О. А мы стимпанк, кажется, бекнули.
Команда на команду, или один убегает от другого, много есть. Даже в этой теме уже упоминали. Тот же Саботаж, кстати. И Спектр ОПС.
Игры не на очки?
- twink
- Єврогеймер
- Повідомлень: 445
- З нами з: 25 травня 2018 15:00
- Звідки: Херсон
- Контактна інформація:
Re: Игры не на очки?
а мы с братом попробовали на таблтопии в первую версию поиграть, его не особо впечатлило, а мне понравилосьwolke писав:О. А мы стимпанк, кажется, бекнули.
поэтому я пока воздержался
- twink
- Єврогеймер
- Повідомлень: 445
- З нами з: 25 травня 2018 15:00
- Звідки: Херсон
- Контактна інформація:
Re: Игры не на очки?
в принципе можно сказать, что нуар не на победные очки
очень мозголомная игра, есть несколько режимов для разного количества игроков и почти все хорошо играются
очень мозголомная игра, есть несколько режимов для разного количества игроков и почти все хорошо играются
-
- Новачок
- Повідомлень: 17
- З нами з: 01 липня 2019 15:06
Re: Игры не на очки?
Я також втомився від очків. З тих ігор що тут не обговорювали:
Dune - найбільш тематична гра, в яку я грав. Кожна фракція абсолютна унікальна і наче зі сторінок книги. Для перемоги треба захопити 3 поселення. Якщо не вдалося за Х ходів, то для визначення переможців починається найбільш інтенсивна перевірка фінальної картини, наприклад: якщо Фрімени контролюють таку зону і Харконени не контролують ці 3 зони, то перемогла одна фракція, а якщо при цьому Торгова Гілдія контролює цю зону, то перемогла інша фракція і т.п.
Game of Thrones - схожа на Дюну, але менш асиметрична. Також треба захопити певну кількість територій. Чим мені дуже подобається - одному гравцю важко створити ситуацію для перемоги, тому треба допомагати один одному. Але для того, щоб виграти майже завжди треба зрадити своїх союзників і захопити все самому. Ну як і було в Грі Престолів.
Argent the Consortium - найбільш інтерактивний worker placement. Якщо описувати коротко, то це - "Вибори в Хоґвартсі". Ваші робітники це маги і з різних шкіл і кожен має свою спеціалізацію. Одні вміють нападати і прибирати чужих робітників, інші копіювати дії, треті захищати і т.п. В центрі викладаються професори, які будуть голосувати за нового голову (гравці - кандидати на цю посаду) і кожен має свою прихильність. Один професор проголосує за гравця, у якого буде більше всього заклинань, другий за того, у кого буде більше всього магів атакуючої школи, третій за того, у кого найбільше магічних ресурсів і т.д. При цьому більша частина професорів викладається таємно завданням вниз і на початку гри не знаєте, які саме ресурси треба збирати для перемоги. Можна витрачати свої ходи, щоб дізнатися, а можна дивитися, що збирають інші і вгадувати, що ж там за завдання. Таким чином більше ходів але менше інформації. Виграє той, хто переконав більше професорів.
Dune - найбільш тематична гра, в яку я грав. Кожна фракція абсолютна унікальна і наче зі сторінок книги. Для перемоги треба захопити 3 поселення. Якщо не вдалося за Х ходів, то для визначення переможців починається найбільш інтенсивна перевірка фінальної картини, наприклад: якщо Фрімени контролюють таку зону і Харконени не контролують ці 3 зони, то перемогла одна фракція, а якщо при цьому Торгова Гілдія контролює цю зону, то перемогла інша фракція і т.п.
Game of Thrones - схожа на Дюну, але менш асиметрична. Також треба захопити певну кількість територій. Чим мені дуже подобається - одному гравцю важко створити ситуацію для перемоги, тому треба допомагати один одному. Але для того, щоб виграти майже завжди треба зрадити своїх союзників і захопити все самому. Ну як і було в Грі Престолів.
Argent the Consortium - найбільш інтерактивний worker placement. Якщо описувати коротко, то це - "Вибори в Хоґвартсі". Ваші робітники це маги і з різних шкіл і кожен має свою спеціалізацію. Одні вміють нападати і прибирати чужих робітників, інші копіювати дії, треті захищати і т.п. В центрі викладаються професори, які будуть голосувати за нового голову (гравці - кандидати на цю посаду) і кожен має свою прихильність. Один професор проголосує за гравця, у якого буде більше всього заклинань, другий за того, у кого буде більше всього магів атакуючої школи, третій за того, у кого найбільше магічних ресурсів і т.д. При цьому більша частина професорів викладається таємно завданням вниз і на початку гри не знаєте, які саме ресурси треба збирати для перемоги. Можна витрачати свої ходи, щоб дізнатися, а можна дивитися, що збирають інші і вгадувати, що ж там за завдання. Таким чином більше ходів але менше інформації. Виграє той, хто переконав більше професорів.
- twink
- Єврогеймер
- Повідомлень: 445
- З нами з: 25 травня 2018 15:00
- Звідки: Херсон
- Контактна інформація:
Re: Игры не на очки?
я вот недавно наконец приобрёл себе Стамбул, смотрел я на него пару лет, но всё откладывал
взял сразу биг бокс с допами. В базе простовата, но даже с 1 допом (с 2 пока не играл) уже весьма мозголомная
и ещё друг один купил Лес сказок, от неё я прям в восторге, обалденно красивая, простая, динамичная, весёлая
как по мне тоже 2 неплохие игры не на очки
взял сразу биг бокс с допами. В базе простовата, но даже с 1 допом (с 2 пока не играл) уже весьма мозголомная
и ещё друг один купил Лес сказок, от неё я прям в восторге, обалденно красивая, простая, динамичная, весёлая
как по мне тоже 2 неплохие игры не на очки