Серп/коса - переваги і недоліки

Обговорення настільних ігор
Чинджер
Єврогеймер
Повідомлень: 423
З нами з: 12 серпня 2016 11:58
Звідки: Полтава
Контактна інформація:

Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Чинджер »

Добрий день!!!! Так як зараз йде предзамовлення на цю гру, хотілось би її обсудити окремо.
Я грав лише два рази за Полянію.
Що мені сподобалося:
1) Оформлення. Я грав у версію з покращеними ресурсами та реалістичними монетками. Фігурки класні, ігрове поле та планшети просто чудові. Малюнки на картках пригод просто чудові. Як виглядає версія зі звичайними монетками та ресурсами, я не знаю. Але це додаткові затрати на гру. Ціна гри з 2000 грн перетворюється на 3000+. І це вже не дуже мало.
2) Асиметрія фракцій. Тут все зрозуміло. 5 фракцій, які відрізняються між собою властивостями, різними бонусами при будівлі роботів та стартовим розміщенням на полі.
3) Легкі правила.
4) Швидкість партії на 6-х гравців була приблизно півтори години. За один вечір можно зіграти два рази.
Що мені не сподобалося:
1) Система боя. Під час гри є можливість робити озброєння, яке піднімає бойову міць на треку від 0 до 20(Макс) та дає випадкову карту з силою від+2 до +5. +5 лише дві в колоді. Якщо двоє гравців вирішили з'ясувати в кого коса довша, вони беруть свій войовничий диск, на якому можуть витратити певну кількість своєї сили зі шкали озброєння та зіграти стільки карт, скільки їх фігурок приймає участь у війні. Короче, я не зрозумів приколу. Мені постійно діставалися картки із силою +2 і +3, тому мене всі били 4-ми та 5-ми. Тоді я почав ходити двома роботами але це мене зовсім загальмувало та й захист моїх земель бажав кращого.
2) Важко відстежити, хто і що робить на своєму планшеті. Якщо гравець зробить помилку, ніхто не побачить. А ще там є бонуси, які можно отримати, якщо сусіди роблять певні дії. Так як саме планування досить складне, частенько хід іншого гравця триває довго. А ще буває, "ой, мені ресурсів не вистачає, я переходжу". І тому коли твій сусід нарешті походить, забудеш про бонуси, які мав би отримати. І це мене дратує, постійно запитувати - хто що робив, бо не видно.
3) Всі сидять уткнувшись в планшети і ніяких розмов взагалі немає. Бо всі думають.
Реіграбельність досягається за рахунок різних комбінацій планшетів та карток пригод. Картки для битв я вважаю шляпою. Якби вони були, як в кеметі чи грі престолів, було б і те цікавіше. А так, якщо тобі не дісталися 4 чи 5, відчуваєш себе якось зовсім беззахисним. Це дуже дико, якщо в тебе сила 20 але картки всі слабкі.
Тому мені цікаво, як там справи у інших гравців.
Скільки партій зіграли?
Більше за все мене турбує система боя. Що можно робити, якщо зовсім не щастить на картки? Чи можливо виграти у грі, якщо постійно програєш битви? Як себе захистити у такій ситуації? Ходити по двоє? Два роботи та робот+герой?
Чи немає у вас проблем із тим, щоб відстежувати хід інших гравців?
Дякую!!!)
Kessler
Адепт
Повідомлень: 749
З нами з: 25 травня 2018 13:35

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Kessler »

1) Механіка гри від якості компонентів не страждає. Хочеться делюксу - плати більше, на гру це не впливає. Арти й справді прекрасні, в мене кохання з першого погляду було. Також, не забуваємо, що доведеться купити дві фракції, кораблі і фенріса)) ...органайзер, додаткові пригоди, промки, диски бою і величезну коробку куди це все покладемо, тому ресурси, котрі додають атмосфери - не головна біда)
2) Асиметрія власне фракцій не така вже і впливова в загальному результаті, більше, як на мене, вирішують і впливають на геймплей планшети технологічного розвитку.
3) В цілому правила нескладні, але не для новачків в настільних іграх. До іконографіки також треба звикнути.
4) Ну це також відштовхується від досвіду гравців за столом.

