Настільна гра Прогери


2-4

6+

30-40
Ру

    Невеликий пузатий всюдихід повільно проповз по рівнині, потім зупинився, повернувся направо, а через секунду знову рушив прямо. За сотню метрів від нього, в печері яскраво світився зразок, який просили привезти в лабораторію для досліджень. Однак через деякий час, буквально за крок від печери, всюдихід зупинився перед каменем середнього розміру, і об'їхати його не зміг ... Ех, мабуть помилка в програмі ... Допоможете йому, діти?

Тип: логічна, програмуванняВидавництво:  Банда Умников
Час гри: 30-40
Кількість гравців: 2-4
Вік: 6+
Мова: російська

Ознайомитися з правилами  можна тут


   «Прогери» це захоплююча настільна гра, яка познайомить дітей з основними принципами і азами програмування і алгоритмів в легкій ігровій формі, а також навчить логічного мислення. 


    Отже, за сюжетом гри ми досліджуємо невідому планету, керуючи невеликим всюдиходом, і перед нами стоїть важливе наукове завдання - зібрати зразки досліджень і доставити їх на базу, в лабораторію. Техніка у нас дуже просунута, і тут ви не знайдете ні керма, ні важеля перемикання передач, а для того щоб всюдихід міг рухатися, перестрибувати через перешкоди і збирати зразки, нам доведеться його програмувати за допомогою спеціальних карт.

Перед початком гри необхідно обрати складність гри: ігрове поле двостороннє і одна сторона з меншою кількістю клітинок підійде новачкам, а друга, більш складна - гравцям які вже розібралися в основах управління всюдиходом, і хочуть більш серйозного челенджу. Крім того на ігровому полі потрібно розмістити пагорби, а в кутах гравці розміщують жетони своїх баз, куди їм необхідно привезти зразки. До речі, жетони зразків ми також розкладаємо на ігровому полі в спеціально відведених місцях. Із загальної колоди гравці отримують по п'ять карт команд, і всюдиходи займають своє місце на тайлах баз.

  


     У свій хід гравець може розіграти від однієї до трьох карт, викладаючи їх в ряд. На цих картах команд зображені символи пересування всюдихода. Наприклад: переїхати в сусідню клітку, їхати прямо поки не зустрінеться перешкода, перестрибнути перешкоду, повернутися на 90 або 180 градусів. Таким чином з команд формуються справжні алгоритми пересування всюдиходів. Опинившись на тайлі з жетоном зразка, гравець забирає його собі і може або відправлятися за наступним, або відвезти видобутий зразок на базу. Приїхавши на базу ми перевертаємо зразки, і за кожен унікальний символ отримуємо 2 переможних очки, а за кожен повторний, всього лише по 1 очку. Перемагає той гравець, який першим зуміє набрати 7 переможних очок. 

    

     Ми живемо в світі, де вміння програмувати стає одним з найважливіших навичок, поряд зі знанням іноземних мов. У кожній сфері нашого життя ви зустрічаєтеся з програмуванням: смартфони, комп'ютери, і в тому числі холодильники і телевізори працюють за заданими алгоритмами. Настільна гра «Прогери» відкриє вашим дітям двері в захоплюючий світ програмування, і навчить їх основам алгоритмів і логічного мислення, а батькам безперечно буде цікаво скласти дитині компанію в цій грі! Але вистачить порожніх балачок - вперед до дослідження планети!
Комплектація настільної гри "Прогери":

  • двостороннє ігрове поле
  • 5 картонних блоків-пагорбів
  • 52 карти команд
  • 4 фігурки всюдиходів
  • 4 жетони баз / лабораторій
  • 20 жетонів зі зразками життів
  • 1 жетон для позначення початку алгоритму
  • ілюстровані правила