Настільна гра Tiny Epic Dungeons


1-4

14+

30-60
Eng
 Ви потрапите до модульного підземелля, яке унікальне для кожної гри. Очистивши підземелля від усіх його міньйонів і знайшовши вхід до лігва, ви вступите в епічну битву проти Боса. Чи станете ви найкращим воїном, якого коли-небудь бачив Ведмідь? Або ви змусите клан Пантер пишатися тим, що вистежите свою здобич і завдасте удару з дивовижною силою, яку не бачили до моменту удару?   

Ознайомитися з правилами Tiny Epic Dungeons  можна тут

Тип: колодобудівна, економічна, розвиток цивілізації
Видавець: Gamelyn Games
К-сть гравців:  від 1 до 4 гравців
Час гри:  від 30 до 60 хвилин
Вік:  від 14 років
Мова: англійська

 Класичне просування підземеллями гри «Tiny Epic Dungeons» (Крихітні епічні підземелля) — це мандрівка світом гоблінів та міньйонів, яка завершиться фінальним поєдинком з Босом підземеля, перемога над яким — єдиний спосіб досягти успіху. Для цього знадобиться кмітливе планування, чудова командна робота та трохи удачі. На ваше щастя, ці руїни вже досліджували до вас, і, зазнавши невдачі, їхнє обладнання залишилося позаду, покинуте в закутках історії. Маючи викинуту книгу заклинань тут і потужну магічну зброю, ваші персонажі зростатимуть і ставатимуть сильнішими. І ця сила їм знадобиться, тому що, незважаючи на свій невеликий розмір, ця гра є справжнім викликом.


Рух підземеллям

 Під час ходу у грі Tiny Epic Dungeons (Крихітні епічні підземелля) гравець має можливість рухатися, а потім виконати героїчну дію або навпаки. Однак ані рух, ані героїчні дії не є обов’язковими, але ви можете їх виконати лише один раз за хід. Кожен персонаж має базовий рух, тобто максимальну кількість разів, яку персонаж може перейти з кімнати в кімнату за один хід. Це регулюється номером, указаним у аркуші персонажа гравця, який він вибрав під час налаштування.

 Успішна навігація в русі є одним із ключових елементів успіху в Tiny Epic Dungeons (Крихітні епічні підземелля) . Під час налаштування колода карт кімнати розділена на три частини. Перша третина колоди — чисті кімнатні карти. Друга третина — це суміш карт кімнат і Міньйонів. Остання третя міститиме лігво боса. У лігво боса не можна потрапити, доки всі міньйони не будуть переможені. Якщо ви станете надто амбітними у своїх дослідницьких зусиллях, ви можете відкусити більше, ніж зможете проковтнути.

Героїчні дії та навички

 Кожен персонаж має доступ до цілого переліку героїчних дій, які він може виконувати у свій хід, більшість із яких дуже ситуативні. Опинилися в кімнаті з пасткою? Можна роззброїти пастку . Ви стикаєтеся з монстром? Виконайте дію атаки . Мало здоров’я чи концентрації?  Відпочиньте.

 Більшість дій, які гравці виконують протягом гри, вимагають перевірки навичок. Це контрольована гравцем випадкова подія (зазвичай кидок кубика), під час якої ви намагаєтеся потрапити в певний числовий діапазон, щоб визначити, чи успішна ваша спроба, наприклад, роззброїти пастку.

 У Tiny Epic Dungeons є три різні типи навичок: на основі сили, спритності та інтелекту. Аркуш персонажа відображає ці навички разом із кількома кольоровими кубиками поруч — одним, двома або трьома. Це визначає, скільки кубиків гравець повинен кинути, щоб виконати певну перевірку навичок.

Килимок для факела

 Довжина доріжки на факельному килимку гри Крихітні епічні підземелля залежить від кількості гравців, але те, що не змінюється, так це спосіб руху факела та різні ефекти, які спрацьовують, коли факел рухається своїм шляхом. Кожного разу, коли гравець закінчує свій хід, факел переміщається вперед на одну клітинку. Подібне не впливає на гру, за винятком ситуацій, коли факел падає на одну з двох піктограм. Перша додає гобліна до входу, а друга змушує всіх ворогів, присутніх у підземеллі, виконувати свої дії, починаючи з гоблінів, а потім з міньйонів або фінального боса.

Здобич та заклинання

 Кожен персонаж починає гру, маючи в своєму арсеналі кілька базових навичок, але їх можна вдосконалити/посилити в процесі збору здобичі та заклинань. Іноді під час обшуку кімнати можна натрапити на здобич або нові заклинання, але їх основним джерелом є вбивство монстрів. Коли монстр переможений, гравець може взяти картку з верхньої частини відповідної колоди або взяти заклинання чи шматок здобичі, яку раніше скинули.

Тож коли кінець?

 Неординарності грі Крихітні епічні підземелля додає двосторонність килимка для факела. Коли гравці перемагають міньйонів і один із них потрапляє в лігво боса, килимок перевертається, а таймер скидається. Якщо гравцям не вдається перемогти фінального боса до закінчення таймера, гравці програють. В іншому випадку - вони виграють.

 Картка боса має доріжку, що проходить уздовж краю карти, де гравці можуть переміщувати своїх персонажів. Кожне місце доріжки дає певну користь тому, хто стоїть на ньому. У верхній частині картки знаходиться панель здоров’я боса. Усі чорні серця, отримані від перемоги над міньйонами, складаються в крайній правій частині доріжки. Коли бос отримує пошкодження, серця переміщуються ліворуч. Це означає, що гравцям доведеться кілька разів виснажувати боса до нуля, щоб перемогти його.

 «Tiny Epic Dungeons» (Крихітні епічні підземелля) має всі ознаки хорошої кооперативної гри. Вона захоплююча та весела, легка для розуміння, а кожна хвилина, проведена за нею, відчувається як добре проведена хвилина. Хороші ігри завжди будуть бажаними, тому ця гра створена, щоб вкрасти ваше серденько та бути у ваших надійних руках. Для цього варто лише натиснути на кнопку «Купити».

Комплектація настільної гри «Tiny Epic Dungeons» (Крихітні епічні підземелля):

  • 8 героїв-мініатюр
  • 8 килимків для героїв
  • 1 килимок для факела та маркер для факела
  • 28 карт підземелля
  • 26 карт здобичі
  • 14 карт заклинань
  • 6 карт гоблінів
  • 8 карт міньйонів
  • 6 килимків боса
  • 4 жетони гоблінів
  • 8 жетонів міньйонів
  • 1 жетон боса
  • 3 кубики героїв і 1 кубик ворога
  • 12 маркерів здоров'я та фокусування
  • 7 маркерів зняття з охорони
  • 5 вівтарних знаків