1) гра не про озброєні конфлікти, тут не треба і навіть не можна вигравати кожен бій, бо витрати сили і карток дуже великі. І після блітцкрігу агресивного гравця - інші, більш витримані, його з‘їдять на мінімалках)
2) активні гравці, як на мене, _повинні_ озвучувати, ЩО конкретно вони роблять, а інші - слідкувати за тим щоб виконувалось все і виконувалось вірно)
3) також залежить від групи. За столом в таких іграх не має бути тихо. І трек сили не 20, а всього 16 очок) Ше раз - гра не про бої, це не Forbidden Stars. Бойова система тут примітивна і відображає не тактичні дії, а стратегічне планування і витрати на війну. А війна - невигідна в економічному плані. І, як на мене, першим завданням мехів - є розвозка робітників а не залякування суперника) Так, виграти в грі не вигравши жодної сутички реально, як і реально виграти, якщо хтось вирішив закінчити першим)
Аватар користувача
twink
Єврогеймер
Повідомлень: 445
З нами з: 25 травня 2018 15:00
Звідки: Херсон
Контактна інформація:

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення twink »

я сыграл 2 раза
не могу сказать, что игра сильно впечатлила, обычное евро. Прикольно что повоевав, ты можешь сильно просесть, даже если выиграл битву, что приводит к тому, что по большей части ситуация накаляется, но черту все переступить боятся. Я для себя понял, что она не стоит того, чтоб иметь в коллекции. Реиграбельность у неё неплохая, но нельзя сказать, что партия сама по себе сильно захватывающая. Я не ощущаю в этой игре развития, присущего евро играм. Даунтайм дикий. В этой игре (по крайней мере как это было у нас) очень сложно планировать действия наперёд, т.к. ситуация на поле постоянно меняется, заставляя на ходу менять планы. Поэтому либо ты будешь сидеть, следить за действиями других и на ходу менять планы, либо ждать своего хода и потом думать дольше. Первый вариант сильно утомительный, второй сильно долгий.
Но я играл только в базу с другими историями (один из допов), другие допы мб решают те или иные проблемы или вносят разнообразие, но для меня этого недостаточно.
Не уверен, что мой отзыв может помочь, т.к. сильно субъективен, но как есть.
Аватар користувача
Jack
Єврогеймер
Повідомлень: 259
З нами з: 14 березня 2018 15:26
Звідки: Одеса

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Jack »

1а) Взагалі бази вистачає з головою, з делюкс компонентами атмосферніше, але і без них відіграли партій 20, потім купив делюкс і ще партій 15.
З усіх допів, що були, единий залишив - Загарбники, просто тому що подобається Альбіон.

1б) Виносив дві бійки за раз і залишався при 7 сили і ще купою нормальних карт, просто треба не забувати про мілітарізацію, але взагалі гра про уникнення війни, там навіть по лору події після 1 світової.
2б) Усі повинні проголошувати, що роблять, це навіть по правилам здається.
3б) Бува граємо і жарти по два рази на кожне коло, а буває сидимо і киплять міски.
Залежить від компанії і ваших цілей за столом.
Востаннє редагувалось 26 листопада 2020 12:27 користувачем Jack, всього редагувалось 1 раз.
Чинджер
Єврогеймер
Повідомлень: 423
З нами з: 12 серпня 2016 11:58
Звідки: Полтава
Контактна інформація:

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Чинджер »

Дякую хлопці, що відгукнулися та прокоментували. Залишилося зробити вибір))
Troopermanowar
Гравець в Монополію
Повідомлень: 82
З нами з: 17 травня 2020 23:19
Звідки: Львів

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Troopermanowar »

