Люблю тебе за можливість відчути себе вождем племені мая. Наші зустрічі проходять на території Месоамерики, де вони проживають. Разом з ними ми щоразу збираємо календар, щоб відміряти 26 маянських днів, протягом яких будемо пізнавати побут племені. Щодня ми відправляємо робітників на роботу. Або, навпаки, чекаємо їх з роботи. Одні з них приносять нам зерно кукурудзи, щоб ми мали змогу прогодувати своїх наймитів і оплатити їхню роботу. Інші приносять ресурси, необхідні для будівництва монолітів, храмів та інших будівель. Ми поклоняємось богам, робимо їм пожертви, щоб заслужити їхню милість, розвиваємо технології. І час, проведений у племені, пролітає непомітно. І хочеться неодмінно повернутися ще. Доброго дня, Альоно!
Завдяки настільним іграм ми маємо змогу поринути в загублені світи та відчути, як це, бути величним народом, спробувати прожити їх життя та створити архітектуру і культуру, від якої й досі перехоплює дух:)
Бажаємо Вам шикарних та захопливих партій!
Альона(02-08-2023 | 08:31)
Компоненти. Шестерні прям реально вав! Пластикові, кльові, гарний колір. Рухаються!!! ("І черепи", - підказує збоку дочка). Так, черепи теж прикольні, маленькі, миленькі. Дерев'яні елементи... Як же я люблю компоненти з дерева. Великі картонні компоненти теж непогані. Гарні зображення, дуже цікаві. Правила досить легкі. Хоча все одно поки що повертаємось до них для деяких уточнень. Підготовка до гри проста. Ігрове поле перед грою складається відносно швидко (якщо не враховувати найпершу збірку всіх колещаток). Сідаємо, граємо. Гра триває 26 маянських днів (що на наш час приблизно 1,5год). За цей час буває 4 дні їжі, коли мус годувати своїх робітників, тому треба не забувати заробляти і мати в запасі кукурудзу. Кожен день починається з відправки працівника на роботу або з повернення його з роботи. По дорозі додому робітник прихоплює із собою щось з тієї роботи, де він був - + кукурудзу, ресурси, можливість побудувати будівлю чи монумент, розвиток технологій або ж пожертву для котрогось з богів (і як результат підвищення на шкалі улюбленців бога). Іноді робітник може прискорити час на два дні. Або здобути переможні очки. Буває й таке, що повертається не сам, а з новим завербованим трудівником. І чим довше наш наймит залишається на одному місці роботи, тим кращі ніштяки він приносить. Отже, підбиваючи підсумки. Так ми захопились грою, що не помітили, як минуло 26 днів. І зіграли 28 днів, перш ніж зрозуміли, що все, час завершувати і підбивати підсумки. Чесно, ми реально були приємно здивовані, оскільки не очікували, що гра настільки крута. - Але є і неприємний момент. Багато "будівель" виймалось аж надто погано, верхній шар по кутках повідривався, тож довелось перед грою озброїтись клеєм, пензликом і добряче попрацювати Доброго дня, Альоно!
Нічого собі! Красно дякуємо вам за такий неймовірний відгук!
Якщо раптом у вас трапляються якісь питання по якості - звертайтесь, будь ласка, до наших чарівників - ми вам неодмінно допоможемо!
Бажаємо розквіту вашій цивілізації!
Віталій(26-07-2023 | 22:05)
Дуже зрадів як дізнався, що ця гра буде українською! Дивився на неї ще минулого десятиліття) Вона має дуже оригінальний механізм, привабливе оформлення і навіть атмосферу як для євро. Тут не вийде списати свою поразку на рандом, бо той майже відсутній. Раджу всім любителям продумувати на багато кроків наперед. + Оформлення, тема, є над чим подумати. - Через майже повну відсутність рандому неочевидно, що спонукатиме грати партії порізному. Доброго дня, Віталію!
Дякуємо за чудовий відгук про гру Цолькин. Вона дійсно являється однією з найцікавіших єврогеймів з неймовірною тематикою:)
Бажаємо гарних партій та мирного неба!
