Є багато місць, де не ступала нога людини. Північний Простір раніше був таким місцем, наповненим красою і величчю Природи. Проте люди теж захотіли отримати собі частинку раю. Почали рубати ліси, виловлювати дичину та рибу. І Природа повстала проти насилля. З глибин лісових нетрів вийшли Звірі – могутні створіння, здатні прогнати людей з своїх володінь. Але і серед людей є Мисливці, здатні, хай і не поодинці, а вкупі, протистояти Звірам.Тип: стратегія, фентезі, горор
Видавництво: Geekach Games (Україна), Studio Midhall
Кiлькiсть гравцiв: від 2 до 4 гравців
Час гри: от 60 до 120 хвилин
Вiк: від 14 років
Мова: українська
Ознайомитися з правилами можна тут
Приголомшливий дебют
Звір – дебютна гра новоспечених дизайнерів Арона та Ілона Мідхолл. Цікавий геймплей, фантастична тематика та приголомшливий арт підняли цю гру до вершин рейтингів сайту «BoardGameGeek». Гравці одразу поділяться між собою – один бере на себе роль Звіра, який намагатиметься звільнити землю від людей, а решта примірять ролі Мисливців, завдання яких – вбити звіра перш ніж він знищить достатньо поселенців.
Протистояння починається
На вибір гравців – 6 Звірів, зібраних з різних легенд та міфів та 6 унікальних Мисливців. Кожен обирає собі роль до вподоби лише з одним обмеженням: Звір може бути тільки один. Гравці займають свої (визначені) місця за ігровим столом і протистояння починається.
Кожен раунд складається з 3 фаз: Світанок, День та Ніч. По суті, це підготовка до дій, їх послідовне виконання та підсумок. Якщо за цей час Звір знищив певну кількість поселенців, він перемагає. Якщо Мисливці змогли вистояти чи взагалі здолати Звіра – отримують перемогу. Якщо жодна з цих умов не виконана – починається новий Світанок і новий раунд.
Запорука перемоги
Гравець, який виконує роль Звіра повинен застосувати всі свої стратегічні та тактичні навики, адже йому доведеться самому грати проти команди. А Мисливцям дуже важливо координувати свої дії, лише так вони зможуть здолати ворога.
Гра
Звір – мікс стратегії та удачі. Жодних переможних балів чи кінцевих цілей. Тільки намагання вбити всіх або просто вижити. Захопливий, напружений геймплей, що, без сумніву, припаде до смаку поціновувачам таких ігор як
Fury of Dracula, чи
Letters from Whitechapel..
Комплектація настільної гри «Звір (UA)»:
- 6 мисливців
- 6 Звірів
- 1 двостороння мапа
- 16 карт дій
- 2 двосторонні контракти
- 25 карт вивертів Звіра
- 25 карт предметів
- 42 карти здібностей
- 48 карт переміщення
- 12 фішок гравців
- 19 дерев’яних маркерів поліпшень
- 65 розмальованих дерев’яних фігурок
- 3 жетони прадавньої сили
- 6 жетонів сторожових веж
- 30 жетонів слідів
- 27 жетонів місцевості
- 18 жетонів досвіду
- 1 мінімапа
- ширма й маркер локації
- 12 жетонів поранень
- 15 фішок істот
- правила
Артур (28-06-2024 | 22:34)
Це дуже класна варіація ігор на приховане переміщення і в першу чергу мене захоплює те, яким чином тут влаштований баланс, який і створює всю напругу та інтерес. Мисливці знаходяться в напрузі, їм здається що Звір занадто швидко стає сильнішим, що він легко отримує токени мордочок, а його карти є набагато сильнішими, ніж їхні. При цьому звір болісно відчуває кожне поранення, тому боїться нариватися на прямий конфлікт, але розуміє, що він є радше неминучим, тому має продумувати максимально вигідні комбінації карт, щоб коли бій почався, Звір почувався в своєму лісі, як у фортеці. Через те, що обидві сторони водночас і бояться одне одного, і розуміють необхідність битви, створюється напруга і ненав'язливе спонукання до якихось хитріших дій
Андрій (18-02-2024 | 03:39)+ Кількість та якість компонентів
Реіграбельність
Сеттинг
- Незручний органайзер
Обмеження в 4 гравці
Доброго дня, Артуре!
Звір дійсно є грою де кожен з гравців постійно перебуває у цікавій напрузі намагаючись передбачити дії та позицію опонента, а болючість конфліктів змушує використовувати продумані комбінації для атаки!
Дякуємо за відгук, та бажаємо вам, щоб життєві стежинки вели тільки до безпечних локацій ;)
Відіграв 4 партії на двох, 2 на трьох та 1 на чотирьох. На двох грає добре, як напружена дуелька. Гра не перевантажена механіками для мисливців і за двох героїв грати не напружує, коли відіграєш 2-3 партії і вже знаєш усі карти дій. Утрьох легко веселіше, т.к. мисливці за правилами повинні все вголос обговорювати, а вдвох мисливець має власний мовчазний мозковий штурм.