"Що можно робити, якщо зовсім не щастить на картки? Чи можливо виграти у грі, якщо постійно програєш битви? " - можна подивитись на ситуацію під іншим кутом. Можна програти битву, але це не є програш у всій грі. Для того щоб перемогти треба витратити військову силу. Якщо ти бачиш що скоріш за все програєш, можно злити бій, виставити собі 0, програєш битву але противник витратить силу і картки, поки буде збирати нову можна напасти.
Troopermanowar
Гравець в Монополію
Повідомлень: 82
З нами з: 17 травня 2020 23:19
Звідки: Львів

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Troopermanowar »

А насправді в цій грі головне - не впустити той момент коли хтось т-от виставить шосту зірку, і прямо перед цим максимально розкидати своїх роботів і робітників по полю щоб контролювати як можна більше территорії
Kessler
Адепт
Повідомлень: 749
З нами з: 25 травня 2018 13:35

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Kessler »

Якщо виставити 0, то не отримаєш бонусну картку битви) я завжди намагаюсь «двійки» обмінювати в таких випадках)

І так - основні бонуси в фінальному рахунку йдуть від рівня популярності та кількості територій)
Аватар користувача
KinslayeR
Адепт
Повідомлень: 816
З нами з: 05 вересня 2011 15:09
Звідки: Львів

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення KinslayeR »

Бази, звісно вистачає, але з допів я би таки радив Фенріс. Він модульний і можна "наконфігурити" гру під себе. Є навіть варіант без воєн, або навпаки чисто військовий. Я уже мовчу про спец. скіли для економік та мехів.
Доп з новими фракціями брати чисто, якщо подобаються ті фракції.
"Повітряний" доп мені не дуже сподобався.
Аватар користувача
Лесник
Амерітрешер
Повідомлень: 142
З нами з: 11 лютого 2011 21:04
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Лесник »

А есть какие то варианты/допы, которые повышают в игре уровень конфликтности/взаимодействия?

Потому что арт, дизайн, стилистика игры - очень нравятся. Локализацию поддержать хочется.
Но в мультиплейерный солитер играть точно не будем, это понятно.
Аватар користувача
r_golovanov
Амерітрешер
Повідомлень: 189
З нами з: 26 квітня 2020 00:51
Звідки: Днепр

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення r_golovanov »

Лесник писав: 29 листопада 2020 23:13 А есть какие то варианты/допы, которые повышают в игре уровень конфликтности/взаимодействия?

Потому что арт, дизайн, стилистика игры - очень нравятся. Локализацию поддержать хочется.
Но в мультиплейерный солитер играть точно не будем, это понятно.
Как тут советовали - "Восхождение Фенриса".

Там набор модулей идет разных, которые открываются по мере легаси-компании. А потом их в обычную игру можно добавлять.

Например есть альтернативная шкала победы (провоцирующая конфликт), появляются союзы, больше ассиметрии за счет улучшений мехов и инфраструктуры. 2 новых фракции (но играть можно все равно только впятером, если нет "захватчиков"). Сильно спойлерить не буду. Но это самый мастхевный доп, как по мне. По соотношению цена/наполнение - топ.

"Захватчики из далеких земель" дают 2 фракции своеобразные (японцы и альбион) и возможность играть всемером (2 дополнительных производственных планшета)

А дирижабли не тестил, но слышал что люди не особо довольны. Дорого и малополезно.

===

НО (!) даже допы не превратят Серп в военную стратежку.

Мне он разонравился как раз потому, что как евро простоват и как войнушка простоват. Ни туда ни сюда.
Хотя игра приятная внешне и на ощупь, сыграть все равно приятно иногда. Но я с домашней коллекции продал.

Еще кстати интерес от партии зависит от уровня игроков, ведь СЕРП - гонка. Поэтому "пустые" ходы сильно просаживают игрока. Особенно это заметно в сквозной компании в Фенрисе.

