Ріки Хуанхе та Янцзи – дві найбільші ріки Китаю та одні з найбільших рік світу. Вони несуть свої води через всю Піднебесну, займаючи надважливе місце в її історії, культурі та економіці. Мабуть, саме тому творець гри Тигр та Євфрат (Tigris & Euphrates) Райнер Кніція не зміг оминути увагою ці дві ріки та створив нову гру, також присвячену двом величним рікам, Хуанхе та Янцзи.Тип: історична стратегія
Видавництво: Lavka Games, Grail Games (Австралія)
Кiлькiсть гравцiв: від 2 до 4 гравців
Час гри: від 90 до 180 хвилин
Вiк: від 14 років
Мова: мовонезалежна
Ознайомитися з правилами можна тут
Хуанхе та Янцзи – економічна стратегія, в якій ви будете в період Воюючих Царств (475-221 рр. до н.е.), в час нескінченних воєн розбудовувати цивілізації, змагаючись за території. Ви будете розміщувати плитки, розвиваючи всі аспекти своєї династії, придушувати повстання всередині країни та воювати з сусідами, щоб не дати їм розвинутися краще ніж ви.


Чим цікава гра?
В свій хід ви будете виконувати до двох дій з п’яти можливих: розмістити тайл, призначити (перемістити/зняти) лідера, скинути два сині тайли фермерів щоб побудувати пагоду, скинути два зелені тайли торговців, щоб підняти повстання чи замінити до шести своїх тайлів за ширмою. Після цього гравець добирає нові тайли з торбинки.
Всього пагод є п’ять: суд, гарнізон, зерносховище, ринок і майстерня. Якщо ви виконаєте певні умови, то берете пагоду відповідного кольору та розміщуєте її на трикутнику з викладених тайлів. Пагода регулярно дає переможні бали та додатково при фінальному підрахунку балів.
Кожен гравець матиме в своєму розпорядженні п’ять лідерів:
- знать, яка допомагає керувати країною та гасити повстання
- солдата, який захищатиме вашу державу та воюватиме з сусідами
- фермера, який оброблятиме береги Хуанхе та Янцзи
- ремісника, який формуватиме культуру
- торговця, який добуватиме для вас ресурси
Саме лідери будуть збирати для вас переможні бали, кожен в своїй категорії. Проте важливо не забувати, що в підсумку вас будуть оцінювати за найслабшою категорією.


Ще одна цікавинка гри – конфлікти. Вони бувають двох типів: повстання та війни. Повстання починається, коли лідер розміщується в царстві, в якому вже є лідер того ж кольору. Переможе той, хто має більше суміжних тайлів знаті або який достатньо підсилить своїми тайлами знаті. У випадку нічиєї, перемагає той, хто захищається.
Війна починається, коли новий тайл об’єднує два царства, в яких є лідери однакового кольору. Цікаво, що такі конфлікти розігруються як частина одної великої війни: спочатку всі воюючі царства підраховують тайли солдатів, а потім гравці, наступні після того, що зробив хід, мають можливість підсилити одне з царств по своєму вибору. Переможцем вважається той, чия сила більша.
Баланс
Розвивати свою династію ви повинні збалансовано, адже якщо ви забудете про захист – вас завоюють сусіди. Повстання може призвести до того, що ви втратите частину царства. Але і щоб вести війну, вам потрібно мати вдосталь ресурсів, щоб прогодувати солдат. І про дипломатію не варто забувати. Гравці можуть підтримати вас у війні, навіть не будучи безпосередніми учасниками конфлікту.



Хуанхе та Янцзи – гра, яка заставить вас зважувати кожне своє рішення. Це не спокійна економічна стратегія типу
«Каркасону». Це також військова стратегія, насичена подіями, повстаннями та війнами, чимось схожа на
«Битве за Рокуган». Але ж це значить, що вам точно не буде нудно!
Комплектація настільної гри «Хуанхе і Янцзи (RU)»:
- 1 ігрове поле;
- 150 кубиків 5 кольорів (чорні, червоні, зелені, сині, жовті) двох типів (10 великих і 20 маленьких кожного кольору);
- 4 ширми гравців;
- 20 жетонів лідерів 5 кольорів (1 набір для кожного гравця);
- 9 пагод
- 2 чорні
- 2 червоні
- 2 зелені
- 2 сині
- 1 жовті
- 1 червоний маркер об'єднання;
- 138 тайлів
- 42 чорних
- 36 червоних
- 24 зелених
- 24 синіх
- 12 жовтих
- 1 торбинка для тайлів;
- правила гри російською мовою.
У цього товару немає відгуків. Станьте першим, хто залишив відгук про цей товар!