Сергій (25-01-2024 | 04:53)+ Реграбельність та баланс
- потрібно трішки відпочивати від гри
Доброго дня, Андрію!
Дякуємо за ваші цінні поради та відгук, адже завжди цікаво як гра розкривається на різну кількість гравців. І ось тепер ми точно знаємо:)
Нехай перемога буде за Вами в кожній партії!
Гра чудова і атмосферна. Грали в компації із новачками, спочатку переживали, що може відбити бажання до настолок, але була така купа емоцій та переживань в битві із звіром ))) Всім дуже сподобалось
Денис (02-01-2024 | 17:35)Також дуже сподобалось, що вона дійсно збалансована в плані взаємодії сторін. Без явного відчуття рандому, як у інших подібних іграх
+ Атмосфера
Баланс
реграбельність
Доброго дня, Сергію!
Сподіваємося битва зі звіром залишила не тільки багацько емоцій, а й перемогу в цій шикарній грі:)
Дякуємо за відгук та бажаємо цікавих вечорів за настілочками!
Придбав цю гру 8 місяців тому, і з тих пір вона стала найулюбленішою в моїй немаленькій бібліотеці.
Артем (08-08-2023 | 18:23)Перш за все, хочеться відмітити, наскільки ж ця гра глибока з точки зору побудови тактики, і дуже різноманітна за кількістю можливих варіантів плину гри завдяки різним доступним мисливцям і звірам. Жодна партія не схожа на попередню, навіть якщо один и той самий «pick» персонажів/ролей.
Вважаю, що зіграв достатньо партій (левова частина саме за Звірів), щоб висловити непогодження з попередніми коментарями стосовно слабкості ролі Звіра. У грі достатньо багато способів виконати потрібні «рухи» або завдання, щоб не залежати так вже сильно від карт дій, які буцімто мисливці можуть усі забрати (потрібні Звіру). Немає більш класних і менш класних карт дій, щоб постійно можна було забирати саме ліпші. Все залежить від стратегії і вибору моменту. Якщо мисливці якимось магічним чином кожного разу забирають всі необхідні карти, то це скоріше за все говорить про те, що Звір грає дуже очевидно і «топорно». Але і мисливцям теж далеко не всі карти потрібні у будь-який момент гри. Тому далеко не завжди тактика під назвою «аби тільки Звіру не дісталася» буде одночасно посилювати мисливців і послаблювати Звіра.
Я згоден з тим, що грати за Звіра складніше, бо ти сам собі і жнєц, і кузнєц, і на дудці дудєц, але камон, це ж цікавіше, коли є виклик ставати розумнішим, хитрішим, придумувати різні тактики і «хибні муви». За Звіра не можна грати так, що ти вибрав собі одну тактику і «форсиш» її до кінця гри. Це помилка, як на мене. Не раз горів на цьому. Треба бути гнучким, вміти грати «першим номером», мати декілька планів «Б». Саме тому я і полюбив цю гру, бо бачу, що тут нема «імби». Навіть те, що на перший погляд здається непереможною тактикою (як для мисливців, так і для Звіра), в якийсь момент гри перестає мати сенс, тому що або суперник знайшов панацею, або ти один раз помилився і тепер треба вигрібати. Тут дуже все залежить саме не від рандому, а від рішень. Драфт карт дій впливає, але не так прям вже сильно, це не основний фактор.
Можу сказати, що це гра для тих, хто дійсно любить настільки і багато думати. Тут не розслабишся. Ми з друзями робимо серйозні сходки заради цієї гри. І партія втрьох зазвичай триває у нас усі 3-3,5 години, саме через те, що багато мізкуємо над ходами. Гра для справжніх гіків настілок. Обожнюю і чекаю наступних викликів! Мінуси теж є, але опишу вже в недоліках нижче…
До речі, високий поріг входження - це даність, а не недолік як для такої гри
+ - Дизайн і атмосферність гри.
- Глибина тактики, що породжує справжні заруби не гірше шахів.
- Різноманітність, не набридає після великої кількості зіграних партій.
- Гарний баланс, нема «імби» у грі, яка дала б 100% перемогу.
- Потенціал для доповнень, які, я вірю, зроблять.
- - Дуже неякісні фішки звірів, мисливців, істот і тд. (погано кріпляться, через що незручно користуватися).
- Оригінальна коробка не розрахована на карти в протекторах.
- Очевидні помилки у перекладах деяких фраз, а також відома помилка з картою здібності Мари «Крок у тіні», де насправді не має бути привʼязки до місцевості для її використання.
Доброго дня, Денисе!
Дякуємо ва з такий детальний та цікавий огляд
Бажаємо вам неймовірних партій!
Минулий відгук колеги по хобі дуже влучно описав цю настілку. Ніколи не грав в подібних роду ігор. Не очікував, що коробка буде такою товстою, перші враження були як у малечі яка отримала довгоочікуваний телефон, адже продакшн коробки тут на висоті.