Это мой опыт.
Аватар користувача
Mirage
Адепт
Повідомлень: 666
З нами з: 15 травня 2020 22:02

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Mirage »

Играть с опытным игроком и с начинающим - абсолютно разные игры. В этом, ИМХО, самая большая проблема Серпа.
А в общем, основная схема победы - территория плюс очки счастья.
Аватар користувача
Revan
Амерітрешер
Повідомлень: 132
З нами з: 23 травня 2017 08:48
Звідки: Львів

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення Revan »

Mirage писав: 27 грудня 2020 10:51 Играть с опытным игроком и с начинающим - абсолютно разные игры. В этом, ИМХО, самая большая проблема Серпа.
А в общем, основная схема победы - территория плюс очки счастья.
Извините, но это не аргумент. В какой игре такой закономерности не будет? По-моему, в любой сложной игре так. Разве что в простейшие (напр., в Доббл) можно играть и не зависеть от опыта. Ну или в игры полные рандома.
Аватар користувача
twink
Єврогеймер
Повідомлень: 445
З нами з: 25 травня 2018 15:00
Звідки: Херсон
Контактна інформація:

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення twink »

По-моему, в любой сложной игре так.
а вот и нет)
когда нам с братом показывали терра мистику, ребята, которые показывали, сыграли по 6-7 партий в неё. Нас убеждали что игра убер сложная и надо чуть ли не записывать стратегию в начале партии. Итог - он выиграл 3 первые партии подряд, да ещё и за разные фракции.
Первую же партию в серп (против опытных игроков) так же выиграл он.
Я выиграл в первой (и единственной) партии в Игру престолов, играя против 4 игроков, которые играют только в эту игру.
И напоследок сегодня показывали Трикерион знакомому (да, опять таки с братом). И да - этот знакомый выиграл. Таких примеров у нас ещё хватает, все не вспомню, но в общем как-то так)
Аватар користувача
r_golovanov
Амерітрешер
Повідомлень: 189
З нами з: 26 квітня 2020 00:51
Звідки: Днепр

Re: Серп/коса - переваги і недоліки

Повідомлення r_golovanov »

Revan писав: 27 грудня 2020 19:59 Извините, но это не аргумент. В какой игре такой закономерности не будет? По-моему, в любой сложной игре так.
Господин twink проецирует свой опыт, а я вот что скажу.

Есть игры более лояльные к новым игрокам (не новичкам в настолках, а новичкам в этой конкретной игре). Т.е. можно не понимать нюансов стратегий и тактик, но все равно существенно влиять на партию и даже выиграть.

Отчасти разница в опыте нивелируется в таких играх рандомом, социальными навыками (дипломатия, хитрость), ассиметричными условиями и т.д

На крайняк, новичок может не выиграть, но все равно влиять на партию и создавать интерес для остальных игроков. Приведу в пример свой любимый ареа-контрол "Владыки Эллады".

Новичок может не доминировать на поле, но добыть интересный артефакт и подвигать им монстров, захватить пару городов послабее и наплодить быстро войско - перекрыв пару областей. Построить храм, нужный остальным. Возвести монумент обломав кого-то со жрецами. Ему интересно и остальным интересно. Хотя как работает игра и как в ней выигрывать продуктивнее - он может еще не понимать.

А есть игры в которых новичок ничего не может противопоставить уже игравшему игроку. Например в "Сквозь Века" игравший хотя бы несколько партий, знающий карты - без шансов уничтожит новичка. Обоим играть будет скучно

===
Т.е. большие игры по разному чувствительны к опыту. Какие-то прощают ошибки, какие-то нет.
Где-то скорость и максимальное КПД каждого действия критично важно (в Серпе), где-то менее важно.
Где-то больше стратегии (накосячив на старте, можно не выкарабкаться дальше), а где-то тактикой по ходу зарулить можно.

В Серпе есть проблема заученных дебютов, а также несколько наиболее продуктивных стратегий.
Новички же не сразу понимают, что надо по максимуму оптимизировать действия (чтобы делать 2 в ход, а не 1), поэтому бывает долго топчутся на месте и потом безнадежно отстают.

Это мой опыт. Ну и в Фенрисе получается снежный ком.
Відповісти

Повернутись до “Загальний форум по настільним іграм”