Настільна гра Жах Аркгема


1-8

12+

90-180
Ру
    Місто зустріло мене непривітно. Злі обличчя, квакаючі голоси та похмурі погляди лякали. Погоня… Мене хочуть вбити за зайву цікавість. За те, що «чужинець». Я знаю, мені ніколи не вибратися звідси живим… Що зі мною буде? Пристрелять як собаку чи вчинять як з тим бідняком, який місяць виє і стогне в своїй камері? О, це не люди! Не знаю, скільки ще витримаю. Нерви здають, сили закінчуються…

Настільна гра "Жах Аркгема (Arkham Horror)" - Ласкаво просимо в царство страху!
Тип: Містика і жахи
Видавець: Fantasy Flight Games
Час гри: від 90 хвилин
К-сть гравців: від 1 до 8
Вік: від 12
Мова: російська

Завантажити правила 3-ї редакції до гри Жах Аркгема (Arkham Horror) Рос. Завантажити виправлення правил 3-ї редакції до гри Жах Аркгема (Arkham Horror) Рос.
Завантажити правила до гри Жах Аркгема (Arkham Horror) Eng.

    В невеликому містечку Аркгемі, який схематично подано на ігровому полі, відбуваються страшні та загадкові речі. Кожного дня з відкритих в інші світи брам з'являються монстри, росте паніка, закриваються магазини, з міста тікають люди і, зрештою, сам Древній може прокинутися і зруйнувати не лише Аркгем, але й увесь світ.

   Чудово оформлене ігрове поле, картки гравців, монстрів та інші ігрові приладдя занурюють нас в атмосферу провінційного американського містечка 30-х років минулого століття.

   В чому ж полягає “Жах Аркгема”? Перед початком гри розкладається ігрове поле, на яке в певних місцях викладаються фішки підказок, які по-різному використовуються в процесі гри і позначають отриману дослідниками інформацію про боротьбу з загарбниками.

Всім гравціям дається по листку дослідника, на яких позначені основні характеристики персонажа, рівень його витривалості і свідомості, початкове майно персонажа, фокус (величина, яка визначає зміну характеристик) і також описані унікальні вміння дослідника та його історія. Коли дослідник не може впоратися з монстом чи іншими страшиними подіями, з якими він може стикнутися, він може втратити бали "витривалості" чи "свідомості", а якщо вони опустяться до нуля, дослідник або зійде з розуму, або втратить свідомість, а в найгіршому випадку може опинитися в місці поза часом і простором.


    Як говорилося раніше, гравець бере на себе роль одного з шістнадцяти дослідників. Кожен персонаж має різні показники навиків, здоров'я (фізичного і ментального), а також володіє унікальними здібностями і предметами.

Навиків в грі шість:

  • Швидкість – як швидко Ви пересуваєтесь.
  • Потайливість – як добре Ваш персонаж вміє ховатися від переслідувачів.
  • Бій – як добре Ваш персонаж вміє битися.
  • Сила волі – наскільки Ваш персонаж енергійний і готовий до битви. Крім цього, за допомогою даного навику проходить тест на Страх.
  • Знання – наскільки добрі знання Вашого персонажа в сфері містики.
  • Удача – она и в Африці удача. Дуже корисна під час мандрів.

   В часі своїх мандрів по місту гравці будуть знаходити не лише корисні предмети, а й різних створінь, які лізуть з Брами між нашим виміром і Країною Снів. Створіння треба вбивати, а Брами закривати або запечатувати. 


   Опинившись в Аркгемі, монстри починать пересуватися по місту, і дослідники повинні або битися і знищувати монстрів, або намагатися уникнути відкритої конфронтації і просковзнути повз монстра, щоб він нічого не помітив (у випадку якщо монстр надто небезпечний для дослідника). Гравець може перед початком свого ходу пересувати повзунки своїх парних вмінь. Наприклад: знехтувати швидкістю щоб збільшити значення потайливості чи підвищити силу, зменшуючи волю, або ж покластись на знання, а не на удачу. На певних локаціях можна купити або обзавестися корисними вміннями, які допомагають дослідникам здобути перемогу. В рух йде все: зброя, артефакти, древні манускрипти, заклинання, гроші... Також до дослідників приєднуються прихильники - другорядні персонажі, які небайдужі до долі світу. Коли дослідник зіштовхується з монстром, він спочатку проходить перевірку на страх, в залежності від відповідної характеристика втачає чи не втрачає бали свідомості, а потім б'ється з монстром. Досліднику потрібно викинути певну кількість "успіхів" (успіх - це "5" чи "6" на шестигранному кубику), щоб перемогти. Також дослідник може бути проклятий чи благословлений і тоді уміхи - це вже інші числа. "4","5","6" - у випадку благословіння і лише "6" у випадку прокляття. Кожного разу, щоб закрити ворота, досліднику доведеться заходити в них і проходити через інші виміри та світи. Досліджуючи дві області іншого світу, дослідник повертається в місто і може закрити і навіть запечатати Браму. У вмпадку закриття він лише відстрочує на деякий час появу в цій локації нових брам, а у випадку запечатування – назавжди перекриває монстрам прохід в Аркгем через цю локацію.

В глобальному плані гравці протистоять не орді монстрів, а їх повелителю – одному з Древніх. В грі їх вісім: Cthulhu, Yig, Azathoth, Ithaqua, Shub-Niggurath, Yog-Soggoth, Hastur, Nyarlathotep.

   


   Якщо узагальнити, то гра - надскладна і неймовірно цікава хорор-головоломка, яка повністю передає «лавкрафтовську» атмосферу. Опам'ятатися і розігратися Вам не дадуть! З перших же моментів гри почнеться хаос! З усіх щілин полізуть монстри, Ви почнете сходити з розуму і втрачати свідомість, а часу до пробудження Древнього з кожним ходом залишається, як в страшному фільмі жахів, все менше. Всім прихильникам творчості Лавкрафта гра строго обов'язкова для придбання. Те ж стосується і любителів ігор, побудованих на кооперації гравців, а також тим, хто просто любить захоплюючі страшні пригоди, які заставляють серце пропускати удар.
Комплектація настільної гри Arkham Horror (Жах Аркгема)

  • 1 ігрове поле
  • 16 листів персонажів
  • 16 жетонів персонажів на підставках
  • 5 шестигранних кубиків
  • 196 фішок статуса персонажів
  • 198 карт персонажів
  • 8 листів Древніх Богів
  • 20 фішок долі
  • 180 карт Древніх Богів
  • 60 маркерів Монстрів
  • 16 маркерів Порталів
  • Правила гри