Настільна гра Obscurio


2-8

10+

45

  Група чарівників вирушила в стару бібліотеку, де за чутками знаходяться різні магічні предмети. Саме там вони виявили Стародавній Грімуар, що володіє власним розумом. Але їхня знахідка зовсім не порадувала могутнього Чаклуна. Адже саме він сховав там унікальну книгу. Чи зможуть чарівники вибратися з книгою з бібліотеки або назавжди залишаться блукати під її склепіннями? Тим більше враховуючи, що один з них - це таємний поплічник Чаклуна!
 

Тип: дедукція, кооперативна гра, для вечірок
Видавництво: Планета Ігор (Украина), Libellud (Франция)
Кількість гравців: від 2 до 8
Вік: від 10 років
Час гри: 45 хвилин
Мова: мовонезалежна, цифрові правила українською

Ознайомитися з правилами  можна тут

УВАГА! Настільна гра Obscurio це мала локалізація — написи на коробці мовою оригіналу, а правила українською мовою доступні в цифровому форматі.

 Настільна гра Obscurio - це незвичайна сімейна гра на асоціації з зрадником. Гравцям спільно потрібно буде розгадувати загадки грімуара, щоб знайти вихід і не потрапити в пастки. Але зробити це буде досить важко — підказки книги туманні і не точні, а один з команди зовсім не горить бажанням допомогти іншим.
 Отже, гра починається з того, що в руках гравців виявляється Грімуар. У партії один з учасників грає його роль. Саме він довільно вибирає картку з виходом, а потім викладає в альбом-книгу вісім інших карт. У свій хід за допомогою спеціальних жетонів-покажчиків Грімуар буде вказувати на елементи цих картинок, щоб навести гравців на думку про зображення на картці-виході.
 

 

 У цей час інші гравці «сплять», закривши очі. Першим «прокидається» гравець-зрадник і плутає плани грімуара, змушуючи його замінити деякі картинки. Після чого всі гравці намагаються розгадати задумане чарівною книгою і вказати на правильний вихід з кімнати. Якщо хоча б один з учасників поставить свою фішку на потрібну карту, гравці переходять на наступний розподіл на шляху до виходу з Бібліотеки. Але за кожну помилку доведеться розплачуватися.
 


 Обмежувачем часу гри є не тільки пісочний годинник, але і жетони згоди. Якщо вони закінчаться, а гравці не дісталися до виходу - чарівники програли. Втрачають ці жетони учасники за кожен невірно вказаний вихід з чергової кімнати і, якщо, голосуючи при виборі зрадника, вони помиляються.
Obscurio - це цікава суміш механік Містеріум, Діксіт та ігор зі зрадником, втілена з приголомшливими умінням, чудовими ілюстраціями і відмінними компонентами. Ігрове поле у вигляді грімуару, спеціальні жетони і картки оптичних ілюзій - все це відправляє гравців в світ чарівництва і фантазії, пропонуючи стати його частиною.

 


Комплектація гри «Obscurio»:

  • 2 маркери-метелики;
  • 84 карти ілюзій;
  • 1 підставка (картонний планшет у формі книги);
  • 1 складний альбом-тримач для карт з лічильником часу на зворотному боці;
  • 1 ігрове поле;
  • 7 карт відданості (6 карт вірності и 1 карта зрадника);
  • 7 фішок персонажів;
  • 7 карт персонажів;
  • 2 напівпрозорі карти червоного кольору;
  • 2 напівпрозорі карти з білим візерунком;
  • 1 пісочний годинник ( ̴ 1 хвилина);
  • полотняний мішечок;
  • 14 жетонів пасток;
  • 30 жетонів згуртованості;
  • маркер прогресу;
  • 1 тайл зникаючої кімнати.