Нік (19-06-2023 | 11:20)Не знаю що ще додати, знову таки, Нік чудово все пояснив про цю гру. Сподіватимемось на те, що доповнення виправлять зломані механіки, хоча зазвичай якщо людині не подобається базова коробка, то жодне доповнення не поверне вашого хисту до гри. Сподіватимемось, що автор пофіксить гру, а поки вона буде пилитись на поличці до кращих часів. 6/10
+ Прогнозую купу реіграбельності. Ігролад цікавий, арти та якість всього просто вогонь! Окрім жетонів мініатюр, так, з ними можна грати, але просто очікував чогось набагато кращого, хоча б дерев'яні токени з найклеками.
Якщо замінити "мініатюри" хоча б на акрилові - ціни не буде цій настілці, що я і зробив.
- Віддаси супернику не ту карту і можна легко програти, що я і умудрився зробити, граючи за Звіра. Під час розпакування трішки здалось, що гру так швидко друкували, що все наче і топове, але щось не дотягує до ідеалу. Органайзер не продумали під картки з протекторами, але це не біда, адже туди чудово помістились жетончики в зіплоках. Недоброчесні гравці можуть не дотриматись етикету і по рухам вашої руки за ширмою легко здогадаються про ваше переміщення.
Доброго дня, Артеме!
Дякуємо за вашу думку і повідомляємо, що незабаром на kickstarter стартує кампанія з доповненнями до Звіра та довгоочікуваними мініатюрами!
Дуже непогана спроба створити новий погляд на механіку «кішка – мишка». Перше що приваблює так це прекрасне оформлення. Художники дійсно круті.
Владислав (25-05-2023 | 10:20)Драфт механіка робить гру більш виваженою і продуманою, але і в той же час все руйнує. Справа в тому що у вас не буде безлімітних атак чи рухів по мапі. Все обмежене картами. І в той час коли вам потрібно виконати квест, вам просто може не вистачити потрібних карт. Де вони ділися? Їх забрав ваш опонент. Якщо ви граєте за Звіра, то три людини перед вами (мисливці) просто заберуть потрібні карти. А потім ще в процесі гри зіграють декілька комбо від яких вся ваша стратегія посиплеться. Так, Звір тут отримує добряче на горіхи. Мисливці знущаються над бідним звіром як можуть. Потрібно лише підібрати правильних героїв під конкретного звіра.
Дуже непогано грається як в двох, де один грає за двох мисливців так і в трьох.
+ Гра грається швидко, коли ви вже вивчили карти. Основний даунтайм це роздуми гравців куди рухатися і як атакувати.
Драфт механіка класна, але потребує великих фіксів, можливо в доповненнях.
Цікаво грати як за мисливців так і за Звіра.
- Звір тут не хижак а більш як жертва. Йому не вистачає більше часу для цікавих маневрів. Звіру невигідно плутати мисливців, він має напролом виконувати квести любою ціною, бо потім елементарно невистачить часу.
Користуватися ширмою не цікаво. Ширма маленька і мисливці бачать в яку сторону рухає рукою гравець, коли переміщає звіра.
Фігурки з картону (дуже не зручні) це просто знущання над сучасними настолками)) Мабуть зробили щоб потім продавати окремо фігурки з пластику.
Доброго дня, Ніку!
Щиро дякуємо вам за такий великий та детальний відгук!
Бажаємо вам з кожною партією розкривати новий потенціал цієї неймовірної гри в жанрі "1 vs All"!
Чудова і страшенно цікава гра-протистояння (ще додам, що дуже напружена). Я в захваті від кожної партії, хоча вона зовсім не для новачків і треба час, щоб розібратись з правилами і навчитись користуватись усіма можливостями і механіками (та і дослідити як грати за різних героїв та різних звірів не завадить). Отримую естетичне задоволення, розкладаючи мапу і компоненти на столі, усе дуже гарне. Раджу, досвід незабутній :)
+ - дизайн (крім розміщення підказок про здоровʼя та досвід за істот. вони і на ширмі звіра і на мапі повернені до звіра)
- контракти дуже цікаві і вносять багато різноманіття
- круті герої і звірі з класними особливостями
- дуже цікава механіка (особливо, що стосується переміщення звіра)
- - компоненти (вони непогані, хіба картонні планшети несуттєво погнуло після розпаковки, але хотілось чогось суттєвішого і зручнішого за картонні фішки гравців і звірів)
- ще один невеличкий недолік, що коробка не розрахована на карти в протекторах (карти не влазять у власні ніші, але загалом в коробці лягають добре).
- дуже високий поріг входження. доведеться зіграти кілька партій перш, ніж вийде ні разу не порушити правила :) пояснювати правила до цієї гри іншим гравцям це взагалі мистецтво. книжечку доведеться кілька разів перечитати і не завадить відео огляди подивитись
- трішечки налажали з перекладами (наприклад в правилах контракт на 4-ох називають "Атака на північні поселення", а на самому контракті "Атака на богів півночі")
Доброго дня, Владиславе!
Вельми дякуємо за позитивний і розгорнутий відгук, який стане у пригоді наступним гостям сайту:)
Мирного неба над головою та тихих ночей!