разу з таким захопленням відкриваєте для себе нові світи та грані всесвіту настільних ігор!
Хай лиходії будуть переможені, а герої отримають заслужену нагороду!
Обирав комплексну настільну гру для гри з родиною і сином(вік майже 7 років).
Олена (10-02-2024 | 11:05)Оскільки являюсь фанатом Runebound то Хроніки Замку Авель зацікавили і враховуючи її місце в ТОПі BGG вирішив взяти.
Гра просто відмінна. І я і син з великим захопленням граємо в неї. Відмінна настільна гра для ознайомлення дітей зі світом фентезі і кооперативними іграми.
P.S. Чи планується локалізація доповнень? Наскільки доповнення є мовонезалежними?
+ + Відмінна якість, яскраві компоненти
+ Класно продумані механіки(чого лише варті фізичні обмеження кількості предметів в інвентарі)
+ Сеттінг глибоко захоплює дітей та дорослих
Доброго дня, Юрію!
Ми так раді, що вам сподобалась ця неймовірна пригодницька гра!
Про доповнення поки не було інформації від видавця, проте ми впевнені, що вони мають бути!
Доречі, доповнення так само мовонезалежні як і оригінальна гра)
Бажаємо вам чудових пригод у світі Авеля!
Крутезна гра! Стала одразу у нас однією з улюблених. Вік дітей: 6 і 8.
Денис (16-01-2024 | 11:35)Тривалість гри: у нас займає день 1,5 год
Красива, класно прописана історія.
Окремий плюс: гра кооперативна і дитиська не сперечаються, хто виграв))) Класно підійде як перша-друга «глобальна» настолка, щоб вводити дітей у світ справжніх «дорослих» настолок.
Тут буде і апгрейд персонажа, і спільна стратегія, і обміни… Класна гра! Дорослим також не нудно)
Вже не «супер-фермер»))) if you know what I mean )
Цікаво, чи не планується доповнення?
Доброго дня, Олено!
Дуже класно, що ця новиночка так подобалася Вашій родині, а малеча залюбки грала - це показник дійсно чудової гри. Щодо доповнень поки не чули інформацію, але будемо сподіватися на хороші новини в майбутньому:)
Дякуємо за корисний та цікавий відгук та бажаємо різноманітних вражень!
Вітаю, шляхта!
Ця гра неочікувана гарна. На свою ціну ви отримуєте щось на кшталт морока пітьми на мінімалках, що було дуже несподівано коли я купив англійську версію.
Суть гри в тому щоб остаточно вирішити питання з мега почварою що загрожує вашому місту, по ходу діла спричинивши геноцид почварам поменше. В грі фіксована кількість ходів, через це ви маєте тактично вірно розподілити дії між командою щоб не отримати люлей від мега-почвари.
Що ж це за дії? Ну, по-перше, зачистити мапу, бо моби почнуть в кінці гри лізти на місто, і може бути таке що зруйнують до підходу главзлодія. По-друге, організувати оборону. Побудувати стіни, поставити пастки, запастися зіллями, а з доповнення, ще розкидати балісти і привчити до себе петів.
Для дітей у грі є елемент творчості - розмалювати свій планшет, придумати нік, герб, історію тощо. А для дорослих вдумливий ігролад. І все це не займає багато часу, що дозволить пограти з сім'єю після роботи не вмерши від перевтоми.
Доброго дня, Денисе!
Ми вдячні вам за такий глибокий та цікавий відгук на цю неймовірну пригодницьку дитячу гру!
Бажаємо вам пречудових партій!