Тип: пригоди, сімейна гра
Видавець: Zoch Verlag (Німеччина)
Час гри: від 45 до 90 хвилин
К-сть гравців: від 2 до 4 гравців(рекомендується 3-4)
Вік: від 10 років
Мова: мовонезалежна
Ознайомитися з правилами можна тут
Учасники ходять по черзі. Під час ходу гравець може виконати одну з двох дій. Або перемістити свій всюдихід. Рухатись можна на 3 кроки. При цьому кроком вважається переміщення в межах ландшафту одного типу (наприклад, в пустелі чи в лісі) чи перехід межі між двома різними ландшафтами. Або гравець може додати ще одну підказку до карти одного з 4-ох скарбів, тим самим звузивши область пошуку. При цьому не забувши розмістити свій маркер рози вітрів на додану карту. Наприклад, один учасник грає карту орієнтира, що каже, що скарб заритий поряд з хижкою. На полі всього 4 хижі і скарб може бути поряд з будь-якою з них. Потім наступний гравець додає до цього ж скарбу ще один орієнтир, де сказано, що цей скарб знаходиться в джунглях. Таким чином, область пошуку звужується. Для зручності локалізації ви можете відмічати доступні області за допомогою кубиків-маркерів. І так далі, доки не буде однозначно ідентифіковано місцезнаходження скрині. Після цього будь-який гравець може дістатися до пункту призначення на своєму всюдиході, викопати і поділити скарби між всіма, хто приймав участь в складанні карти, яка привела експедицію до скарбу.
Поділ скарбів в грі виконується незвичним способом і одночасно поєднує в собі елементи тактики, удачі і блефу. Проходить він наступним чином. Гравець, який викопав скарб, додає на карту свій жетон рози вітрів і починає дітитии скарб. Кожен гравець, що приймає участь в пошуку, закрито бере стільки карт скарбів, скільки його маркерів роз вітрів знаходиться на відповідних картах орієнтирів. Кожен гравець таємно дивиться отримані карти і віддає їх назад. Потім гравець, який керує поділом, бере додаткову карту, перетасовувати разом всі отримані карти і починає по одній їх відкривати. В цей час гравці в порядку розташування своїх маркерів на картах орієнтирів вирішують, чи заберуть вони карту скарбів. Якщо гравець вирішив забрати її, то він забирає і свій маркер. Інакше право вибору надається іншому гравцеві. Поділ проходить до тих пір, доки не закінчуються карти, маркери чи не буде витягнута карта прокляття. При цьому всі, хто не встиг забрати свої маркери, повинні позбутися найдорожчого зі своїх раніше отриманих скарбів чи скинути жетон амулету.Амулети - це магічні предмети, які гравці можуть знайти на острові і використовувати в різноманітних ситуаціях. Кожного разу як тільки знайдений новий скарб на узбережжі в тих місцях, куди спрямовані погляди ідолів, з морської безодні з'являються загадкові амулети. Потім боввани повертаються, тому ці області кожного разу відрізнятимуться. Для отримання амулету гравець повинен добратися до нього на всюдиході забрати його в персональний резерв. Амулети дозволяють розіграти додаткову карту-орієнтир, перемістити всюдихід, захиститися від дії прокляття, забрати один з кубиків-маркерів з острову чи обмінювати карти орієнтирів. Під час ходу ви можете використовувати будь-яку кількість амулетів.
Побачивши компоненти цієї гри ви не зможете в них не закохатися. Чудесний тропічний острів оживає на стильному ігровому полі. Дерев'яні хижки, пальми і майже справжні кам'яні боввани довершують картину, роблячи Тобаґо однією з найкрасивіших настільних ігор на сьогодні. До того ж, гра повністю мовонезалежна і ви зможете відправитися на пригоди навіть разом з дітьми. Також не забудьте захистити за допомогою протекторів карти, що входять в гру, щоб довше зберегти на них яскраві барви.
Комплектація настільної гри "Tobago":