Альона (01-03-2024 | 11:24)
Люблю тебе за можливість відчути себе вождем племені мая. Наші зустрічі проходять на території Месоамерики, де вони проживають. Разом з ними ми щоразу збираємо календар, щоб відміряти 26 маянських днів, протягом яких будемо пізнавати побут племені. Щодня ми відправляємо робітників на роботу. Або, навпаки, чекаємо їх з роботи. Одні з них приносять нам зерно кукурудзи, щоб ми мали змогу прогодувати своїх наймитів і оплатити їхню роботу. Інші приносять ресурси, необхідні для будівництва монолітів, храмів та інших будівель. Ми поклоняємось богам, робимо їм пожертви, щоб заслужити їхню милість, розвиваємо технології. І час, проведений у племені, пролітає непомітно. І хочеться неодмінно повернутися ще.
Альона (02-08-2023 | 08:31)Доброго дня, Альоно!
Завдяки настільним іграм ми маємо змогу поринути в загублені світи та відчути, як це, бути величним народом, спробувати прожити їх життя та створити архітектуру і культуру, від якої й досі перехоплює дух:)
Бажаємо Вам шикарних та захопливих партій!
Компоненти. Шестерні прям реально вав! Пластикові, кльові, гарний колір. Рухаються!!! ("І черепи", - підказує збоку дочка). Так, черепи теж прикольні, маленькі, миленькі. Дерев'яні елементи... Як же я люблю компоненти з дерева. Великі картонні компоненти теж непогані. Гарні зображення, дуже цікаві. Правила досить легкі. Хоча все одно поки що повертаємось до них для деяких уточнень. Підготовка до гри проста. Ігрове поле перед грою складається відносно швидко (якщо не враховувати найпершу збірку всіх колещаток). Сідаємо, граємо. Гра триває 26 маянських днів (що на наш час приблизно 1,5год). За цей час буває 4 дні їжі, коли мус годувати своїх робітників, тому треба не забувати заробляти і мати в запасі кукурудзу. Кожен день починається з відправки працівника на роботу або з повернення його з роботи. По дорозі додому робітник прихоплює із собою щось з тієї роботи, де він був -
Віталій (26-07-2023 | 22:05)+ кукурудзу, ресурси, можливість побудувати будівлю чи монумент, розвиток технологій або ж пожертву для котрогось з богів (і як результат підвищення на шкалі улюбленців бога). Іноді робітник може прискорити час на два дні. Або здобути переможні очки. Буває й таке, що повертається не сам, а з новим завербованим трудівником. І чим довше наш наймит залишається на одному місці роботи, тим кращі ніштяки він приносить.
Отже, підбиваючи підсумки. Так ми захопились грою, що не помітили, як минуло 26 днів. І зіграли 28 днів, перш ніж зрозуміли, що все, час завершувати і підбивати підсумки. Чесно, ми реально були приємно здивовані, оскільки не очікували, що гра настільки крута.
- Але є і неприємний момент. Багато "будівель" виймалось аж надто погано, верхній шар по кутках повідривався, тож довелось перед грою озброїтись клеєм, пензликом і добряче попрацювати
Доброго дня, Альоно!
Нічого собі! Красно дякуємо вам за такий неймовірний відгук!
Якщо раптом у вас трапляються якісь питання по якості - звертайтесь, будь ласка, до наших чарівників - ми вам неодмінно допоможемо!
Бажаємо розквіту вашій цивілізації!
Дуже зрадів як дізнався, що ця гра буде українською! Дивився на неї ще минулого десятиліття) Вона має дуже оригінальний механізм, привабливе оформлення і навіть атмосферу як для євро. Тут не вийде списати свою поразку на рандом, бо той майже відсутній. Раджу всім любителям продумувати на багато кроків наперед.
+ Оформлення, тема, є над чим подумати.
- Через майже повну відсутність рандому неочевидно, що спонукатиме грати партії порізному.
Доброго дня, Віталію!
Дякуємо за чудовий відгук про гру Цолькин. Вона дійсно являється однією з найцікавіших єврогеймів з неймовірною тематикою:)
Бажаємо гарних партій та мирного неба!