Настiльна гра Проект Гайя


1-4

12+

120
Ру
Запис в бортовому журналі зорельота: ... ця планета ... міцний горішок ... перші звіти наших вчених вказували що її атмосфера, клімат і ландшафт задовольняють наші потреби, але потім, дані які ми отримували від планетарних зондів раптово змінилися. Ми висадилися тут на 247 день нашої подорожі і нас зустріла зовсім недружня планета. На поверхні вирували енергетичні бурі, тому ми послали сигнал «SOS» на рідну планету. Сьогодні ми отримали відповідь. Вони відправили рятувальну експедицію до нас на допомогу. На борту рятувального судна знаходяться інструменти терраформування планет. І я сподіваюся нам вистачить запасів і удачі дочекатися їх прибуття ...

Тип: стратегія
Видавництво: Hobby World
Час гри: 120
Кiлькiсть гравцiв: 1-4
Вiк: 12+
Мова: російська

Ознайомитися з правилами  можна тут


 «Проект Гайя» це чудова стратегічна гра в космічному сеттингу для 1-4 гравців. Як і її предок - популярна Терра Містика, «Проект Гайя» пропонує захоплюючий і насичений геймплей з безліччю механік, стратегій і взаємодій між гравцями.
 


 Отже з фентезійних земель і королівств ми подорожуємо у космос. Кожен з гравців вибирає одну з 14 рас, яку він готовий очолити і привести до процвітання. Ключ до перемоги лежить в колонізації нових планет в цій новій, недослідженій галактиці.
 


 На початку гри, учасники створюють ігрове поле з окремих тайлів, розмір якого залежить від кількості гравців. На цьому етапі ваші космічні кораблі ще не здатні на далекі перельоти, але розвиваючи технологію навігації, по ходу гри, ви зможете колонізувати навіть віддалені планети, за тієї умови, що вони пропонують необхідний вашій расі клімат. В іншому випадку доведеться терраформувати цю планету під ваші потреби. І чим краще ви досягли успіху в технології терраформування, тим простіше буде вам видозмінювати клімат і ландшафт. Є в грі і особливі планети, які можна заселити тільки володіючи технологією «Проект Гайя», або наприклад, витративши рідкісний Куб Квантового Інтелекту.

Як тільки планета набула потрібний вам вигляд - саме час побудувати шахти і почати добувати корисний ресурс - руду. Згодом ви зможете розвивати свої колонії, вибудовуючи тут наукові та промислові будівлі, які будуть приносити вам гроші, руду і знання. А спорудивши планетарний інститут, ви отримаєте доступ до унікальної здатності вашої раси.

Згодом ви навіть зможете об'єднати колонізовані вами планети в величезну федерацію, причому навіть зовсім не обов'язково, щоб вони знаходилися поруч, адже зв'язок між ними буде забезпечуватися завдяки потужним супутникам. У проміжках між раундами, гравці будуть проводити проміжний підрахунок переможних очок, а в кінці гри визначать переможця.

«Проект Гайя» пропонує гравцям широкі можливості стратегічного планування партії. Як і Терра Містика, вона практично виключає вплив рандома на хід гри, а модульне поле, і унікальні комбінації всесвіту, технологій і завдань в кожній окремій партії забезпечують величезну реграбельність. Автори гри відточили баланс рас, покращили взаємозв'язок ігрових механізмів, і навіть включили в правила варіант соло гри.

Нічого навіть дивуватися що ця гра моментально злетіла на вищі рядки рейтингів настільних ігор. «Проект Гайя» безсумнівно сподобається всім шанувальникам Терра Містика, та любителям цікавих настільних ігор!

До складу настільної гри «Проект Гайя» входить:
 – 10 тайлів ігрового поля
 – поле досліджень
 – 7 двосторонніх аркушів фракцій
 – 10 тайлів підрахунку раундів
 – поле підрахунку очок
 – 6 тайлів фінального підрахунку очок
 – 10 тайлів прискорювачів
 – 36 тайлів звичайних технологій
 – 15 тайлів покращених технологій
 – 12 жетонів планети Гайя
 – жетон втраченої планети
 – 6 жетонів космічних станцій
 – 19 жетонів федерації
 – 20 жетонів дій
 – 15 жетонів рекорду
 – 7 карт фракцій
 – карта підказка
 – 17 карт рішень
 – 4 довідкові карти
 – карти порядку ходу
 – жетони будівель 4 кольорів
 – каунтери
 – правила гри.