Правила гри Каркассон / Carcassonne

9
код: 4903
Правила гри Каркассон / Carcassonne
кількість гравців
2-5
вік
8+
час гри
30-60
мова

Гра «Каркассон»: о Боже, ми у Середньовіччі!

 
«Каркассон» — це не просто гарне слово. Це назва легендарної фортеці, розташованої у південній частині середньовічної Франції. Саме ця потужна і неприступна споруда багато місяців стримувала напади лицарського війська, захищаючи своїми товстими стінами звичайних людей.

Стратегічна гра «Каркассон» відносить нас далеко-далеко в минуле і надає унікальну можливість створити власне князівство з дорогами, полями, населеними пунктами і монастирями. Обожнюєте будувати і щось розвивати? Ця настолка — для вас.

На старт…


Настільна гра складається з 72 тайликів (основних елементів для будівництва), 40 різнокольорових фішок і шкали підрахунку переможних балів. Діставайте все з коробки і давайте швидше готуватися до гри:
 
  • розмістіть перший квадрат у центральній частині столу;
  • перемішайте тайли і залиште їх в будь-якому місці, але обов’язково так, щоб ніхто не бачив зображень;
  • покладіть шкалу для підрахунку балів у тому місці, де вона не буде заважати грі;
  • візьміть по 8 фішок одного кольору і розмістіть одну з них на шкалі на нульовій позначці;
  • оберіть того гравця, який почне гру (спосіб не має ніякого значення).
 
Учасники ходять виключно по черзі і робити це краще за годинниковою стрілкою. Хід складається з трьох етапів: тягнемо квадрат, показуємо його всім і з’єднуємо з тим тайликом, котрий вже на столі; розміщуємо свою фішку на зіграному квадраті; підраховуємо бали, якщо завершено будівництво дороги, монастиря або міста.
 

Як і що робити

 
Перш за все, потрібно розібратися з тим, як грати у Carcassonne. Стикування тайлів повинно відбуватися хоча б однією стороною. Один малюнок має бути логічним продовженням іншого. Якщо взятий до рук квадрат нікуди не підходить, скиньте його та візьміть наступний.

Після проходження першого етапу потрібно здійснити маніпуляції з фішками, тобто розмістити одну з них на зіграну картку. При цьому важливо дотримуватися таких правил:

  • у кожного гравця є право встановити одну фішку за один хід;
  • викладати можна лише ті фішки, котрими ви запаслися заздалегідь;
  • під фішку потрібно вибрати конкретну ділянку квадрата;
  • їх не можна ставити на тих місцях, які вже зайняті вами або супротивником;
  • якщо фішки закінчилися, запасіться терпінням і чекайте, коли вони знову з’являться.
 
Будівництво дороги може тривати до тих пір, доки обидва її кінці не доторкнуться до стін монастиря, до населеного пункту чи перехрестя. Хто першим встиг захопити дорогу, той і отримує переможні бали.

На 100% збудоване місто — те, периметр якого оточений стінами. Будівництво монастиря закінчується, якщо будівля повністю оточена іншими квадратами. Поля не дають балів, але без них не обійтися, бо міста не можу існувати без провізії. До речі, маленькі поля легко перетворюються на великі.

На фінішній прямій

 
Як тільки останній тайл опиняється на ігровому полі, гра закінчується. Учасники переходять до етапу остаточного підрахунку балів:
 
  • спочатку зверніть увагу на дороги та інші об’єкти, які так і не вдалося добудувати (бали даються за всі захоплені території);
  • далі підрахуйте бали за поля — за постачання провізії (чим більше міст і полів, тим краще);
  • коли всі цифри опиняються на руках, пересуньте свої фішки на відповідну кількість поділок на шкалі.
 
Перемагає той гравець, який обійшов інших учасників по заробленим балам. Тепер ви знаєте, як грати в «Каркассон». Але щоб дізнатися більше секретів і тонкощів, не полінуйтеся ознайомитися з усіма правилами. Ось посилання, просто перейдіть за ним.


   UA | RU

Програма лояльностіМоє замовленняСтатуси проєктівХочу локалізаціюКлуб ІгромагПартнерамОплата і доставкаОбмін та повернення товаруКонтакти

Мій кабінетCписок бажань

м. Київ, вул. Івана Франка, 12(095) 589-03-97(067) 589-03-97(093) 589-03-97 Пн-Пт: 10:00-20:00 | Сб-Нд: 12:00-18:00
  
Знижка 10% на перше
замовлення при реєстраціїЗареєструватись