"Амигдала" - геть новенька гра з емоціями та на емоціях, які змінюють одна одну від моменту підготовки і до кінця гри. Захоплення і подив, викликані двостороннім ігровим полем, оригінальними маркерами та жетонами, гарними артами. Надія, що тоненькі та мальовничі правила легкі та зрозумілі. І спокій після їх прочитання та розуміння. Щастя, коли вдалось поставити жетон претендента. І злість, коли закінчились монети. Смуток, що гра вже закінчилась. І вдячність за те, що зіграємо ще. Але про все по порядку. Гравці ходять по черзі, починаючи з першого гравця, аж до того моменту, коли на планшеті одного з гравців залишиться 5 жетонів емоцій. В свій хід можна або отримати до 2х жетонів ресурсів, або розблокувати та розмістити жетон емоцій, отримавши за це переможні бали, або ж розмістити жетон претендента. "Нічого складного", - скажете ви. "Авжеж нічого", - відповім я. Але варто не забувати про те, що при розміщенні жетону емоції або претендента маркер настрою повинен знаходитись поруч із зоною розміщення. А ще гра потребує доброго планування, щоб в якийсь момент часу не залишитись без монет (і з необхідністю обмінювати переможні бали на гроші) або без вільного місця в банку пам'яті (і з необхідністю скидати зайві, такі потрібні, жетони). Загалом, нам гра сподобалась як дизайном (чорний колір - це стиль!), так і ігроладом (абстрактний стратегічний ареаконтрол - що може бути краще для сімейних посиденьок?). Доброго дня, Альоно!
Дякуємо вам за такий гарний відгук, а особливо за ваші враження від гри - це для нас найцінніший скарб)
Бажаємо вам чудових партій та цікавих суперників для цієї крутезної абстрактної стратегії!
Альона (03-06-2024 | 15:58)
"Амигдала" - геть новенька гра з емоціями та на емоціях, які змінюють одна одну від моменту підготовки і до кінця гри. Захоплення і подив, викликані двостороннім ігровим полем, оригінальними маркерами та жетонами, гарними артами. Надія, що тоненькі та мальовничі правила легкі та зрозумілі. І спокій після їх прочитання та розуміння. Щастя, коли вдалось поставити жетон претендента. І злість, коли закінчились монети. Смуток, що гра вже закінчилась. І вдячність за те, що зіграємо ще.
Але про все по порядку. Гравці ходять по черзі, починаючи з першого гравця, аж до того моменту, коли на планшеті одного з гравців залишиться 5 жетонів емоцій. В свій хід можна або отримати до 2х жетонів ресурсів, або розблокувати та розмістити жетон емоцій, отримавши за це переможні бали, або ж розмістити жетон претендента.
"Нічого складного", - скажете ви. "Авжеж нічого", - відповім я. Але варто не забувати про те, що при розміщенні жетону емоції або претендента маркер настрою повинен знаходитись поруч із зоною розміщення. А ще гра потребує доброго планування, щоб в якийсь момент часу не залишитись без монет (і з необхідністю обмінювати переможні бали на гроші) або без вільного місця в банку пам'яті (і з необхідністю скидати зайві, такі потрібні, жетони).
Загалом, нам гра сподобалась як дизайном (чорний колір - це стиль!), так і ігроладом (абстрактний стратегічний ареаконтрол - що може бути краще для сімейних посиденьок?).
Доброго дня, Альоно!
Дякуємо вам за такий гарний відгук, а особливо за ваші враження від гри - це для нас найцінніший скарб)
Бажаємо вам чудових партій та цікавих суперників для цієї крутезної абстрактної стратегії!